Kis türelmet...
Nap, mint nap látjuk a rosszabbnál rosszabb reklámokat a tv-n, plakátokon, újságokban és egyéb helyeken. Nem kedveljük őket, mégis emlékszünk rájuk. Miért?
A válasz egyszerű, mindig szem előtt vannak, a színek olyan kombinációit alkalmazzák, amely pozítiv képeket generál az agyba(sör reklám, természet,fák, mezők, felhő stb. aranysárga, zöld különböző színárnyalatai és a fantasztikus kék, amely sok embert elcsábít).A szavak, szlogenek zenék, amelyek a tudatos manipuláció eszköztárát erősítik. Gondoljunk csak bele Pl:ásványvíz, mit hallunk, tiszta, természetes, egészséges, frissítő hatása van. Kérdezem én, ha leteszek egy ilyen palack vízet az asztalra, úgy, hogy nem reklámoztam, eszembe jutnak ezek a dolgok? Nem biztos, valószínű csak azt gondolnánk, hogy ez egy víz, ami segít a szomjúságunkat oltani. Milyen érdekes dolog, mikor a különböző nagy üzletláncokban látom az embereket az akciós újsággal járkálni és hallom, hogy anyu,apu azt a vízet vegyük, mert az volt a tévében vagy ép egy mesefigurával reklámozták. Hát nem édes. Ilyenkor vagyok úgy, hogy üvölteni tudnék, mert egy újabb marketing trükk célba ért és győzőtt az a tőke, amit a nagy cégek az emberek hülyítésére költöttek.
Legközelebb a nagy áruházak polcelrendezéseiről, a belső befolyásoló eszközökről(padló matrica, megállító táblák, akciós táblák, bevásárlókocsikon alkalmazott reklámfelületek) írok.
NE FELEDD: GONDOLKODJ, MIELŐTT BÁRMIT IS CSELEKSZEL
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
A kezdet
Az akcióktól a padlómatricákig
Személyes eladás fontossága
A megteremtett igény,csomagolás,márka, garancia