Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Érdekességek: Óriásit bukott Bono a vörös kampányávalÓriásit bukott Bono a vörös kampányával

Bár sztárok reklámozzák a multicégek jótékonysági kampányát, a Global Fund alapítvány számlájára befolyt összeg egyelőre csak töredéke a reklámokra költött pénznek.

Egy éve indították el a Red nevű, nagyszabású reklámkampányt világszerte. A kampány lényege, hogy bizonyos világcégek (például a Gap, az Apple vagy a Motorola) egyes termékeikből piros színűt is gyártanak, és aki ezekből vásárol (persze drágábban, mint a nem pirosból), az adakozik az AIDS, tbc és a malária ellen küzdő alapítványnak.

A Red kampány legfőbb szószólója Bono Vox, a U2 frontembere, aki a médiában lépten-nyomon felszólítja a népet piros termékek vásárlására. A Gap természetesen piros pólókat gyártott, az Apple piros iPodokat, a Motorola piros készülékeket. Számos híres embert béreltek fel a Red kampány népszerűsítésére: Steven Spielberg San Fransiscóban szerepelt hirdetőtáblákon, Christy Turlington (szupermodell) a New Yorker magazin hirdetésén jógázott piros spagettipántos felsőjében, Oprah Winfrey Bonóval szelte New York utcáit piros termékek társaságában, Chris Rock pedig piros Motorola telefont reklámozott a jó ügy érdekében. A kampány része volt az idei Grammy-átadón a vörös szoba is, írja az Advertising Age.

U2.hu

Címkék: U2

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu