Kis türelmet...
Különböző módon viszonyulunk az ügynökökhöz. Az általános elképzelés, hogy betolakodók, akik ígyekeznek átrázni, mindent elkövetni, csakhogy eladjanak nekünk valamit - lehetőleg a számukra legnagyobb jutalékot biztosító terméket. Nem engedik, hogy nemet mondjunk és különben sem mondanak igazat, ha baj van, cserben hagynak.
Úgy gondolom, egy jó ügynök nem ilyen. Ő előbb felméri szükségleteinket, madj az összes termék közül szakmai alapon a legmegfelelőbbet ajánlja számunkra. Az évek során pedig felelősségteljesen információval, értékes tanácsokkal lát el.
Egy biztos. Az ügynök sem dolgozik ingyen. Lássunk egy egyszerű példát hitel esetén:
Nem csak bankok, biztosítók, hanem a nyugdíjpénztárak is ügynökökkel dolgoznak. Manapság egyre gyakoribb, hogy az ügynök új pénztárhoz csábítja ügyfelét. Ennek kapcsán nem csupán a pénztárak felé vannak költségei, hanem az ügynök felé is. Így ő többször lehúzhatja a bőrt rólunk.
Nyugodtan kérdezzük meg az ügynöktől jutaléka mértékét. Ezt nem szabad szégyellni vagy illetlenségnek tekinteni. Ha kenyeret veszünk a boltban, annak is tudni szeretnénk az árát. Ugyanúgy a személyes szolgáltatás árát is van jogunk tudni.
www.eurosapiens.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
Nem érdekelnek a pénzügyek!
A legdrágább és legolcsóbb biztosítás a TKM szerint!
Találós kérdés - legyen Ön is milliomos. De mikor?
Testbeszéd és az ügynök