Budapest - Próbáltátok már vidéken? Szegezi nekünk a kérdést egy
hirdetés, mindezt egy olyan grafika után, amin négy láb lóg ki egy
szénakazalból.
Az egyik programajánló-magazin szombathelyi
kiadásában figyeltünk fel erre a felettébb érdekes hirdetésre. Az Új
Magyarország Vidékfejlesztési Program és hasonló szervezetek
támogatásával fémjelzett hirdetés csupán annyit kérdez az olvasótól,
hogy: "Próbáltátok már vidéken?" - (a plusz "L" betű felett most hunyjunk szemet).
A Magyar Turizmus Zrt. reklámfilmje nyerte az Effie-díjat
2007. október 26.
Az Effie reklámhatékonysági verseny fődíját, a platina díjat kapta a legeredményesebb reklám- és marketingkommunikációs tevékenységéért az Insomnia Reklámügynökség által a Magyar Turizmus Zrt.-nek készített, 2006-ban vetített "Balatoni nyár" című vírusfilm, mely a kulturális szolgáltatás kategóriában az Arany Effie-t is elvitte. A nevezéssel együtt esettanulmányt is kellett csatolni a kampány kreatív anyagaihoz, amelyből kiderült, hogy több mint fél millió emberhez jutott el a kisfilm és a balatoni turisztikai weboldal címe a www.balaton-tourism.hu, amelynek látogatottsága közel háromszorosára emelkedett a kampányfilm kiadását követően.
A New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) által 1968-ban alapított Effie-díj az egyetlen olyan szakmai díj, amely a reklámok kreatív megjelenésén túl annak hatékonyságát is számba veszi a zsűrizés során. Hazánkban idén 6. alkalommal rendezte meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Reklám Szövetség (IAA) Magyar Tagozata a reklámhatékonysági versenyt, amely mindig az elmúlt év legsikeresebb reklámkampányai között folyik. A nevezéssel egy időben a kampányok dokumentációin kívül a megjelenésüket követő hatástanulmányt is meg kell küldeni a bírálóknak, hogy a döntést valós tényekre alapozva hozhassák meg.
Az Effie-díjra tíz különböző kategóriában nevezhetnek a reklám készítői, illetve a megbízók az IAA Magyar Tagozatánál. A versenyeztetés több fordulóban zajlik, a végső döntést pontozással, a kreatív anyagok és az esettanulmány pontjainak súlyozott átlaga alapján hozza meg a marketing-szakemberekből, kutatókból, oktatókból álló zsűri. A nevezett pályázatok között kategóriánként Arany, Ezüst és Bronz Effie-t osztanak ki, illetve az összesített eredmények alapján ítélik oda a megjelenésében legjobb és leghatékonyabb pályamunkának a Platina-Effie díjat.
A felhasználói élmény fokozása érdekében már mi is használunk cookie-kat a Network.hu oldalon.
Az oldal használatával beleegyezel a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.
BALATONI NYÁR
15 éve | 1 hozzászólás
Vidéki szexre invitáló reklámkampány (Vas Népe)
Megjelenés dátuma: 2009. június 09. 16:22
Szerző: Garai Antal 'Atom'
Budapest - Próbáltátok már vidéken? Szegezi nekünk a kérdést egy hirdetés, mindezt egy olyan grafika után, amin négy láb lóg ki egy szénakazalból.
Az egyik programajánló-magazin szombathelyi kiadásában figyeltünk fel erre a felettébb érdekes hirdetésre. Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program és hasonló szervezetek támogatásával fémjelzett hirdetés csupán annyit kérdez az olvasótól, hogy: "Próbáltátok már vidéken?" - (a plusz "L" betű felett most hunyjunk szemet).
Címkék: reklám balaton turizmus furcsa érdekes vicces figyelemfelhívó 18+ nyár
Utolsó hozzászólás
Tovább