Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Hatodik alkalommal "tömhetik tele magukat" a reklámok szerelmesei hazai és nemzetközi filmekkel a Reklámzabálók Éjszakáján. A rendezvényre az előző évekkel ellentétben nem a hét közepén, hanem egy hétvégén kerül sor. Az mfor.hu az eseményt beharangozó szerdai sajtótájékoztatón járt.

November 25-én szombat este nyolc órától hajnali négyig tobzódhat a reklámokra éhes közönség az idei Reklámzabálók Éjszakáján.

A maratoni bulit a korábbi évek tapasztalatai miatt rakták át a hét végére, s újdonságként egy matiné előadást is betettek a szervezők. "Kettő évvel ezelőtt készített kutatást a TNS Hungary, s a tapasztalatok szerint sok kisgyermekes lemaradt a reklámokról" - tudtuk meg Radácsi Páltól, a Multeam produkciós vezetőjétől.

A szülők számára sincs menekvés

A kedvező jegyárú matiné a kora délutáni órákban kezdődik. A gyerekeknek 14 éves kor alatt ingyenes a látogatás, de felügyeletet is választhatnak nekik a szülők. Radácsi Pál azt nem tudta megmondani, hogy a korábbi években mekkora volt a lemorzsolódás a csütörtök esti vetítések miatt.

 

"Nem számítunk telt házra, de reméljük, hogy nagy lesz az érdeklődés a matiné iránt" - tette hozzá kérdésünkre a vezető. A Reklámzabálók célcsoportját elsősorban a 22 és 40 év közötti korosztály alkotja, de az érdeklődők közt szép számmal található korosabb, ötvenes éveikben járó emberek is.

A rendezvény a reklámok szeretete mellett a célcsoportnak köszönheti népszerűségét a szponzorok körében. A szervezőknek idén sem kellett kalapozniuk: a fő támogató már harmadik éve a Mini, s a kiemelt szponzorok közt van a Questor és az Air France is. A maratoni reklámosdit egyébként több, mint negyven vállalat és szervezet segíti.

Sajátos arculat

Az idei évben először szakítottak a rendezők a korábbi évek gyakorlatával, s a nemzetközi arculat helyett sajáttal jelennek meg. "A reklámfeladatokat az ACG Hey végzi, a főszervező a Multeam, az EGZO Media pedig a jogtulajdonos" - árulta el Borsos Sándor, az EGZO Media ügyvezető igazgatója.

A kommunizmus éveiben megszokott ötéves tervekre, s az azok túlteljesítésére hajazó hirdetések közterületen, sajtóban, televízióban, rádióban és online felületen is futnak, sőt saját indulóval is készültek a szervezők.

Brad Pitt is feltűnik majd

Csillag Anna élmunkásnő

A házigazdák eddig nem alkalmazott online kommunikációs eszközöket is bevetnek majd. Az egri reklámkonferenciához hasonlóan a program honlapján nemcsak fórum, de blog is várja az érdeklődőket, sőt az iwiw közösségi portálon is fellelhető az "élmunkás brigád", amelyet ez idáig 627 felhasználó jelölt meg ismerőseként.

Az öt kontinens mintegy 600 reklámfilmjét több blokkban tekinthetik meg az érdeklődők, akik a közkedvelt vagy még nem látott hazai reklámok mellett többek közt a Clio Awards győztes alkotásaival is megismerkedhetnek. A tavalyi év "Kings of Ads" programja után, amelyben híres filmrendezők szpontjaiból szemezgettek, idén "Superstars of Ads" cím alatt futnak majd azok a reklámfilmek, amelyekben a világ celebrityjei szerepelnek. Brad Pitt és Harrison Ford mellett Iggy Pop, David Bowie és Jennifer Aniston is felvillan majd egy-egy rövidfilm erejéig.

 

Istvánko Viktória

mfo.hu 

 

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu