Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója itt:

http://www.magyarpedagogia.hu/?pid=10

 

 

A 2014. évi 2. szám tartalma:


» Józsa Gabriella és Józsa Krisztián:

A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése


teljes szöveg (pdf) | absztrakt


» Dohány Gabriella:

Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggéseinek vizsgálata középiskolások körében


teljes szöveg (pdf) | absztrakt


» Fejes József Balázs:

A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése


teljes szöveg (pdf) | absztrakt


network.hu


 

Címkék: magyar magyar pedagógia magyar tudományos akadémia pedagógiai bizottsága mta folyóirat műveltség nyelv oktatás tanulás

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu