Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A szemléletváltás szükségességét a Dove saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nők közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.

 

„A növekedő életkor, több szabadidő és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erőltetett fiatalságkultusz” – véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere. A Dove ezért akar egy új szemléletet meghonosítani, amit Pro-Age néven vezet be.



A kampány első fázisa decemberig tart, főként pr-cikkek, promóciók és rendezvények támogatják a kampányt. A 45 év feletti nők helyzetéről készült pr-interjúkban válaszol többek között Temesvári Andrea sportoló, Dávid Ibolya, az MDF elnöke, Gyarmati Andrea gyermekorvos, illetve a férfiakat is megkérdezték, például Vámos Miklós írót és Bakáts Tibor Settenkő kritikust. A Pro-Age kampány januártól intenzív ATL-megjelenéssel folytatódik.



A kampányon a Dove ügynökségei dolgoztak: a kreatívokat az Ogilvy & Mather készíti, a BTL-ért a Café Contact felel, míg a pr-ügyeket a Café PR intézi.

 

www.kreativ.hu 

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu