Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A megteremtett igény: Mindig is érdekelt, hogy az embereket mi befolyásolja a vásárlás során. Tanulmányaim és szakmai gyakorlatomnak köszönhetően rá kellett jönnöm, hogy ez nem más, mint a vállalatok által megteremtett igény. Ha belegondoltok abba, hogy mennyi minden felesleges dolgot veszünk meg, amire nincs is szükség. A trükk abban rejlik, hogy az igényt belesúlykolják az emberi agyba és a többit már olyan befolyásoló tényezökre bízzák, mint a család az emberi ego, a társadalmi elvárások stb. Feltehető a kérdés, biztos, hogy az ami a másiknak van, nekem is kell? Jó példa a gépjárművásárlás. Mindenki autót akar venni, mert ez ma státusz. Az emberek képesek bevállalni még akkor is ha nincs mögöttük fedezet(a márkakereskedők ezt használják ki és ezért hirdetik a törlesztőrészleteket óriási betükkel, minden médiában) és mi az eredmény, a sok gépjármű amit visszavittek, mert nem tudták fizetni a törlesztőrészleteket. Azt tudom ilyenkor javasolni, addig nyújtozkodj, amíg a takarod ér.

Csomagolás: Húúúú, ez egy durva dolog. Amikor vásárolunk mindig azt vesszük meg, ami leginkább tetszik. A csomagolás,ár és a márka adja el a terméket. Sok esetben fordul elő az, amikor egy termék(élelmiszer)már a kifutás szakaszában van(nem veszik már annyian), hogy egyszerűen csak új csomagolást adnak neki és nosza megveheted az új terméket általában drágábban. De a te tudatodban az lesz, hogy ÚJ, pedig nem az.

Márka: Nagyon sok ember a márkát a minőséggel párosítja, a legtöbb esetben ez igaz. Sajnos azonban azt elfeledjük a vásárlás során, hogy a termék előállítása általában filléres dolog de a márkaépítésre szánt összegeket valahol be kell hozni. Hol teszik meg? Ott amikor te megvásárolod a márkás terméket és arra gondolsz de jól is jártál. Jól jártál ez tény, mert vettél egy minőséget, ami jobb 1,2 fokkal mint az átlag. Újjjjjjéééé, győzőtt a gyártó vállalat.Egyet tudok mondani, a minőségi márkák néha használhatatlanabbak, mint a gagyik. Pl: dvd lejátszok. Az ocska gagyi mindent lejátszik még az összekaristolt lemezt is, ezzel szemben a minőség ennyit tud. No disc.

Garancia:A legújabb befolyásoló eszköz(ezt még én is preferálom). A több éves garancia egy megnyugvást idéz elő a fogyasztóban, hogy jót vásároltál és bármi baj történik mi ingyen kijavítjuk. Egyet azért érdemes megjegyezni, hogy kis hazánkban a vevőgondozás még nincs azon a szinten, hogy a szervizeléseket idegeskedés nélkül megússzuk.

Köszönöm a türelmet, ha végigolvastad és remélem nem unatkoztál, ha tetszett akkor legközelebb az árbefolyásolásról olvashatsz itt a befolyásolás művészetében.

NE FELEDD!: GONDOLKODJ, MIELŐTT BÁRMIT IS CSELEKSZEL!

Címkék: csomagolás garancia manipuláció marketing megteremtett igény

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu