Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Aki egyedi autóra vágyik, annak bizonyára eszébe jut a VW márka talán máig legtöbbet értékesített típusa, amit hazánkban csak Bogárnak hívunk. Persze létezik egy retro verzió is, a Beetlee ami vélhetőleg sosem fog az öreg Bogár nyomdokaiba lépni...

 

Egy ilyen veterán autóba hifit építeni nem kis kihívás, hisz a 70es években készült autómobilok gyakorlatilag minden egyes porcikájuk az autóhifi építés ellen kiáltanak. Elég csak az ajtókra vetni néhány pillantást, és rögtön megértjük milyen problémákkal kell majd szembe néznie az installációra vetemedőknek. Ez jelen esetben hatványozottan igaz, hisz a DLS R6A hangszóró hatalmas beépítési mélysége, szinte minden ajtó - és beszerelő - rémálma. Ezt a problémát egy MDF lapból készült, szövettel bevont ajtópanellel küszöbölték ki, így a hangszóró még pont becuppan a vékonyka ajtóba úgy, hogy még az ablakot is lehet tekergetni, és az ajtópanel sem torzítja az ajtó eredeti formáját. 

 

A fejegységgel nem volt ennyi probléma, hisz ennek helyet találni már jóval könnyebb dolog volt. Bár nem éppen áll kézre a Clarion DX418R, funkcióját így is tökéletesen el tudja látni. Az RCA kábel nem tekereg át az autón, hisz a csomagtartó innen csak pár centire található, köszönhetően a farmotoros kivitelnek. Az egész rendszer lelkét egyetlen 5 csatornás erősítő jelenti, az Audison Millenium Power 5 személyében. Ebből 2x50W az első ajtókban található DLS R6A hangszórókat hajtja, további 2x50W a kalaptartóban található ovál hangszórókat, míg a maradék 1x200W / 1x290W a mélyládát táplálja. 

 

Az ovál hangszórók is a DLS termék palettájáról kerültek ki, így ebben a kategóriában elterjedt 960-as típus, 16x23cm-es méretű változata uralja a kalaptartót. A rácsot leszedve közelebbi barátságot köthetünk a 3-utas hangszóróval. Természetesen a gyári kalaptartó nem lett volna képes ekkora súly megfelelő elviselésére, így itt is egy egyedi MDF lapból készült és szövettel bevont kalaptartót láthatunk, mely megfelelő merevséget biztosít a hangszórók számára. Az igazi SUB tartomány lesugárzására még ezek a hangsugárzók sem képesek ezért a motor és a kalaptartó közé a Hertz HS-300 zárt kialakítású mélyládáját varázsolták be a szerelők.

Bár a hátsó hangszórókat a normál - sztereó - rendszerben nem részesíti előnyben a hifis társadalom, lehetőség van ezek kiiktatására a fejegység segítségével. De erre gyakorlatilag nincs szükség, hisz a tulaj által kedvelt zenei hangzásra a jelenlegi beállítások a tökéletesek.

 

Forrás: Kloiberaudio

 

Címkék: hifi vw bogár

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu