Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Az instrumentális zene alapvet? hátránya a vokálissal szemben, hogy az emberi hang kifejez?erejét nélkülöznie kell. Egy "right here, right now"-típusú, amúgy teljesen ostoba frázis sokkal jobban megjegyezhet? és befogadható, azaz nagyobb kifejez?erej?, mint egy igényesen kidolgozott dallam vagy groove.

"Katának olyan jó hangja van, adjuk oda neki a mikrofont!" - és valóban, sokszor jobb eredményeket érhetünk el, ha minták helyett környezetünkb?l szedünk el? egy énekesn?(palántá)t. Ilyenkor nagyon ügyeljünk, hogy a felénekelt, vagy felmondott passzus hihet? legyen: ne próbáljunk sem angolok, sem fekák lenni, mert a végeredmény nem lesz kredibilis. Gyakori hiba továbbá, amikor görcsösen törekszünk a minél min?ségibb hangfelvétel elkészítésére az úgynevezett "feeling" rovására: ahelyett, hogy egy drága, de rideg hangstúdióban készítjük a felvételeket, próbálkozzunk "home-stúdió2-körülmények között. A lassabb tempójú zenék esetében akár folyamatosan rögzíthetjük a próbálkozásokat, dúdolgatást - kés?bb visszahallgatva bizonyos vokális részletekb?l hangminta-kincsesbányát állíthatunk el?. A spontaneitás, a megszokott otthoni vagy baráti környezet nagyon jót tud tenni egy-egy hangfelvételnek - igyekezzünk tehát figyelembevenni az énekes/énekesn? érzelmeit, mert ? a legszemélyesebb hangszert - a hangját - használja.

Mp3Portál.hu

Címkék: esettanulmány vokál.zene

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu