Kis türelmet...
A Sorouh nevû dubai vállalat elkészíttette a világ legnagyobb hirdetését - írja a Hg.hu. A hatalmas felület csak repülõgépekrõl látható egészében, és részben jótékony célokkal készült a dubai ingatlanfejlesztõ cég megbízásából.
A Sorouh megbízásából készült, húszezer négyzetméternyi, azaz három futballpályánál is nagyobb felületû hirdetés megkapta a Guinness minõsítését, így bekerült a Rekordok Könyvébe is.
A reklám egy üres telken fekszik, a Dubai International Airportra vezetõ légiút alatt, számítások szerint a jövõ évben 14 millió utazó láthatja.
A szemléletváltás szükségességét a Dove saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nõk közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák õket.
?A növekedõ életkor, több szabadidõ és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erõltetett fiatalságkultusz? ? véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere.
Az eset azért nagy jelentõségû, mert korábban erre még nem volt
példa. Magyarországon a kísérleten átesett állatokat, kutyákat,
macskákat, nyulakat, patkányokat és egereket kivétel nélkül
elpusztítják - mondta az MTI-nek Hercsuth Éva, az egyesület
állatvédelmi szekciójának elnöke.
A 14 kutyán gyógyszeripari cég megbízásából teszteltek
szemcseppet, az állatok maradandó károsodást nem szenvedtek, de
nagyon félénkek, továbbá meg kellett tanítani õket pórázon vezetni,
lépcsõn járni.
Magyarországon évente több száz németjuhász kutya kerül
állatotthonokba vagy gyepmesteri telepekre. Ezt a létszámot az
állatvédelem szervezetei már nem tudják kezelni, ezért a Magyar
Ebtenyésztõk Országos Egyesülete, a MÚOSZ Állatvédõ szakosztálya,
valamint cégek, magánszemélyek és a fajta szerelmesei összefogtak,
hogy segítsenek a gazdátlan németjuhászokon.
A szervezõk nagyszabású rendezvényt tartanak a Happy Dog Kutya
Kiképzõ Iskola területén (X.
17 éve | 0 hozzászólás
Elképzelhetõ, hogy igen sok kutyatulajdonos nem tudja, hogyan kell etetni, nevelni, tartani legjobb barátját? Bizony, nagyon is lehetséges! Éppen ezért örömmel olvastam az újságban a Canis Maior Alapítvány Gazdiiskola címmel meghirdetett elõadássorozatáról.
Érdeklõdve mentem el minden szombaton, hogy majd? mindenki Nagy Barátjáról, hû társáról, a kutyáról minél többet, sok újat halljak, különbözõ szempontokból, témakörök szerint. Az elõadók szakmai ismereteik legjavát adták, sok humoros, életbõl vett tapasztalattal, történetekkel kiegészítve azt.
17 éve | 0 hozzászólás
Aki egyedi autóra vágyik, annak bizonyára eszébe jut a VW márka talán máig legtöbbet értékesített típusa, amit hazánkban csak Bogárnak hívunk. Persze létezik egy retro verzió is, a Beetlee ami vélhetõleg sosem fog az öreg Bogár nyomdokaiba lépni...
Egy ilyen veterán autóba hifit építeni nem kis kihívás, hisz a 70es években készült autómobilok gyakorlatilag minden egyes porcikájuk az autóhifi építés ellen kiáltanak. Elég csak az ajtókra vetni néhány pillantást, és rögtön megértjük milyen problémákkal kell majd szembe néznie az installációra vetemedõknek.
17 éve | 0 hozzászólás
Zûrös egy élete volt a Volkswagen bogárnak, mindennek ellenére évek alatt meghódította a világot. Inváziószerûen lopta be magát az emberek szívébe és mióta piacra került a legelsõ darab, azóta alakultak rajongói klubok, ahol egyedül csak ezt a járgányt éltetik.
Kevesen tudják, hogy a kis autó története még a II. világháború idejére nyúlik vissza, amikor is Hitler magához hivatta Ferdinand Porschét, és felkérte, hogy tervezzen egy megbízható Volkswagent, vagyis egy népautót.
17 éve | 0 hozzászólás
Nincs a világon még egy autó, amelynek ilyen hosszú és érdekes története lenne. Ahogy a húszas években a Ford T-modellje, úgy a hatvanas években a VW ?bogár" volt az a kocsi, amellyel a világ bármely táján találkozhatott az ember.
1933-at írtak, amikor a náci propagandaipar olcsó néprádiót dobott piacra, melyen keresztül emberek milliói szívták magukba a fasiszta szólamokat. A rádió egyébként annyira ?olcsó" volt (75 márka), hogy külföldi adást nem is lehetett vele fogni.
17 éve | 0 hozzászólás
Esetszám Hiba
2 A csomagtartó szigetelõgumiját tartó lemezhorony 20 év után erõsen korrodálódik 2 Az akkumlátor alatt a kifolyt sav lyukat marhat a padlólemezen
2 A nyitott rendszerû lámpákba néhány év után jelentõs por kerülhet, ami csökkenti a fényerõt 2 A benzinszintmérõ jeladóban elkopik az ellenállásszál (200 000 km felett)
2 A kormányban a kürt csúszógyûrûs érintkezõje tövig kophat (200 000 km után)
2 A mûszerfalon a szellõzõnyílás fekete mûanyag alkatrészei 20-30 év után a napfénytõ rideggé válnak és kiszereléskor szétesnek, szétporladnak
2 A fûtés (ha megy) motorszagú
2 Nagy fogyasztás: városban 10-11 liter
2 Esõ esetén az üvegek mindenhol erõsen párásodnak
2 Fagy esetén a szélvédõrõl a jeget kézzel olvasztani kell
2 Gyakori olajcsere (5000 km-enként)
2 Az utángyártott fékgombák egy évig bírják
2 Az utángyártott (mexikói, brazil...) lökhárítók, kilincsek, lámpakeretek néha csak egy hétig bírják (az eredetiek kb.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
MTI - reklámfelügyeleti eljárást indított
17 éve | 0 hozzászólás
Reklámfelügyeleti eljárást és etikai vizsgálatot kezdeményezett a Magyar Távirati Iroda (MTI), amely a Megy a gõzös címû film kampánya miatt fordult a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH) és a Magyar Reklámszövetséghez (MRSZ). Mint ismert, a ?barcikai õsanya? megtalálásáról szóló álhír a távirati iroda munkatársát is megtévesztette.
Mint arról a Kreatív Online beszámolt a Megy a gõzös címû kampánya a ?barcikai õsanya? leleteinek a megtalálásáról szóló álhírrel indult, amit több újságíró - köztük a távirati iroda munkatársa is - valósnak vélt.
Címkék:
Tovább