Kis türelmet...
17 éve | 0 hozzászólás
17 éve | 0 hozzászólás
35 millió dollárért sétálhatunk is az ûrben
17 éve | 0 hozzászólás
17 éve | 0 hozzászólás
Cívis Transzfer
Cégünket, a Cívis Transzfer repülõtéri transzferszolgáltató Kft.-t, a közel 10 éves személyszállítási múltra visszatekintõ Yellow Travel szakmai hátterével alapítottuk, kifejezetten magas színvonalú - egyéni, családi, kis- és nagycsoportos repülõtéri transzferszolgáltatások ellátására.
Napjainkban egyre nagyobb igény mutatkozik szolgáltatásaink iránt, hiszen biztonságosabb és költséghatékonyabb megoldást kínál az utazók számára, mint a személygépkocsival történõ utazás a repülõtérre és vissza.
17 éve | 0 hozzászólás
Hajtómű tolóereje
11 914 kg
Fotó: László Viktor
17 éve | 0 hozzászólás
1996 és 2006 között számos elõremutató esemény történt a Malév életében; megújult a flotta, számos új járat nyílt, s ezzel egy új útvonalhálózat jött létre. A Malév új catering épülettel is gazdagodott.
A fapados légitársaságok magyarországi megjelenése a Malév számára is új helyzetet és kihívást jelentett. Az egyre élesedõ verseny ellenére a Malév meg tudta õrizni pozícióit a légiközlekedési piacon.
A Malév 1996-tól hat darab új 67 személyes Fokker 70-es és 2002-tõl pedig négy 50, illetve 48 személyes, az üzletemberek igényeit kiszolgáló Bombardier CRJ 200-as repülõgépekkel bõvítette flottáját.
17 éve | 0 hozzászólás
A 90-es évek fontos változása volt a magyar nemzeti légitársaság szervezeti átalakítása. Csaknem öt évtized elteltével, 1992 nyarától újra részvénytársasági formában mûködik a Malév. Ugyancsak ebben az évben kezdõdött meg a korábban 100 százalékosan állami tulajdonú Malév privatizációja. Ennek során az olasz Alitalia légitársaság és a Simest befektetõ bank 30+5 százalékos tulajdonhányadot szerzett a Malévben, majd ezt követõen a Malév alkalmazottai is vásárolhattak a részvényekbõl.
17 éve | 0 hozzászólás
1988. november 18-án ugyanazon a napon érkezett meg Ferihegyre a Malév elsõ, Boeing B-737-200-as gépe, és a TNT-Malév Express Cargo Ltd. által bérelt, BAe-146-200QT teherszállító. Utóbbit öt éven keresztül a Malév hajózó és mûszaki személyzetei üzemeltették. Ezzel kezdetét vette a Malév-flotta újabb modernizációs programja.
Miután a Malév vezetõsége hosszabb távon a Boeing típuscsalád alkalmazása mellett döntött, 1995-ben a B-737-es különbözõ változataiból már tizenkettõ repült a légitársaság színeiben.
17 éve | 0 hozzászólás
Az 1977-ben meghozott határozatnak megfelelõen, a kiemelt állami nagyberuházás elsõ ütemében, 1983 végéig elkészült az új futópálya a hozzátartozó gurulóút hálózattal, az irányítótorony, a Malév-gépek karbantartására szolgáló mûszaki bázis valamint egy sor a repülõtér biztonságos üzemét szolgáló járulékos létesítmény. Ez idõszak alatt került sor a Magyarország teljes légterét ellenõrizni képes radarberendezések telepítésére és egy új közelkörzeti irányítóközpont létesítésére is.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Repülős viccek 2.
17 éve | 0 hozzászólás
- Ez meleg volt, ez a leszállópálya alig ötszáz méter hosszú!
- És három kilométer széles - néz ki a másodpilóta az ablakon.
- Kedves utasaink, szélcsendes idõben utazunk, az út felét már megtettük. Ha kitekintenek a jobb oldali ablakon, láthatják, mindkét motor mûködik.
Címkék: repülő vicc
Tovább