Kis türelmet...
Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu
A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.
Elfelejtettem a jelszavam
Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:
Regisztráció »
Vannai László Pál
Mariann Mariann
Polgár Stefan
Összes ismerőse
11 éve | 0 hozzászólás
Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója itt:
http://www.magyarpedagogia.hu/?pid=10
A 2014. évi 2. szám tartalma:
» Józsa Gabriella és Józsa Krisztián:
A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése
teljes szöveg (pdf) | absztrakt
» Dohány Gabriella:
Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggéseinek vizsgálata középiskolások körében
» Fejes József Balázs:
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése
Címkék: magyar magyar pedagógia magyar tudományos akadémia pedagógiai bizottsága mta folyóirat műveltség nyelv oktatás tanulás
Tovább
Blogokban Mindenben
Még régebbiek
egészség ember filozófia fotó fénykép fényképezés gyógynövény irodalom jövő kert kiállítás kultúra közösség magyar nyelv tanítás tudat vers világ zene
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Magyar Pedagógia - a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóiratának számai
11 éve | 0 hozzászólás
Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója itt:
http://www.magyarpedagogia.hu/?pid=10
A 2014. évi 2. szám tartalma:
» Józsa Gabriella és Józsa Krisztián:
A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése
teljes szöveg (pdf) | absztrakt
» Dohány Gabriella:
Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggéseinek vizsgálata középiskolások körében
teljes szöveg (pdf) | absztrakt
» Fejes József Balázs:
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése
teljes szöveg (pdf) | absztrakt
Címkék: magyar magyar pedagógia magyar tudományos akadémia pedagógiai bizottsága mta folyóirat műveltség nyelv oktatás tanulás
Tovább