Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Tegnap délután összefutottam egy idióta ellenőrrel, aki jócskán híján volt mindenféle empátiának.
Külsőre kedves volt, bár rém ronda. De ugye a BKV ellenőröket nem a külsejük alapján fizetik, hanem, hogy hány szerencsétlent kapnak el egy nap. Jutalékos a rendszer.
Szóval mosolyog nagyokat, a fogai csak úgy virítanak, de sajna nem fehéren, hanem sárgán. Vagy nem is tudom milyen színe volt, mintha rozsdabarna, vagy mittomén, de a lényeg az, hogy gusztustalan volt.
Rám mosolyog (fúúúj), megmutatom neki a bérletem - mert én rendes kislány vagyok ám - majd megy tovább.
Az ajtónál egy fiatal lány láthatóan nagyon ideges, épp telefonon beszél, sírásközeli állapotban. Odamegy a pasas:
"Jegyeket, bérleteket legyen szíves!" A lány tátog a szájával, jól artikuláltan, mondván: "Pillanat, türelmet."
Majd folytatja a telefonon a beszélgetést:
"De ne csináld ezt velem. Kérlek, nem hagyhatsz el! Ne tedd ezt velem, én nagyon szeretlek! És megoldjuk a problémákat, csak kérlek, maradj velem..." Blablabla... Nem pontosan így, szó szerint, de valami ilyesfajta könyörgést adott elő. Szegényt, nagyon sajnáltam.
Az ellenőr pedig csak tovább zaklatta:
"Kisasszony! A jegyét legyen szíves! Helló! Mutassa meg a jegyét vagy a bérletét." A lány láthatóan egyre idegesebb lett. Az ellenőr pedig már addig merészkedett, hogy megfogta a lány karját. Na, én itt már ütöttem volna. Épp megállt a busz és kinyitotta az ajtókat, a lány pedig leszállt, a szemeiből ömlöttek a könnyek és alig tudott megszólalni.
Az ellenőr pedig olyat kiabált utána, hogy ha nem lennék ennyire jó kislány, simán képen töröltem volna. Valami olyasmit engedett ki a förtelmes, kukacos szájából, hogy rohadt ribanc (!), hogy képzeli, hogy ingyenélő és az ilyen igenis szálljon csak le, mert a BKV nem jótékonysági intézmény...stb...stb...
Az agyam úgy elszállt, hogy szinte vissza kellett fognom magam! De aztán a következő megállónál le kellett szállnom.
Hát, kedves Ellenőr (paraszt) Úr (suttyó), íme, köszönjük, hogy bemutattad nekünk a rém felemelő empatikus képességedet és rém rusnya pofázmányodat! Gratulálok!!! Csak így tovább! Ehh... hülyék az emberek!

 

http://hetilap.hetek.hu/images/06.002/interju/kalaj.JPG

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Krén Zsuzsi üzente 11 éve

Hát, be kell, hogy valljam töredelmesen, BKV ellenőr vagyok  (hehehe :))),na jó, nem, szóval egyszer, de tényleg csak egyszer vagy max. kétszer utazásra jogosító  irat nélkül utaztam a metrón, szállok le  a szerelvényről, hallom a hangosbemondó kedves női  hangját,  végig is fut a hideg a hátamon, nincs szerencsém, gondolom magamban, jól lehúznak megint a szemetek. És ekkor jön az isteni szikra. Egy kis színészi képesség, némi szomorúság maszatolva az arcomra, elő a mobil, mire felérek már zajlik a színjátékom, megyek át köztük, mint aki észre sem veszi őket bánatában, közben szipogok, hümmögök... Nem mertek megállítani :) Úgy látszik ők az empatikusabb kollégák közül kerültek ki :))

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 11 éve

Ha belegondolok, a BKV tulajdonképpen egy szolgáltató, aki belőlünk él... Mit is kapunk a szolgáltatásért? Koszos-büdös járműveket, pontatlanságot a menetrend helyett, udvariatlan (néha bunkó) ellenőröket, egyre drágább jegy- és bérletárakat... JA, ÉS SZEPTEMBER 4-ÉN MÉG ŐK SZTÁJKOLNAK! Nos, az a szerencséje a BKV-nak, hogy nem lehet konkurenciája. Tényleg, miért nem?!

Válasz

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu