Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Klári blogja

 

 Kozma Szilárd erdélyi asztrológus és író, a Magyar Írószövetség tagja, az Erdélyi Hamvas Béla Baráti Társaság alapító tagja és jelenlegi elnöke. Sajátos megközelítésmódja eltér a szokványos asztrológiai szemlélettõl. Kiemelt hangsúlyt fektet a horoszkópban található karmikus pontokra és spirituálisan öröklõdõ programokra. Ezáltal nehezen átlátható, mély gyökerû, súlyos sorsproblémák okaira és megoldási lehetõségeire mutat rá.

 

 

 

Persze, senki ne képzelje azt, hogy ezek a programok vegytisztán találhatóak meg bennünk.

Címkék: anya program sors

Utolsó hozzászólás

Kovács Miklós üzente 6 éve


Anyai ágon öröklődő sorsprogramok

"Ez nagyon érdekes, amiket olvastam! Magamnak is vannak, voltak hasonló tapasztalataim, amit röviden úgy fogalmaztam meg: az anyai sors öröklődése elkerülhetetlen."
A következő művet ajánlom mindenki figyelmébe akit kicsit is érdekel az itt felvetett téma: Az Igazság Fényében
www.gralvilaga.hu

Tovább 

Oldhatók a tanulás, tanítás során keletkezett pszichés gátlások?

Elképzelhető, hogy valaki örömmel tanul? Elérhető, hogy a gyerekek jókedvvel menjenek iskolába és az órákon szorongás helyett a felfedezés kellemes izgalmát éljék át?

 

A tanulási nehézségek másik leggyakoribb oka a teljesítménnyel kapcsolatos szorongás és az iskolához, tanuláshoz kötődő stressz. A tanulás ösztöntevékenység. Kielégítése - más ösztöntevékenységekhez hasonlóan - örömérzéssel jár(pl.: evés, ivás, ürítés, játék...stb).

Címkék: iskola stressz tanulás teljesítmény

Utolsó hozzászólás

sildi 05 üzente 5 éve

A TANULÁSI ZAVAROK IDEGRENDSZERI OKAI ÉS A LEHETSÉGES MEGOLDÁSOK

Agyunk szerkezete nagyon leegyszerűsítve két részből áll.
Az egyik a szürkeállomány, amely egyrészt az agyunk felszínén található agykérget (kortex), másrészt az agy belső területein elhelyezkedő magokat, a kéreg alatti területeket (szubkortikális magok) alkotja.
Az agykéreg egyes területeit és a magokat pályák kötik össze, ezt a részt nevezzük fehérállománynak.

Amikor valamilyen tevékenységet végzünk, akkor agyunk tudatos része, az agykéreg, megfogalmazza a feladatot, a megoldás pedig a tudatalattiban, a szubkortikális régiókban történik. Vagyis a parancsot a tudatos központ adja ki, a végrehajtás pedig nagyrészt az irányításunkon kívül eső területeken zajlik. A feladat típusától függően a feldolgozást az agy más-más része végzi.
Agyunk mindig a legrövidebb utat választja ahhoz, hogy az ingerület eljusson a megfelelő feldolgozó központba. Ha ez az út valami miatt nem járható, akkor a következő legrövidebbel próbálkozik, és így tovább.

Ideális esetben, integrált agyműködés esetén:
- a specifikus agyi funkciók/területek elérhetők,
- a köztük lévő összeköttetések (pályák) szabadon átjárhatók,
- és ez az integrált működés stressz-helyzetben is fenntartható.

Ha valamelyik specifikus agyi funkció blokkolódik, akkor a gondolkodás attól függ, hogy az agy hogyan tudja ezt kompenzálni.
Pl. egy egyszerű szorzási feladatnál, ha a feldolgozó központ elérhető, és a hozzá vezető pályák is teljesen átjárhatóak, rögtön rávágjuk a megoldást.
Néhány embernek azonban hosszabban kell gondolkodnia, az ő esetükben valószínűleg valamelyik specifikus agyterület blokkolt, ezért az agy alternatív utat keres, ami egy kis plusz időt igényel.
Gyakran előfordul, hogy a feladatot egyáltalán nem sikerül megoldani. Ilyenkor általában a számolásért felelős agyközpont, és az alternatív utakat jelentő pályák is blokkoltak.
Extrém esetben olyan mértékű blokkoltság is kialakulhat, hogy az illető egész életében kerülni fogja az új dolgok megismerését, és minden ilyen szituációt erős stresszként fog megélni.
Márpedig az életünk során mindig találkozunk új dolgokkal, vagyis a tanulás ebben az értelemben egy életen át tart. Ezért a részképesség zavarok komoly hátrányokat jelenthetnek egész életünkben. Hiszen ha a fontos agyi funkciók közül egy, vagy több blokkolódik, ez meggátol minket abban, hogy bizonyos feladatokat elvégezzünk, és a kihívásokkal megbirkózzunk.
Létezik egy újszerű kineziológiai módszer, a LEAP Agyintegráció, amely gyors és hatékony megoldás lehet tanulási nehézségek, részképesség zavarok (és számos más probléma) esetén.
A LEAP egy speciális technikával feltárja és megszünteti az idegsejtek blokkjait. Ezáltal integrálja az agy különböző területeit és pályáit, lehetővé téve a teljes aggyal történő tanulást, észlelést, gondolkodást illetve problémamegoldást.

Ekkor a tanulással, vagy egyéb feladattal, élethelyzettel kapcsolatos eddig lefelé húzó kudarc-spirál átalakulhat egy felfelé ívelő sikerspirállá, ezáltal helyreáll az önbizalom, javul az önértékelés.



További információk: www.agyintegracio.hu
TELEFON: 0620-922-1720
http://www.facebook.com/AGYINTEGRACIO


Tovább 

A tanulás egy élethosszig tartó folyamat, nem fejezõdik be a középiskola, fõiskola, vagy az egyetem után!

Legtöbbünknek mégis az általános iskolától elkezdve különféle problémái, nehézségei vannak a tanulás elsajátításával.

Ennek fõként három oka van:

  • Az egyik, hogy nem tanítják meg az iskola kezdetén a gyerekeket tanulni. Nincs olyan óra, ami a tanulással foglalkozna, mondjuk az általános iskola elsõ osztályában.
  • A másik ok a nem megfelelõ oktatási módszerek használata a tanárok részérõl.

Címkék:

Utolsó hozzászólás

sildi 05 üzente 5 éve

A TANULÁSI ZAVAROK IDEGRENDSZERI OKAI ÉS A LEHETSÉGES MEGOLDÁSOK

Agyunk szerkezete nagyon leegyszerűsítve két részből áll.
Az egyik a szürkeállomány, amely egyrészt az agyunk felszínén található agykérget (kortex), másrészt az agy belső területein elhelyezkedő magokat, a kéreg alatti területeket (szubkortikális magok) alkotja.
Az agykéreg egyes területeit és a magokat pályák kötik össze, ezt a részt nevezzük fehérállománynak.

Amikor valamilyen tevékenységet végzünk, akkor agyunk tudatos része, az agykéreg, megfogalmazza a feladatot, a megoldás pedig a tudatalattiban, a szubkortikális régiókban történik. Vagyis a parancsot a tudatos központ adja ki, a végrehajtás pedig nagyrészt az irányításunkon kívül eső területeken zajlik. A feladat típusától függően a feldolgozást az agy más-más része végzi.
Agyunk mindig a legrövidebb utat választja ahhoz, hogy az ingerület eljusson a megfelelő feldolgozó központba. Ha ez az út valami miatt nem járható, akkor a következő legrövidebbel próbálkozik, és így tovább.

Ideális esetben, integrált agyműködés esetén:
- a specifikus agyi funkciók/területek elérhetők,
- a köztük lévő összeköttetések (pályák) szabadon átjárhatók,
- és ez az integrált működés stressz-helyzetben is fenntartható.

Ha valamelyik specifikus agyi funkció blokkolódik, akkor a gondolkodás attól függ, hogy az agy hogyan tudja ezt kompenzálni.
Pl. egy egyszerű szorzási feladatnál, ha a feldolgozó központ elérhető, és a hozzá vezető pályák is teljesen átjárhatóak, rögtön rávágjuk a megoldást.
Néhány embernek azonban hosszabban kell gondolkodnia, az ő esetükben valószínűleg valamelyik specifikus agyterület blokkolt, ezért az agy alternatív utat keres, ami egy kis plusz időt igényel.
Gyakran előfordul, hogy a feladatot egyáltalán nem sikerül megoldani. Ilyenkor általában a számolásért felelős agyközpont, és az alternatív utakat jelentő pályák is blokkoltak.
Extrém esetben olyan mértékű blokkoltság is kialakulhat, hogy az illető egész életében kerülni fogja az új dolgok megismerését, és minden ilyen szituációt erős stresszként fog megélni.
Márpedig az életünk során mindig találkozunk új dolgokkal, vagyis a tanulás ebben az értelemben egy életen át tart. Ezért a részképesség zavarok komoly hátrányokat jelenthetnek egész életünkben. Hiszen ha a fontos agyi funkciók közül egy, vagy több blokkolódik, ez meggátol minket abban, hogy bizonyos feladatokat elvégezzünk, és a kihívásokkal megbirkózzunk.
Létezik egy újszerű kineziológiai módszer, a LEAP Agyintegráció, amely gyors és hatékony megoldás lehet tanulási nehézségek, részképesség zavarok (és számos más probléma) esetén.
A LEAP egy speciális technikával feltárja és megszünteti az idegsejtek blokkjait. Ezáltal integrálja az agy különböző területeit és pályáit, lehetővé téve a teljes aggyal történő tanulást, észlelést, gondolkodást illetve problémamegoldást.

Ekkor a tanulással, vagy egyéb feladattal, élethelyzettel kapcsolatos eddig lefelé húzó kudarc-spirál átalakulhat egy felfelé ívelő sikerspirállá, ezáltal helyreáll az önbizalom, javul az önértékelés.



További információk: www.agyintegracio.hu
TELEFON: 0620-922-1720
http://www.facebook.com/AGYINTEGRACIO


Tovább 

Mi kell a gazdagsághoz? Pénz? Autó? Vállalkozás? Idõ? Anyagi függetlenség? Boldogság? Család? Ez attól függ ... bár a sorrend még akár némi korrekcióval jó is lehet.

Mottó: ?A megtakarítás nem pénz, hanem szokás kérdése!?

Elõször a fogalmakat tisztázzuk, Kinek mit is jelentenek ezek a fenti szavak?
Valakinek hatalmat, óriási birtokot, vagyont, családot, sikeres vállalkozást, idõt, egészséget, utazásokat, szellemi tudást, belsõ békét és még sorolhatnám.

Címkék: kezelés pénz ügy

Tovább 

A prosti és a királynõ, vagy politikusnõ

 

Prosti
Telefonban:
"Jaj drágám, ne mondja, hogy nem! Most becsüccsenek egy rövid kis tárgyalásra, de közben ugye megígéri, hogy felhív, és egy bájos üzenettel fényt visz ebbe a szürke napba! Ötkor sajnos nem érek rá, nem mondom meg, hogy a Minisztériumból jön hozzám egy kedves úr, mert még féltékeny lesz! (Hi hi) Azért küldjön nekem egy mélt, hogy Ön hogyan képzeli az estét Olgáéknál! Ott majd félrehúzódunk a kisszobába, és mindent megbeszélünk négyszemközt!

Címkék: női tipus vezető

Tovább 

Fõokos - ha a hülye okoskodik, rosszabb, mintha az okos hülyéskedik!

Telefonban: "Ön rosszul tudja! Az teljesen másképpen van! Most beülök és megmagyarázom ezt a dolgot az alkalmazottaknak, nem érek rá! Ne hívjon, nem kell, hogy üzenetet hagyjon, elég, ha küld egy rövid mélt, amibõl majd pontosan tudni fogom, mit kíván. Ötre jön hozzám a minisztérium embere, hogy tanácsot kérjen az x-aktával kapcsolatban, de az esti vacsorán Kardos Olgánál úgyis ott lesz! Akkor majd elmagyarázom Önnek is ezt a dolgot!

Címkék: női tipus vezető

Tovább 

Kedves nõvér - a kompromisszumok nagymestere

 

Telefonban: "Ahogy Ön gondolja. Megpróbálok alkalmazkodni az igényeihez. Most egy tárgyalásom kezdõdik, amit már nem tudok lemondani, de ha a titkárnõnknél jelzi, hogy Ön az, meghagyom, hogy hívjanak ki az értekezletrõl! Talán nem fogja megtörni a tárgyalás menetét, ha egy pár percre kijövök. Az öt órás tárgyalásomat pedig megpróbálom lemondani, hogy még idõben oda tudjak érni Olgához. Segítenem kell neki elhozni a vacsorát és az asztalbontás is rám vár majd.

Címkék: női tipus vezető

Tovább 

 Máter Domini - mindenki anyja, ha akarja, ha nem!

Telefonban: "Tudja Péterkém, ez nem teljesen így van! A gyerekekkel megbeszélést tartunk, addig a Tündikénél - tudja, õ a kis titkárnõnk, ügyes kislány! - hagyjon nekem egy üzenetet! Kábé öt körül jön hozzám még egy vendég, a minisztériumból, hogy megbeszéljük az x-aktát! Utána annál a drága Olgikánál hatkor vacsora lesz. Hogy az mennyit dolgozik szegény! Azt hiszem, segítek Olginak, hogy egy kicsit õ is ki tudjon kapcsolódni a társaságban!

Címkék: női tipus vezető

Tovább 

 

 Fõsárkány - nem látja be ha hibázik

Telefonban: "Maga képtelen megérteni, hogy ez nem így van? Kötelezõ megbeszélésen veszek részt, üzenetet kell hagynia! Ötig egyáltalában nem érek rá! Értse már meg végre, hogy ez teljesen lehetetlen! Pontban hatkor Olgáéknál egy hivatalos üzleti vacsorát tálalnak fel, akkor részletesen meg kell beszélnünk a problémát! Ha addig nem állít össze egy 10 pontos kérdéssort, és nem juttatja el nekem telefaxon, nem tárgyalok a témáról!

Címkék: női típus vezető

Tovább 

 Döntse el, hogy Ön melyik kategóriába tartozik, ha vezetõ beosztásban van, vagy ha nõ a fõnöke, sorolja be õt! A fõnök-beosztott közötti együttmûködés sokkal zavartalanabbá válhat, vagy segíthet megválaszolni a kérdést: - Nekem való ez egyáltalán?

 

Nõi fõnökök
Egyre többen vannak, mert fõnök mindenki, akinek legalább egy beosztottja van. Vannak, akik szerint a nõi vezetõk a legrémesebb hárpiák, vannak, akik azt mondják, hogy felérnek tíz férfivel.

Címkék: főnök női

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu