Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A jó a jó! A rossz nem jó!

A reklám kultúránk tükrét tartja elénk: születése pillanatában még csak az eladás szándéka vezérli, de túléli eredeti funkcióját, a kreatív ötlet önálló életre kel, szárnyal, majd közösségformáló, igazi élményforrássá válik. Ezáltal a reklám kultúránk termékéből kultúránk aktív teremtőjévé válik. A reklám maga kultúrtörténetünk része, viseli az adott kor lenyomatát. Egyes reklámalkotások pedig ezen is túllépnek: a műfaj fölé emelkedve, általános kulturális ikonként emelik a reklám műfajának presztízsét. A reklám pedig napjainkra – láthatatlanul - a művészet sokarcúságát kifejező, technikai bravúrokat is felvonultató, színes világképet adó/átalakító önálló értékké válik. Az idén hetedik alkalommal megrendezésre kerülő eseménysorozat – a Reklámzabálók Éjszakája –, méltán tükrözi azt a folyamatot, ahogyan a reklám eredeti küldetése elhalványodik és önálló szórakoztató műfajként él tovább.

 

A reklámfilm – ez az immár több mint száz éves alkalmazott művészet –, végérvényesen felszabadította a kezdeti szájbarágós, együgyűen szoros formai kereteit: a fogyasztók napjainkban egyre kevésbé kiszámíthatóak, nem a kimondott és irányított reklámszlogenekre figyelnek, hanem sokkal inkább befogadó-társaik reakcióira, azaz közvetlenül egymásra. Ezáltal a hirdetések általános funkciói is megváltoztak: élményt és flow-t adnak, közösségeket teremtenek, a fogyasztói vélemények kifejezési eszközei. Így a mindennapos fogyasztás már rendszeres szórakoztatással társul. A Reklámzabálók Éjszakája ennek a posztmodern trendnek az egyik hazai előfutára, mértékadó képviselője, ahol a reklám iránt elkötelezett társadalom korlátlanul kifejezheti és átélheti közösségi életérzését: a reklám-hedonizmust.

 
A Reklámzabálók Éjszakája 27 évvel ezelőtt egy francia fiatalember (reklám) filmtekercsek iránti szeretetéből született. Ma már a világ 51 országában célt, missziót jelent, a nemzetközi reklámkultúra kiteljesítésére vágyó nagyközönség számára. Az elmúlt években a világon több mint 12 millióan kerültek a reklámfilm-nézés kultuszának hatása alá, hazánkban eddig több mint 50 ezren látták az ínyencségeket. Hiszen az este csodálatos egymásra találással örvendezteti meg a nézőket, akik a „mágikus közösségi élmény részesévé válnak”, mert a Reklámzabálók Éjszakája egy világkörüli utazásra invitál, ahol kultúrák, trendek, márkák, és arcok sokféleségeit ismerheti meg a közönség egyetlen éjszaka alatt.

A Reklámzabálók Éjszakájának minden pillanata tükrözi, hogy a reklámfilm szelleme nem ismer földrajzi határokat: az estén résztvevő több ezer ember pedig vagy tombolva éljenzi a jó ötletet, vagy porba taszítja az alkotásokat. Itt a közönség mond ítéletet. A többség szava dönt: a jó a jó! A rossz nem jó!

 

A Reklámhabzsolás Elkötelezett Hívei az idén új mozgalmat indítanak, melynek célja, hogy valamennyi Reklámhedonista egyként fogadja: csak jó reklámot zabálunk!

Címkék: 2007 reklámzabálók éjszakája

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu