Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

logika blogja

Véleményem szerint az egyik legfontosabb téma, azoknak, akik a vevõorientációt tartják szem elõtt

Sokszor kerülök vitába cégvezetõkkel a személyes eladás fontossága miatt. A legtöbbször azt hallom, hogy a termék majd úgy is eladja önmagát! Ez hülyeség! A terméket akkor lehet jól értékesíteni, ha megfelelõ kommunikáció és személyes eladás áll mögötte. A személyes eladásnál nem az a lényeg, hogy az eladó ránksózza a terméket, hanem az az érték, amit a személyes megjelenésével, empatikus kézségével és szakmai tudásával ad nekünk.

Címkék: marketing személyes eladás

Tovább 

A megteremtett igény: Mindig is érdekelt, hogy az embereket mi befolyásolja a vásárlás során. Tanulmányaim és szakmai gyakorlatomnak köszönhetõen rá kellett jönnöm, hogy ez nem más, mint a vállalatok által megteremtett igény. Ha belegondoltok abba, hogy mennyi minden felesleges dolgot veszünk meg, amire nincs is szükség. A trükk abban rejlik, hogy az igényt belesúlykolják az emberi agyba és a többit már olyan befolyásoló tényezökre bízzák, mint a család az emberi ego, a társadalmi elvárások stb.

Címkék: csomagolás garancia manipuláció marketing megteremtett igény

Tovább 

Azon gondolkodom, hol is kezdjem.

Padlómatricák: Bármikor járunk kelünk az üzletekben egyre többet látjuk ezeket a vásárlásra buzdító eszközöket. Szépek, meghökkentök, leginkább a gyerekekre hatnak. Õk azok, akik a földet nézik és minden kis dolgot észre vesznek (A cégek pontosan ezt használják ki). Ha ezt sikerül megvalósítani, akkor a gyermek már elintézi a többit a szüleinél. A legjobb eladást a gyerekeken keresztül érik el a cégek(sajnos).

Akciós táblák: Ez a kedvencem, mindig szép nagy betükkel és élénk szinekkel, szinte mágnesként vonza az embereket.

Címkék: Akciók display kocsireklám manipuláció marketing média padlómatrica

Tovább 

Nap, mint nap látjuk a rosszabbnál rosszabb reklámokat a tv-n, plakátokon, újságokban és egyéb helyeken. Nem kedveljük õket, mégis emlékszünk rájuk. Miért?

A válasz egyszerû, mindig szem elõtt vannak, a színek olyan kombinációit alkalmazzák, amely pozítiv képeket generál az agyba(sör reklám, természet,fák, mezõk, felhõ stb. aranysárga, zöld különbözõ színárnyalatai és a fantasztikus kék, amely sok embert elcsábít).A szavak, szlogenek zenék, amelyek a tudatos manipuláció eszköztárát erõsítik.

Címkék: befolyásolás gondolkodás kommunikáció marketing média reklám tudat

Tovább 

Nagyon sokszor elgondolkodtam már, hogy milyen világban élünk. Nap, mint nap több ezer befolyásoló tényezõ ér minket. Tudtátok, hogy több, mint 10000 reklámhatás éri az embert egy nap. Igaz ebbõl csupán 10 és 20 között jegyzel meg. Ha már itt tartunk akkor kezdjük a reklámokkal. Milyen érdekes, az emberek utálják a reklámokat mégis nagyon sokszor hallom õket valamelyik szlogent fütyülni. Ha belegondolok, hogy milyen tudat alatti manipulációnak a hatása ez, akkor elnevetem magam.

Címkék: kommunikáció marketing média reklám tudás

Tovább 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu