Kis türelmet...
A Sorouh nevû dubai vállalat elkészíttette a világ legnagyobb hirdetését - írja a Hg.hu. A hatalmas felület csak repülõgépekrõl látható egészében, és részben jótékony célokkal készült a dubai ingatlanfejlesztõ cég megbízásából.
A Sorouh megbízásából készült, húszezer négyzetméternyi, azaz három futballpályánál is nagyobb felületû hirdetés megkapta a Guinness minõsítését, így bekerült a Rekordok Könyvébe is.
A reklám egy üres telken fekszik, a Dubai International Airportra vezetõ légiút alatt, számítások szerint a jövõ évben 14 millió utazó láthatja.
A szemléletváltás szükségességét a Dove saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nõk közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák õket.
?A növekedõ életkor, több szabadidõ és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erõltetett fiatalságkultusz? ? véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
MTI - reklámfelügyeleti eljárást indított
17 éve | 0 hozzászólás
Reklámfelügyeleti eljárást és etikai vizsgálatot kezdeményezett a Magyar Távirati Iroda (MTI), amely a Megy a gõzös címû film kampánya miatt fordult a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH) és a Magyar Reklámszövetséghez (MRSZ). Mint ismert, a ?barcikai õsanya? megtalálásáról szóló álhír a távirati iroda munkatársát is megtévesztette.
Mint arról a Kreatív Online beszámolt a Megy a gõzös címû kampánya a ?barcikai õsanya? leleteinek a megtalálásáról szóló álhírrel indult, amit több újságíró - köztük a távirati iroda munkatársa is - valósnak vélt.
Címkék:
Tovább