Kis türelmet...
A szemléletváltás szükségességét a Dove saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nők közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.
„A növekedő életkor, több szabadidő és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erőltetett fiatalságkultusz” – véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere. A Dove ezért akar egy új szemléletet meghonosítani, amit Pro-Age néven vezet be.
A kampány első fázisa decemberig tart, főként pr-cikkek, promóciók és rendezvények támogatják a kampányt. A 45 év feletti nők helyzetéről készült pr-interjúkban válaszol többek között Temesvári Andrea sportoló, Dávid Ibolya, az MDF elnöke, Gyarmati Andrea gyermekorvos, illetve a férfiakat is megkérdezték, például Vámos Miklós írót és Bakáts Tibor Settenkő kritikust. A Pro-Age kampány januártól intenzív ATL-megjelenéssel folytatódik.
A kampányon a Dove ügynökségei dolgoztak: a kreatívokat az Ogilvy & Mather készíti, a BTL-ért a Café Contact felel, míg a pr-ügyeket a Café PR intézi.
www.kreativ.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!