Kis türelmet...
17 éve | 0 hozzászólás
Ha környezetedben (pincében, padláson vagy lakásban, esetleg a nagyinál) találsz olyan tárgyat, reklámtáblát, csomagolást, amely már letûnt magyar márkák relikviája, kérjük, fotózd le és a képet vagy magát a tárgyat, küldd el nekünk. A beérkezõ tárgyakból online aukciót rendezünk. A befolyt összeg felét a beküldõ kapja, míg a fennmaradó összeget - a jótékonyság nevében - felajánljuk a Nemzetközi Gyermekmentõ Szolgálat részére. A beküldött tárgyak november 1-tõl a www.reklámzabalok.hu/markakmuzeuma oldalon, majd november 24-én a Reklámzabálók Éjszakáján a Kongresszusi Központban egy kiállítás keretében tekinthetõk meg.
17 éve | 0 hozzászólás
Reklámhabzsoló Társunk! Csatlakozz! Fogadjuk együtt: csak a jó reklámot zabáljuk!
Felhívást intézünk minden elkötelezett Reklámhedonistához: november 24-én a délutáni és esti vetítésen Te is adj hangot véleményednek, tomboljunk együtt a kreativitás nemzetközi reklámgasztronómiai ünnepén, a Reklámzabálók Éjszakájának minden eddigit felülmúló buliján!
Az idei reklámdõzsölést különleges programok teszik élvezetessé!
A nemzetközi reklámfilmipar legfrissebb 600 gyöngyszemét Jean Marie Boursicot?s Nights of the Ad Eaters összeállításában tálaljuk.
A reklám kultúránk tükrét tartja elénk: születése pillanatában még csak az eladás szándéka vezérli, de túléli eredeti funkcióját, a kreatív ötlet önálló életre kel, szárnyal, majd közösségformáló, igazi élményforrássá válik. Ezáltal a reklám kultúránk termékébõl kultúránk aktív teremtõjévé válik. A reklám maga kultúrtörténetünk része, viseli az adott kor lenyomatát. Egyes reklámalkotások pedig ezen is túllépnek: a mûfaj fölé emelkedve, általános kulturális ikonként emelik a reklám mûfajának presztízsét.
A Reklámhabzsolás Elkötelezett Hívei pedig új mozgalmat hirdetnek ? több minõségi reklámfilm megtekintését és fogyasztását követelve.
A Reklámzabálók Éjszakájának visszatérõ sikerdarabjai Sas István reklámfilmjei a nyolcvanas évek derekáról. A közönség a futballstadionok hangulatát elhalványítva sípolva, kerepelve, luftballonokat eregetve tombolja végig minden évben a Hurka Gyurkát, a Köszönjük Sárvárt, a Tisza cipõt és társait. Ezek a régi reklámok DVD-n kiadásra kerültek és megrendelhetõk a Reklámzabálók honlapján is.
A Network.hu ?nak sikerült rávennie Sas Istvánt, hogy kis háttértörténetekkel és érdekes információkkal egészítse ki az ismert, vagy alig ismert régi reklámokat.
Minden kor a maga istenségének hódol: ma a kép az úr.
Reklámzabálók éjszakája. Mintha azt mondanám, zombik találkozása a Giga-Centerben, ahol színi el?adáson a Szentivánéji álom parafrázisát adják el?, ötven másodpercben. S hiába minden gúny a szájszögletben és arisztokratikus kéztartás a legyintésben ? erre kíváncsi vagyok magam is. Soha, semmikor nem érzem magam oly közel Európához, mint amikor a tévénkben reklám megy, s rádöbbentenek, hogy csehül állok Calgonból vagy fogytán a Vanish.
A Reklámzabálók idei rendezvényén négy ügynökség vehetett át díjat, az online és az SMS-ben szavazók díja mellett két televízió különdíjat ajánlott fel. A reklámversenyre a Reklámzabálók honlapján lehetett voksokat leadni.
Az online-díjat a TBWA Reklámügynökség vehette át a UPC-nek készített Telefonember kreatívért. A reklámokra nem csak az interneten lehetett szavazni, hanem a helyszínen is SMS-ben: az offline-díjat a McCann Erickson kapta a Vilmos - Barátok reklámfilmért.
Vasárnap hajnalig tartott a teltházas vetítés a hatodik Reklámzabálók Éjszakáján. A vártnál nagyobb volt az érdeklõdés a maratoni reklámfilmhabzsolás délutáni matinéján is a Budapest Kongresszusi Központban, az esti dzsemborin pedig a padlón sem maradt hely.
Szakítva a korábbi hagyományokkal szombaton rendezték az idei reklámzabálást. A váltás sikeresnek bizonyult, a 4900 forintos jegyár ellenére is mintegy 2500-2800 résztvevõje volt az éjszakának. A délutáni matinén "csak" egy rövidebb verzióját élvezhették a látogatók a hazai és külföldi filmekbõl álló 8 órás reklámblokknak, ennek ellenére a várakozásokat meghaladta az érdeklõdõk száma.
Hatodik alkalommal "tömhetik tele magukat" a reklámok szerelmesei hazai és nemzetközi filmekkel a Reklámzabálók Éjszakáján. A rendezvényre az elõzõ évekkel ellentétben nem a hét közepén, hanem egy hétvégén kerül sor. Az mfor.hu az eseményt beharangozó szerdai sajtótájékoztatón járt.
November 25-én szombat este nyolc órától hajnali négyig tobzódhat a reklámokra éhes közönség az idei Reklámzabálók Éjszakáján.
A maratoni bulit a korábbi évek tapasztalatai miatt rakták át a hét végére, s újdonságként egy matiné elõadást is betettek a szervezõk.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
jegyek, kedvezmények
17 éve | 0 hozzászólás
Jegyek kaphatóak: a Ticket Expressznél, és partnerirodáikban (www.tex.hu).
A REKLÁMHABZSOLÁS KÖLTSÉGEI (JEGYÁRAK):
Reklámzabálók Délutánja: 2.900-, Ft
Reklámzabálók Éjszakája: 5400 -, Ft
Reklámzabálók VIP-jegy: 7900-, Ft
A Reklámzabálók VIP-jegy ára: 28. 000-, Ft.
A legéhesebb elsõ 500 reklámrajongó ? aki 2007. november 1.-ig jegyet vált ?, ajándékba a TANGRAM-Highway Ambience címû albumát kapja. (http://www.tangram-music.com)
A reklámtobzódásra éhes bulizni vágyó tagjaink helyzetét megértve, idén 10%-os kedvezmény adunk a rendezvényre érkezõ 20 fõs csoportok, továbbá a Club Metro-kártyával rendelkezõk számára.
Címkék: 2007 reklámzabálók éjszakája
Tovább