Kis türelmet...
Bár sztárok reklámozzák a multicégek jótékonysági kampányát, a Global Fund alapítvány számlájára befolyt összeg egyelőre csak töredéke a reklámokra költött pénznek.
Egy éve indították el a Red nevű, nagyszabású reklámkampányt világszerte. A kampány lényege, hogy bizonyos világcégek (például a Gap, az Apple vagy a Motorola) egyes termékeikből piros színűt is gyártanak, és aki ezekből vásárol (persze drágábban, mint a nem pirosból), az adakozik az AIDS, tbc és a malária ellen küzdő alapítványnak.
A Red kampány legfőbb szószólója Bono Vox, a U2 frontembere, aki a médiában lépten-nyomon felszólítja a népet piros termékek vásárlására. A Gap természetesen piros pólókat gyártott, az Apple piros iPodokat, a Motorola piros készülékeket. Számos híres embert béreltek fel a Red kampány népszerűsítésére: Steven Spielberg San Fransiscóban szerepelt hirdetőtáblákon, Christy Turlington (szupermodell) a New Yorker magazin hirdetésén jógázott piros spagettipántos felsőjében, Oprah Winfrey Bonóval szelte New York utcáit piros termékek társaságában, Chris Rock pedig piros Motorola telefont reklámozott a jó ügy érdekében. A kampány része volt az idei Grammy-átadón a vörös szoba is, írja az Advertising Age.
U2.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
Bono és Sue
Bono és Bush
U2 by U2 A könyv
U2 nagylemezek