Kis türelmet...
Azon gondolkodom, hol is kezdjem.
Padlómatricák: Bármikor járunk kelünk az üzletekben egyre többet látjuk ezeket a vásárlásra buzdító eszközöket. Szépek, meghökkentök, leginkább a gyerekekre hatnak. Õk azok, akik a földet nézik és minden kis dolgot észre vesznek (A cégek pontosan ezt használják ki). Ha ezt sikerül megvalósítani, akkor a gyermek már elintézi a többit a szüleinél. A legjobb eladást a gyerekeken keresztül érik el a cégek(sajnos).
Akciós táblák: Ez a kedvencem, mindig szép nagy betükkel és élénk szinekkel, szinte mágnesként vonza az embereket.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
A megteremtett igény,csomagolás,márka, garancia
17 éve | 0 hozzászólás
A megteremtett igény: Mindig is érdekelt, hogy az embereket mi befolyásolja a vásárlás során. Tanulmányaim és szakmai gyakorlatomnak köszönhetõen rá kellett jönnöm, hogy ez nem más, mint a vállalatok által megteremtett igény. Ha belegondoltok abba, hogy mennyi minden felesleges dolgot veszünk meg, amire nincs is szükség. A trükk abban rejlik, hogy az igényt belesúlykolják az emberi agyba és a többit már olyan befolyásoló tényezökre bízzák, mint a család az emberi ego, a társadalmi elvárások stb.
Címkék: csomagolás garancia manipuláció marketing megteremtett igény
Tovább