Kis türelmet...
Esetszám Hiba
2 A csomagtartó szigetelőgumiját tartó lemezhorony 20 év után erősen korrodálódik 2 Az akkumlátor alatt a kifolyt sav lyukat marhat a padlólemezen
2 A nyitott rendszerű lámpákba néhány év után jelentős por kerülhet, ami csökkenti a fényerőt 2 A benzinszintmérő jeladóban elkopik az ellenállásszál (200 000 km felett)
2 A kormányban a kürt csúszógyűrűs érintkezője tövig kophat (200 000 km után)
2 A műszerfalon a szellőzőnyílás fekete műanyag alkatrészei 20-30 év után a napfénytő rideggé válnak és kiszereléskor szétesnek, szétporladnak
2 A fűtés (ha megy) motorszagú
2 Nagy fogyasztás: városban 10-11 liter
2 Eső esetén az üvegek mindenhol erősen párásodnak
2 Fagy esetén a szélvédőről a jeget kézzel olvasztani kell
2 Gyakori olajcsere (5000 km-enként)
2 Az utángyártott fékgombák egy évig bírják
2 Az utángyártott (mexikói, brazil...) lökhárítók, kilincsek, lámpakeretek néha csak egy hétig bírják (az eredetiek kb. 25 évig)
2 A hátsó oszlopban levő szellőző alatt a karosszéria kilyukadhat (25-30 év után)
2 A küszöbök erősen korrodálódnak (25-30 év alatt)
2 A csomagtaró sarkán, illetve a karosszéria tetején a vízvezetőként szolgáló hajlított lemez élen gyakran megjelennek a korrozió nyomai (20-30 év utcán állás után)
2 Az ajtók 20 év után megereszkednek
2 Az index kapcsolóban egy kis fehér pöcök nagyon gyakran eltörik (25 év után)
2 Az 1969 előtti bogaraknál a szélvédőre került néhány centis hóval az ablaktörlő motor már nem bír és a belső fogaskerekek károsodhatnak
1 Ingadozik az alapjárat, nehéz jól beállítani
1 Váltókar hidegen rángat
1 Végsebesség elég alacsony 90-110 km/h, a motor mindig nagyon hangos (valószínűleg rossz beállítás miatt)
(forrás: http://www.tipushiba.hu/autok/volkswagen_bogar.htm)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
Bogaras hifi
Egy Bogár élete (2)
VW - egy bogár élete