Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Marketing abc
B2B Business-to-Business Üzleti marketing, az egyes cégek közötti kereskedelemnek a marketingkutatási, tanácsadási és kapcsolatmenedzsment módszere,
B2C Business-t-Consumer Fogyasztói marketing, közvetlen marketingkapcsolatot biztosít az eladó és a fogyasztó(vevő) között,
BSC Balanced scorecard Kiegyensúlyozott teljesítménymutatókon alapuló stratégiai tervezési és értékelési rendszer,
Benchmarking Olyan intuitiv heurisztikus módszer, amely segítségével a vezetés felkutatja azt a szervezeten kivüli, illetve a szervezeten belüli ún. „bázispontot, amely az adott területen a legjobbnak minősített gyakorlatot reprezentálja,
Bonitás Hitelképesség Az adósról a hitelezők körében kialakult megítélés, amely az adós likviditási helyzetének és fizetőképességének feltárásán alapul,
Bottom up módszer Az alulról felfelé történő építkező tervezés munkafolyamata,
BPR Business process reengineering Olyan folyamatorientált vezetői gondolkodás, valamint folyamatszervezési és racionalizálási módszer, amely a szervezet és a piac szorosabbá tételének stratégiai céljaiból kiindulva javítja a vevői kiszolgálás minőségét, leröviditi a kiszolgálás átfutási idejét, valamint hatékonnyá teszi az irányítási és végrehajtási folyamatok vezetését,
Brain-storming Ötletroham, csoportos alkotótechnikai módszer. Fő szabály, hogy az ötletelés alatt kritikai észrevételeket nem szabad tenni,
BEP Break even point Fedezeti pont, egy termék nyereségessé válásának határa (összköltség=összes árbevétel),
Cash-flow Működés pénzjövedelme, Pénzáram Többféleképpen értelmezik, leginkább elterjedt jelentése: „pénzjövedelem”. A cash-flow a vállalkozás rendelkezésére álló pénzeszközeinek nettó növekedése adott időszak alatt,
CE-jelölés Az európai nemzetközi szabványokban előírt termék megfelelőség jelölésére szolgál. Nem minőségjel ,
Célköltség Target cost A még éppen nyereséget biztosító, megfelelően kalkulált költség,
Célköltségtervezés Target costing Közvetlen piac- és vevőorientált költségkalkuláció, amely más néven költségcélú tervezés,
Change management Változásmenedzsment Korszerű szervezetfejlesztési módszer, amellyel a strukturális változásokat szigorúan alkalmazott módszerességgel lehet végrehajtani,
Conjoint-elemzés Lehetővé teszi a terméktulajdonságok egyedi és közös hatásának értékelését.

Címkék: business likviditás marketing üzlet

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu