Kis türelmet...
Azon gondolkodom, hol is kezdjem.
Padlómatricák: Bármikor járunk kelünk az üzletekben egyre többet látjuk ezeket a vásárlásra buzdító eszközöket. Szépek, meghökkentök, leginkább a gyerekekre hatnak. Ők azok, akik a földet nézik és minden kis dolgot észre vesznek (A cégek pontosan ezt használják ki). Ha ezt sikerül megvalósítani, akkor a gyermek már elintézi a többit a szüleinél. A legjobb eladást a gyerekeken keresztül érik el a cégek(sajnos).
Akciós táblák: Ez a kedvencem, mindig szép nagy betükkel és élénk szinekkel, szinte mágnesként vonza az embereket. A tudatos gondolkodással bíró emberek tudják, hogy ezekkel a termékekkel mindig baj van. Legyen az élelmiszer vagy háztartási gép stb.Az akciók mindig valami turpisságot rejtenek. Most akció, ennyiért megveheted, de ha ezt a terméket megnézted volna két héttel ezelőtt, akkor biztos, hogy ezen az áron vagy olcsobban kaptad volna meg. Leginkább a műszaki termékekre jellemző ez az állítás.
Kocsireklám: Egy tanulmány bebizonyította, hogy az emberek ezt jegyzik meg leginkább. A vállalatok csengetik a sok lovét ezért a reklámfelületért.Mi meg szépen olvadunk a képektől és már indulunk is, hogy megkeressük a terméket.
Displayek: Olyan aranyos kis felületek, ami véletlenül már jóóóóóóó messziről a szemedbe ötlik és mint a mágnes húz magához. Miért?.Mert kitünik színeivel a sok sivár polc közül és rögtön felfigyelsz rá. Most mondhatod, hogy ez nem igaz. De, kérdem én, te melyik polcról veszed el szívesebben a túró rudit, a sivár fehér polcról vagy a színekkel teli hűtőből. hát ezaz, hidd el, a legtöbben inkább a második felé hajlanak.
ÉLJ TUDATOSAN ÉS GONDOLKOZZ, MIELŐTT BÁRMIT IS CSELEKSZEL!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
A megteremtett igény,csomagolás,márka, garancia
Hogyan befolyásolnak minket a reklámok?
A kezdet
Személyes eladás fontossága