Kis türelmet...
17 éve | 0 hozzászólás
Barna az egyetlen a zsûritagok közül, aki alanyi jogon bírálhatja a tizenkét pocsék sofõrt, hiszen 1993 óta teszi próbára érte aggódó rokonsága türelmét különbözõ életveszélyes autóversenyeken.
Mindezt kezdetben egy Trabant volánja mögött, mondhatni a kaland kedvéért, ám igen szép eredményeket felmutatva. Némi pihenõidõ után egyre profibb autókra váltott, hiszen a cél azért mégis csak a bajnokság megnyerése. Az eredetileg autószerelõ rallymágus jelenleg is versenyez, emellett pedig hetente vezeti a Start autós magazint a Viasat3-on.
Lovász úr idejekorán rádió- és tévéipari médiamunkássá avanzsált.
1999-ben már Budapesten dolgozott az Esti Showder-nél, 2000-ben pedig már az Est FM-nél is. Két évvel ezelõtt a Danubius Rádióhoz igazolt, ahol jelenleg is a Danubius Csili egyik házigazdája, pár hónapja pedig már a stand up comedy mûfajában bontogatja szárnyait a Godot Dumaszínházban. ?96 óta büszke jogosítvány-tulajdonos. Bevallottan tipikus szabálykövetõ lakossági vezetõ, mégpedig az anyázós fajtából.
17 éve | 0 hozzászólás
Bódi Sylvi már 14 évesen kitûnt szépségével a többi lány közül, mikor 1995-ben elsõ helyezést ért el a Queen of Hungary verseny tini kategóriájában.
Ezután egymást érik a megtisztelõ elismerések a szépségfronton: 1998-ban õ lett Miss Hungary elsõ udvarhölgye, egy évre rá Miss Cinema Europe, 2002-ben pedig ?Playmate of the Year? címmel jutalmazzák nõies bájait. Mára gyakorlatilag nincs magára bármit adó nõi- illetve férfimagazin, aki ne tette volna címlapjára Sylvit.
17 éve | 0 hozzászólás
Az ózdi hõs néven elhíresült egykori villalakó tiszta szívbõl vallja: mindenki a maga szerencséjének kovácsa.
Szorgalmával el is érte, hogy mára a Majka név éppoly erõsen él a köztudatban, akár a Való Világ idején. Mûsorvezetõként már több mûsorban bizonyította rátermettségét, rapsztárként pedig egy arany és egy platinalemez boldog tulajdonosa. A magyar filmipar is kipróbálta színészi tehetségét, jelenleg pedig a profi pókervilág retteghet, hisz Majka nagy erõkkel ostromolja bástyáikat.
17 éve | 0 hozzászólás
Gianni tizenkét évvel ezelõtt érkezett Magyarországra a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem ösztöndíjasaként.
Azóta sok víz lefolyt a Dunán; a talján fiatalemberbõl étteremtulajdonos, a honi olasz konyha mogulja és nem mellékesen médiaszemélyiség lett. Televíziós karrierje a Fantasztikus Európával lódult meg 2002-ben, az eltelt ölt évben pedig többször vezetett mûsort különbözõ csatornákon, mint ahány papfojtó tésztát tálaltak méltán népszerûvé vált vendéglõjében.
17 éve | 0 hozzászólás
Túlzás lenne állítani, hogy Zsuzsának az ölébe hullott a jogsi, hiszen csupán ötödjére vette az akadályt.
Pedig a tanfolyamot vetélkedõn nyerte, így akár egy fillérjébe sem kerülhetett volna a dokumentum. Ám a galád iskola addig-addig buktatgatta Zsuzsát, míg lassacskán visszajutott a pénzéhez. Mindez tíz éve történt, azóta pedig sok víz lefolyt a Dunán, ám a hölgy kilométer számlálóján mindössze 1000 km díszeleg. Zsuzsa könyvelõként inkább megkéri a kuncsaftokat, hogy dobják el ide-oda, mintsem bekényszerüljön a forgalomba.
17 éve | 0 hozzászólás
Julit sosem fogta meg ténylegesen a vezetés, bár a jogosítványa tizennyolc éves múltra tekinthet vissza.
Igaz, négy évvel ezelõtt már arra sem vette a fáradtságot, hogy meghosszabbítsa a lejárt dokumentumot. Minek is, hiszen már korábban sem ült a volán mögé. A pénzen, amit az autóba ölhetett volna, dicséretes módon inkább körbejárta Európát. Ha sokan így állnának a kocsi kérdéshez, azaz bevallanák maguknak, hogy nem létkérdés a vezetés, bizony jobb lenne a közlekedés is, vallja Julika.
17 éve | 0 hozzászólás
Zoli igazi visszaesõ.
A verseny kezdete elõtt totálkárosra törte egy hete vásárolt autóját, de rovott múltjában másik két roncs is szerepel már. Persze Zoli be nem vallaná, hogy nem erõssége a vezetés. Természetesen a véletlenek szerencsétlen összejátszása, a csúszós utak, meg a többi vezetõ okolható a balesetekért. Felesége, akivel a játék elõtt két héttel házasodtak össze, december óta rendelkezik vezetõi engedéllyel, ellenben Zolival, akitõl már másfél éve retteghetnek a közutakon.
17 éve | 0 hozzászólás
Józsi 1989 nyarán már legálisan vezethetett autót, ám a szabályok betartása nem tartozik az erõsségei közé.
Ily módon a rendõrök nem is tartoznak szûk baráti körébe. Hat-nyolc éve egyszerûen nem hajlandó a volán mögé ülni, mivel halálfélelem keríti hatalmába a ?zötyögõ pléhkaszniban?. Nála jobban senki sem gyûlöli az autókat: õ az egyetlen versenyzõ, aki azért indult a játékban, hogy megnyerje a legrosszabb sofõr címet. Józsi hamisítatlan életmûvész, aki segédszínészkedik, verseket ír és ad elõ, miközben forralt bort és sült gesztenyét árul a Vörösmarty téren a hangulat kedvéért.
17 éve | 0 hozzászólás
Tamás sosem akart autót vezetni, csak a szülõi kényszer vitte rá a jogsi megszerzésére.
Ennek megfelelõen utál is minden percet, amit a volán mögött kell eltöltenie. Impulzív alkat, így már az is megesett vele, hogy egy idegesítõ forgalmi helyzetben egyszerûen kiszállt és az utcán hagyta az autót. A hajdú-bihari kisvárosból érkezett Tamás évekkel ezelõtt költözött a fõvárosba, mivel mássága miatt otthon nem érezte jól magát. Lakótársával, Alexszel alkalmi transzvesztita táncosok az egyik ismert meleg szórakozóhelyen, ám a barátságon kívül más nem fûzi õket össze.
17 éve | 0 hozzászólás
Györgynek két éve van jogosítványa, de eddig szinte nem is merészkedett a volán mögé.
Dicséretes az önkritika, amellyel távol tartotta magát vén Skodájától, hiszen versenyzõnk tényleg nem érett még meg a budapesti forgalomra. Barátja, István, akivel közös hobbijuk, a gombászkodás köti össze, nem is rest szemére hányni, mennyire ügyetlen sofõrnek tartja Györgyöt. Egykori oktatója szintén osztozik e véleményen, sõt õ odáig merészkedett, hogy benevezte ?kedvenc? tanítványát a mûsorba.
17 éve | 0 hozzászólás
Mikor Szilvi önmagát agresszív vezetõként definiálja, csöppet sem túloz.
Egy férfiembernek is büszkeségére válna az a versenyszellem, ami az impulzív hölgyet jellemzi: türelmetlen, dudálós, kikiabálós és sebességmániás. Nevetve meséli, hogy egy kigyúrt alak egyszer már majdnem megverte, mert beszólt neki. Naná, hogy felhergelik a balfék sofõrök, a tesze-toszák, a macskajancsik. Egyedül másfél éves kisfia kedvéért vesz vissza a tempóból. Mert ha õ a kocsiban ül, nincs balhé.
17 éve | 0 hozzászólás
Gyöngyi revütánc koreográfusként keresi mindennapi betevõjét, és mivel az országban nem kapós a mûfaj, többnyire külföldön tanítja be a látványos tánclépéseket.
Épp Törökországban dolgozott, mikor kocsijuk szakadékba zuhant uszkve tizenöt évvel ezelõtt, ami olyan meghatározó élmény volt, hogy azóta Gyöngyi nem is igen ült a volán mögé. Inkább a repülést választja, ha hívja a kötelesség, ami nem is csoda, hiszen a török szerencsétlenség mellett két másik összetört autó is szerepel a hölgy múltjában.
17 éve | 0 hozzászólás
Szilvi 24 évvel ezelõtt tette le a jogsit, ám egy év aktív vezetés után egy kellemetlen incidens elvette a kedvét a furikázástól.
Történt ugyanis, hogy egy részeg biciklista, akinek haja szála sem görbült miközben Szilvi elhajtott mellette a szûk utcában, belekötött vezetõi képességeit szapulva. Isaszegen szerencsére nincsenek nagy távolságok, így nem okoz gondot, hogy Szilvi 23 éve nem ült a volán mögé. Rutintalanságának köszönhetõen hölgyversenyzõnk görcsösen szorongatja a kormányt, miközben az indítás gyakorta finoman szólva túl sportosra sikeredik.
17 éve | 0 hozzászólás
Nem véletlenül ismerõs Béla és Norbert a szemfüles nézõ számára: mindketten szerepeltek ugyanis a Lúzer FC-ben.
Noki ezúttal az anyósülésen ijedezik, miközben Béla Úr a volán mögött teszi próbára cimborája és a nézõk idegeit. Sofõrünk nem egyszerû eset: utálja a cigifüstöt, de valószínûleg a friss levegõt is, hiszen a huzatra hivatkozva nem engedi letekerni az ablakot sem. Ember legyen a talpán, aki mégis bemerészkedik az autójába, és nem kap sikító frászt, mikor Béla nem kapcsolja be az ablaktörlõt a zuhogó esõben.
17 éve | 0 hozzászólás
Klára jól tudja, milyen könnyen rásütik az emberre a szõke nõs bélyeget, ám õ tántoríthatatlanul küzd a sztereotípiák ellen.
Elõnyös külseje helyett eszét kívánja használni, ezért is döntött egy fõvárosi média fõiskola mellett. Bár elmondása alapján nem biztos, hogy ez marad a fõ csapásirány. A váci lány kénytelen napi több órát a volán mögött tölteni, hiszen a munkahely, otthon és iskola között állandóan ingázni kényszerül. Pultosként pedig még inkább érthetõ, hogy az autó létszükséglet a csinos lánynak, amivel biztonságban érezheti magát éjszaka a kihalt utcákon.
17 éve | 0 hozzászólás
Alpár reneszánsz figura, aki egyfolytában keresi önmagát.
A csíkszeredai fiatalember volt már kõmûves segédmunkás, jégkorongozó, szerzetes, remete, taxis és uszodamester, épp csak akasztott ember nem. 2001-es jogsijára is hamar keresztet vetett, immár hat év telt el azóta, hogy utoljára kormányt vett a kezei közé. Már az autó beindítása is gondot okozott versenyzõnknek, nem csoda hát, hogy saját teljesítményérõl megvetõen nyilatkozik.
Alpár minden feladatban a kihívást keresi, amibõl tanulhat, amivel bizonyíthat önmagának.
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
- Városi motorozásra, országútra egyaránt alkalmas.
- Figyelemre méltó szereplõje az egyhengeresek piacán
- Kellemesen sportos, futómûve pedig páratlanul jó konstrukció, ez a típus nagyobb sebességnél is jól kézben tartható.
- Az ülés alatti tér kényelmesen befogadja az oda szánt sisakot, kis táskát és más apró cikket is.
- A kormány alatt még pluszban található egy zárható, kesztyûtartó és egy szatyorakasztó fül is.
- Rendelkezik gyári indításgátlóval és távkapcsolós riasztóval.
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
- Egy motor, amely arányos mása a supermotoroknak és technikai megoldásaival garantálja a szórakoztató és biztonságos motorozást.
- Remekbe szabott supermoto kerekek az enduro és motocross gépekrõl begyûjtött minõségi alkotórészekkel.
- Sportos utcai gumival szerelt, fûzött 17 collos alumínium felnik, elsõ robosztus Marzocchi teleszkóppár tartozik gyárilag a modellhez.
- A hátsó futómû is az MX büszkesége, mivel kétkarú alumínium lengõvillájához külön gáztartállyal szerelt, progresszív központi rugóskar tartozik.
17 éve | 0 hozzászólás
- Túra enduros vonásait kihasználva akár a Mátrában, akár a város utcáin is kitûnõen használható.
- Könnyed kuplung és váltó segíti a motor használatát.
- A váz felépítésének köszönhetõen a Pegaso könnyen, mélyen dönthetõ.
- A kényelmes, puha, otthonos ülésmagasság, felhõtlen utazást biztosít.
- Magasabb motorosok is kényelemesen utazhatnak, a lábtartók alacsony elhelyezésének köszönhetõen.
- A Marzocchi teleszkópok masszívan és terepgéphez illõen , lágyan teljesítik munkájukat, így a gyári beállítással is, durva felületû úton, nagysebességgel hajtva is kiváló a stabilitása.
17 éve | 0 hozzászólás
- A teljesen megújult Strada alapjaiban inkább városi motor de enyhébb tereptõl sem riad vissza.
- Az 50 LE-s, injektoros, vízhûtéses blokk kitûnõ erõt biztosít a típusnak.
- Váltója simulékonyan képes minden, kívánt sebességet váltani.
- Kényelmes, puha üléspárnája, jó tartás teszi komfortossá az utazást.
- Rendelhetõk hozzá: zárható csomagtartó doboz, két oldalára szerelhetõ táskák illetve tankra helyezhetõ borítás, amire a tanktáska könnyen felpattintható.
17 éve | 0 hozzászólás
- Könnyen kezelhetõ, kiszámítható túramotor, precíz futómûvel, megbízható motorral és kényelemmel
- Ez a típus jó gyorsulással rendelkezik, tartva stabilitását, nagyobb sebességnél is jó szélvédelmet biztosítva vezetõjének
- Kanyarokban jól kontrolálható, futómûvével igazi kanyarbajnok
- A típus rendelkezik még: - 12 Voltos elektromos csatlakozóval,- könnyen ellenõrizhetõ olajszintmérõvel,- biztonságilakat csatlakozóval
- Alapfelszereltségként ABS-sel is rendelkezik, amely szavatolja a biztonságos megállást.
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
- Ultrakönnyû anyagból készült komponensek mellett, a világ legszínvonalasabb alkatrészeivel ellátott motorja.
- Radiális Brembo féknyergek, állítható Öhlins futómû, kovácsolt O.Z. kerekek, speciális ülés, mattfekete váz és karbonszálas burkolatok jellemzik.
- A két kiegyenlítõ tengelynek köszönhetõen a kéthengeres motor járása, finom és egyenletes.
- Fontos momentum, hogy Öhlins titán- nitrit bevonatú racing fordított elsõ villa, tökéletes alkotás a motoron.
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
17 éve | 0 hozzászólás
Technikai adatok
2 hengeres, vízhûtéses, V 60 hengerszögû, négyszelepes négyütemû motor hengerenként két vezérmûtengellyel és kiegyenlítõ tengellyel. Szabályozott 3 utas katalizátor.
998 ccm
6 sebességes
Többtárcsás kuplung olajfürdõben, kerékmegcsúszást megakadályozó mechanizmussal, radiális kuplug fõhenger, acélborítású kuplungcsövek.
Dupla tárcsa, tárcsaátmérõ 320 mm.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
A Sofőrök hivatalos játékleírása
17 éve | 0 hozzászólás
1. A promóció szervezõje
A Viasat - Sofõrök (a továbbiakban: ?promóció?) szervezõje a Viasat Hungária Zrt.
(székhely: 1139 Budapest, Váci út 99.), a továbbiakban: ?Szervezõ?).
2. A promócióban résztvevõ személyek
A promócióban részt vehet minden, Magyarországon élõ természetes személy, kivéve a Viasat Hungária Zrt. alkalmazottait és ezek közeli hozzátartozóit, az akció szervezésében vagy lebonyolításában résztvevõ gazdálkodó szervezeteket, ügynökségeket (Viasat Hungária Zrt., HPS Kft.) ezek munkatársait, és ezen személyeknek a Ptk.
Címkék:
Tovább