Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Nagyon sokszor elgondolkodtam már, hogy milyen világban élünk. Nap, mint nap több ezer befolyásoló tényező ér minket. Tudtátok, hogy több, mint 10000 reklámhatás éri az embert egy nap. Igaz ebből csupán 10 és 20 között jegyzel meg. Ha már itt tartunk akkor kezdjük a reklámokkal. Milyen érdekes, az emberek utálják a reklámokat mégis nagyon sokszor hallom őket valamelyik szlogent fütyülni. Ha belegondolok, hogy milyen tudat alatti manipulációnak a hatása ez, akkor elnevetem magam. A trükk abban rejlik, hogy amit a tévében látsz, azt a hirdetők még megspékeli valamelyik médiumban alkalmazott megerősítéssel. Így biztos, hogy a fejedben marad. A reklámoknál nagy hatást fektetnek a hangokra, ami szintén belemászik a füledbe és az agyadban landól. A vállalaltok óriási pénzmennyiségeket költenek arra, hogy a termékük ott legyen a fejedben. Ha ez sikerül, akkor te már potenciális vevő leszel. Feltehetjük a kérdést-Mi van akkor ha én nem nézek reklámot?-Jó gondolat de ez teljesen mindegy. Gondoljatok csak bele az ember egy felgyorsult világban él. Este hazamegy és ledöglik a Tv elé és nézi a különböző...............műsorokat (ha te nem is valamely családtagod biztos) és megkapod a szokásos napi adagodat. Nem tudod kikerülni. Jómagam arra buzdítok mindenkit, hogy használja azt a jó dolgot, amit észnek nevezünk és probálja tudatos szemmel nézni a világot.

 

NE FELEDD:GONDOLKODJ, MIELŐTT BÁRMIT IS CSELEKSZEL!

Címkék: kommunikáció marketing média reklám tudás

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu