Kis türelmet...
Interaktív érintõfelületes megoldást alkalmaz a Citibank három helyszínen. A megoldást eddig egyetlen bank sem alkalmazta a piacon, a pénzintézet fõként a fiatal célcsoportot szeretné megcélozni az újfajta technológiával.
Magyarországon egyedülálló megoldást alkalmaz a Citibank, hogy tovább növelje a pénzügyi tudatosságot és interaktív módon lássa el információval azokat az érdeklõdõket, akik idegenkednek a banki környezettõl. A Westendbeli, valamint a Vörösmarty téri fiók kirakatán speciális fóliával ellátott kivetítõt helyeztek el.
Csak is kiválasztottaknak lehet majd akkora szerencséjük, hogy ezentúl a The Prodigy által tervezett hátizsákokba pakolhatják dolgaikat. Õsztõl ugyanis az EASTPAK úgynevezett ultra-limited táskáit dobja piacra.
A kirándulni és sportolni járó, vagy csak egyszerûen a minõségre szomjazó nagyközönség eddig is tudta, hogy ha EASTPAK terméket vásárol, akkor nem fog csalódni. Szeptembertõl azonban az ínyenc vásárlók is ámulhatnak a legújabb hátizsák-kollekció láttán.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Erdélyi Zsolt (Superman) kampányról, szülő csajokról
17 éve | 0 hozzászólás
Népszabadság: Az SZDSZ kampányfelelõseként ön adott arcot a pártnak, ami végül is sikerhez vezetett. Nehéz volt érdekessé tenni egy jellegtelen pártot?
Erdélyi Zsolt: Õszintén szólva nem ismertem a pártot. Engem Horn Gábor kampányfõnök kért fel erre a munkára, s alapvetõen szabad kezet kaptam. Elõször nem akartam elvállalni, aztán úgy gondoltam: ha egy kormánypárt kéri fel az embert, az menõ dolog, felelõsség. Elõtte volt egy nem hivatalos baráti beszélgetésem a Fidesz kommunikátorával is.
Címkék:
Tovább