Kis türelmet...
17 éve | 0 hozzászólás
Barna az egyetlen a zsûritagok közül, aki alanyi jogon bírálhatja a tizenkét pocsék sofõrt, hiszen 1993 óta teszi próbára érte aggódó rokonsága türelmét különbözõ életveszélyes autóversenyeken.
Mindezt kezdetben egy Trabant volánja mögött, mondhatni a kaland kedvéért, ám igen szép eredményeket felmutatva. Némi pihenõidõ után egyre profibb autókra váltott, hiszen a cél azért mégis csak a bajnokság megnyerése. Az eredetileg autószerelõ rallymágus jelenleg is versenyez, emellett pedig hetente vezeti a Start autós magazint a Viasat3-on.
Lovász úr idejekorán rádió- és tévéipari médiamunkássá avanzsált.
1999-ben már Budapesten dolgozott az Esti Showder-nél, 2000-ben pedig már az Est FM-nél is. Két évvel ezelõtt a Danubius Rádióhoz igazolt, ahol jelenleg is a Danubius Csili egyik házigazdája, pár hónapja pedig már a stand up comedy mûfajában bontogatja szárnyait a Godot Dumaszínházban. ?96 óta büszke jogosítvány-tulajdonos. Bevallottan tipikus szabálykövetõ lakossági vezetõ, mégpedig az anyázós fajtából.
17 éve | 0 hozzászólás
Bódi Sylvi már 14 évesen kitûnt szépségével a többi lány közül, mikor 1995-ben elsõ helyezést ért el a Queen of Hungary verseny tini kategóriájában.
Ezután egymást érik a megtisztelõ elismerések a szépségfronton: 1998-ban õ lett Miss Hungary elsõ udvarhölgye, egy évre rá Miss Cinema Europe, 2002-ben pedig ?Playmate of the Year? címmel jutalmazzák nõies bájait. Mára gyakorlatilag nincs magára bármit adó nõi- illetve férfimagazin, aki ne tette volna címlapjára Sylvit.
17 éve | 0 hozzászólás
Az ózdi hõs néven elhíresült egykori villalakó tiszta szívbõl vallja: mindenki a maga szerencséjének kovácsa.
Szorgalmával el is érte, hogy mára a Majka név éppoly erõsen él a köztudatban, akár a Való Világ idején. Mûsorvezetõként már több mûsorban bizonyította rátermettségét, rapsztárként pedig egy arany és egy platinalemez boldog tulajdonosa. A magyar filmipar is kipróbálta színészi tehetségét, jelenleg pedig a profi pókervilág retteghet, hisz Majka nagy erõkkel ostromolja bástyáikat.
17 éve | 0 hozzászólás
Gianni tizenkét évvel ezelõtt érkezett Magyarországra a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem ösztöndíjasaként.
Azóta sok víz lefolyt a Dunán; a talján fiatalemberbõl étteremtulajdonos, a honi olasz konyha mogulja és nem mellékesen médiaszemélyiség lett. Televíziós karrierje a Fantasztikus Európával lódult meg 2002-ben, az eltelt ölt évben pedig többször vezetett mûsort különbözõ csatornákon, mint ahány papfojtó tésztát tálaltak méltán népszerûvé vált vendéglõjében.
17 éve | 0 hozzászólás
Túlzás lenne állítani, hogy Zsuzsának az ölébe hullott a jogsi, hiszen csupán ötödjére vette az akadályt.
Pedig a tanfolyamot vetélkedõn nyerte, így akár egy fillérjébe sem kerülhetett volna a dokumentum. Ám a galád iskola addig-addig buktatgatta Zsuzsát, míg lassacskán visszajutott a pénzéhez. Mindez tíz éve történt, azóta pedig sok víz lefolyt a Dunán, ám a hölgy kilométer számlálóján mindössze 1000 km díszeleg. Zsuzsa könyvelõként inkább megkéri a kuncsaftokat, hogy dobják el ide-oda, mintsem bekényszerüljön a forgalomba.
17 éve | 0 hozzászólás
Julit sosem fogta meg ténylegesen a vezetés, bár a jogosítványa tizennyolc éves múltra tekinthet vissza.
Igaz, négy évvel ezelõtt már arra sem vette a fáradtságot, hogy meghosszabbítsa a lejárt dokumentumot. Minek is, hiszen már korábban sem ült a volán mögé. A pénzen, amit az autóba ölhetett volna, dicséretes módon inkább körbejárta Európát. Ha sokan így állnának a kocsi kérdéshez, azaz bevallanák maguknak, hogy nem létkérdés a vezetés, bizony jobb lenne a közlekedés is, vallja Julika.
17 éve | 0 hozzászólás
Zoli igazi visszaesõ.
A verseny kezdete elõtt totálkárosra törte egy hete vásárolt autóját, de rovott múltjában másik két roncs is szerepel már. Persze Zoli be nem vallaná, hogy nem erõssége a vezetés. Természetesen a véletlenek szerencsétlen összejátszása, a csúszós utak, meg a többi vezetõ okolható a balesetekért. Felesége, akivel a játék elõtt két héttel házasodtak össze, december óta rendelkezik vezetõi engedéllyel, ellenben Zolival, akitõl már másfél éve retteghetnek a közutakon.
17 éve | 0 hozzászólás
Józsi 1989 nyarán már legálisan vezethetett autót, ám a szabályok betartása nem tartozik az erõsségei közé.
Ily módon a rendõrök nem is tartoznak szûk baráti körébe. Hat-nyolc éve egyszerûen nem hajlandó a volán mögé ülni, mivel halálfélelem keríti hatalmába a ?zötyögõ pléhkaszniban?. Nála jobban senki sem gyûlöli az autókat: õ az egyetlen versenyzõ, aki azért indult a játékban, hogy megnyerje a legrosszabb sofõr címet. Józsi hamisítatlan életmûvész, aki segédszínészkedik, verseket ír és ad elõ, miközben forralt bort és sült gesztenyét árul a Vörösmarty téren a hangulat kedvéért.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
A Sofőrök hivatalos játékleírása
17 éve | 0 hozzászólás
1. A promóció szervezõje
A Viasat - Sofõrök (a továbbiakban: ?promóció?) szervezõje a Viasat Hungária Zrt.
(székhely: 1139 Budapest, Váci út 99.), a továbbiakban: ?Szervezõ?).
2. A promócióban résztvevõ személyek
A promócióban részt vehet minden, Magyarországon élõ természetes személy, kivéve a Viasat Hungária Zrt. alkalmazottait és ezek közeli hozzátartozóit, az akció szervezésében vagy lebonyolításában résztvevõ gazdálkodó szervezeteket, ügynökségeket (Viasat Hungária Zrt., HPS Kft.) ezek munkatársait, és ezen személyeknek a Ptk.
Címkék:
Tovább