Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Imre blogja - 2009. június

Vidéki szexre invitáló reklámkampány (Vas Népe)

 

Megjelenés dátuma: 2009. június 09. 16:22
Szerző: Garai Antal 'Atom'

Budapest - Próbáltátok már vidéken? Szegezi nekünk a kérdést egy hirdetés, mindezt egy olyan grafika után, amin négy láb lóg ki egy szénakazalból.

Az egyik programajánló-magazin szombathelyi kiadásában figyeltünk fel erre a felettébb érdekes hirdetésre. Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program és hasonló szervezetek támogatásával fémjelzett hirdetés csupán annyit kérdez az olvasótól, hogy: "Próbáltátok már vidéken?" - (a plusz "L" betű felett most hunyjunk szemet).

Címkék: reklám balaton turizmus furcsa érdekes vicces figyelemfelhívó 18+ nyár

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

A Magyar Turizmus Zrt. reklámfilmje nyerte az Effie-díjat
2007. október 26.

Az Effie reklámhatékonysági verseny fődíját, a platina díjat kapta a legeredményesebb reklám- és marketingkommunikációs tevékenységéért az Insomnia Reklámügynökség által a Magyar Turizmus Zrt.-nek készített, 2006-ban vetített "Balatoni nyár" című vírusfilm, mely a kulturális szolgáltatás kategóriában az Arany Effie-t is elvitte. A nevezéssel együtt esettanulmányt is kellett csatolni a kampány kreatív anyagaihoz, amelyből kiderült, hogy több mint fél millió emberhez jutott el a kisfilm és a balatoni turisztikai weboldal címe a www.balaton-tourism.hu, amelynek látogatottsága közel háromszorosára emelkedett a kampányfilm kiadását követően.

A New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) által 1968-ban alapított Effie-díj az egyetlen olyan szakmai díj, amely a reklámok kreatív megjelenésén túl annak hatékonyságát is számba veszi a zsűrizés során. Hazánkban idén 6. alkalommal rendezte meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Reklám Szövetség (IAA) Magyar Tagozata a reklámhatékonysági versenyt, amely mindig az elmúlt év legsikeresebb reklámkampányai között folyik. A nevezéssel egy időben a kampányok dokumentációin kívül a megjelenésüket követő hatástanulmányt is meg kell küldeni a bírálóknak, hogy a döntést valós tényekre alapozva hozhassák meg.

Az Effie-díjra tíz különböző kategóriában nevezhetnek a reklám készítői, illetve a megbízók az IAA Magyar Tagozatánál. A versenyeztetés több fordulóban zajlik, a végső döntést pontozással, a kreatív anyagok és az esettanulmány pontjainak súlyozott átlaga alapján hozza meg a marketing-szakemberekből, kutatókból, oktatókból álló zsűri. A nevezett pályázatok között kategóriánként Arany, Ezüst és Bronz Effie-t osztanak ki, illetve az összesített eredmények alapján ítélik oda a megjelenésében legjobb és leghatékonyabb pályamunkának a Platina-Effie díjat.

Effie díj:
http://www.effie.hu/

Tovább 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu