Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Piroska blogja

5. Repülõgép nagy nehezen leszáll, a pilóta alig bírja megállítani a gépet a pálya végétõl egy méterre, és miután letörölte az izzadságot a homlokáról, így szól:
- Ez meleg volt, ez a leszállópálya alig ötszáz méter hosszú!
- És három kilométer széles - néz ki a másodpilóta az ablakon.

6. A repülõ az Atlanti-óceán fölött száll, amikor megszólal a kapitány:
- Kedves utasaink, szélcsendes idõben utazunk, az út felét már megtettük. Ha kitekintenek a jobb oldali ablakon, láthatják, mindkét motor mûködik.

Címkék: repülő vicc

Tovább 

1. A repülõgép egyik utasa nagyon fél, de a pilóta próbálja nyugtatni:
- Repülni nem is olyan veszélyes, mint autót vezetni. Képzelje csak el! A múltkor utazott a barátom az autópályán, amikor hirtelen ráesett a kocsijára egy ... repülõgép...

2. A stewardess bájos hangon trillázza:
- Kedves utasaink. Tájékoztatjuk önöket, hogy gépünkkel most értük el az óránkénti 500 km-es utazási sebességünket. Csupán egy apróbb mûszaki hiba miatt nem tudunk felemelkedni...

Címkék: repülés vicc

Tovább 

35 millió dollárért sétálhatunk is az ûrben


A Space Adventures nevû amerikai cég, amely eddig csak ûrrepülést kínált vállalkozó szellemû és nem utolsó sorban vastag pénztárcájú utazóknak, 2007-tõl ûrsétával, majd Hold körüli utazással kívánja bõvíteni a repertoárt.

Egy ûrrepülésért 20 millió dollárt, egy ûrsétáért pedig a tervek szerint még plusz 15 millió dollárt kell fizetni. Az ûrutazás minimum 10, legfeljebb 16-18 napos tartózkodást jelent a Nemzetközi Ûrállomás (International Space Station - ISS) fedélzetén, és ehhez kapcsolódna egy másfél órás ûrséta, ûrhajós ?szakvezetõvel?.

Címkék: millió űrséta

Tovább 

1965-ben a PAN-AM akkori fönöke óriási vállalkozásba fogott. Terveik szerint pár éven belül kifejlesztenek egy új repülõgéptípust, amely minden eddigi repülõgépnél hatalmasabb lesz, amelyrõl addig még a tervezõk álmodni sem mertek. A Boeing eredetileg teherszállítógépnek tervezte, de a kiirt pályázatot egy másik repülõgép nyerte. A Boeing cég Seattle-tõl északra egy új gyárüzemet épített a B747 számára, amely építmény a világ minden addigi építményénél nagyobb volt.

Címkék: Boeing történet

Tovább 

Cívis Transzfer

Cégünket, a Cívis Transzfer repülõtéri transzferszolgáltató Kft.-t, a közel 10 éves személyszállítási múltra visszatekintõ Yellow Travel szakmai hátterével alapítottuk, kifejezetten magas színvonalú - egyéni, családi, kis- és nagycsoportos repülõtéri transzferszolgáltatások ellátására.

Napjainkban egyre nagyobb igény mutatkozik szolgáltatásaink iránt, hiszen biztonságosabb és költséghatékonyabb megoldást kínál az utazók számára, mint a személygépkocsival történõ utazás a repülõtérre és vissza.

Címkék: repülőtér személyszállítás

Tovább 

Boeing 737-800

 

Repülőgépek száma5LajstromjelHA-LOC, LOH, LOK, LOM, LOUUtasférőhely180 fő (LOC, LOH, LOM)
168 fő (LOK, LOU) Utazósebesség750-850 km/hUtazómagasság12 000 mMaximális hatótávolság4 500 kmTörzs hossza39,5 mSzárny fesztávolsága34,3 mHajtómű típusaCFM-56-7B26

Hajtómű tolóereje

11 914 kg

Boeing 737-800
Fotó:
László Viktor


180 fő:
 

168 fő:
 

malev.hu

Címkék: Boeing malév repülés

1996 és 2006 között számos elõremutató esemény történt a Malév életében; megújult a flotta, számos új járat nyílt, s ezzel egy új útvonalhálózat jött létre. A Malév új catering épülettel is gazdagodott.

A fapados légitársaságok magyarországi megjelenése a Malév számára is új helyzetet és kihívást jelentett. Az egyre élesedõ verseny ellenére a Malév meg tudta õrizni pozícióit a légiközlekedési piacon.

A Malév 1996-tól hat darab új 67 személyes Fokker 70-es és 2002-tõl pedig négy 50, illetve 48 személyes, az üzletemberek igényeit kiszolgáló Bombardier CRJ 200-as repülõgépekkel bõvítette flottáját.

Címkék: malév repülés

Tovább 

A 90-es évek fontos változása volt a magyar nemzeti légitársaság szervezeti átalakítása. Csaknem öt évtized elteltével, 1992 nyarától újra részvénytársasági formában mûködik a Malév. Ugyancsak ebben az évben kezdõdött meg a korábban 100 százalékosan állami tulajdonú Malév privatizációja. Ennek során az olasz Alitalia légitársaság és a Simest befektetõ bank 30+5 százalékos tulajdonhányadot szerzett a Malévben, majd ezt követõen a Malév alkalmazottai is vásárolhattak a részvényekbõl.

Címkék: malév repülés

Tovább 

1988. november 18-án ugyanazon a napon érkezett meg Ferihegyre a Malév elsõ, Boeing B-737-200-as gépe, és a TNT-Malév Express Cargo Ltd. által bérelt, BAe-146-200QT teherszállító. Utóbbit öt éven keresztül a Malév hajózó és mûszaki személyzetei üzemeltették. Ezzel kezdetét vette a Malév-flotta újabb modernizációs programja.

Miután a Malév vezetõsége hosszabb távon a Boeing típuscsalád alkalmazása mellett döntött, 1995-ben a B-737-es különbözõ változataiból már tizenkettõ repült a légitársaság színeiben.

Címkék: malév repülés

Tovább 

Az 1977-ben meghozott határozatnak megfelelõen, a kiemelt állami nagyberuházás elsõ ütemében, 1983 végéig elkészült az új futópálya a hozzátartozó gurulóút hálózattal, az irányítótorony, a Malév-gépek karbantartására szolgáló mûszaki bázis valamint egy sor a repülõtér biztonságos üzemét szolgáló járulékos létesítmény. Ez idõszak alatt került sor a Magyarország teljes légterét ellenõrizni képes radarberendezések telepítésére és egy új közelkörzeti irányítóközpont létesítésére is.

Címkék: malév repülés

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu