Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

logika blogja - 2007. augusztus

A megteremtett igény: Mindig is érdekelt, hogy az embereket mi befolyásolja a vásárlás során. Tanulmányaim és szakmai gyakorlatomnak köszönhetõen rá kellett jönnöm, hogy ez nem más, mint a vállalatok által megteremtett igény. Ha belegondoltok abba, hogy mennyi minden felesleges dolgot veszünk meg, amire nincs is szükség. A trükk abban rejlik, hogy az igényt belesúlykolják az emberi agyba és a többit már olyan befolyásoló tényezökre bízzák, mint a család az emberi ego, a társadalmi elvárások stb.

Címkék: csomagolás garancia manipuláció marketing megteremtett igény

Tovább 

Azon gondolkodom, hol is kezdjem.

Padlómatricák: Bármikor járunk kelünk az üzletekben egyre többet látjuk ezeket a vásárlásra buzdító eszközöket. Szépek, meghökkentök, leginkább a gyerekekre hatnak. Õk azok, akik a földet nézik és minden kis dolgot észre vesznek (A cégek pontosan ezt használják ki). Ha ezt sikerül megvalósítani, akkor a gyermek már elintézi a többit a szüleinél. A legjobb eladást a gyerekeken keresztül érik el a cégek(sajnos).

Akciós táblák: Ez a kedvencem, mindig szép nagy betükkel és élénk szinekkel, szinte mágnesként vonza az embereket.

Címkék: Akciók display kocsireklám manipuláció marketing média padlómatrica

Tovább 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu