Kis türelmet...
A Reklámzabálók idei rendezvényén négy ügynökség vehetett át díjat, az online és az SMS-ben szavazók díja mellett két televízió különdíjat ajánlott fel. A reklámversenyre a Reklámzabálók honlapján lehetett voksokat leadni.
Az online-díjat a TBWA Reklámügynökség vehette át a UPC-nek készített Telefonember kreatívért. A reklámokra nem csak az interneten lehetett szavazni, hanem a helyszínen is SMS-ben: az offline-díjat a McCann Erickson kapta a Vilmos - Barátok reklámfilmért. Egy Borsodinak készített szpottal az ATV különdíját vihette haza a Young & Rubicam (Y&R), míg a Story TV a hat Reklámügynökségnek adott különdíjat egy Suzuki szpotért.
A november 25-én hatodik alkalommal megrendezett Reklámzabálók Éjszakája című rendezvényen 50 ország 600 reklámfilmjét vetítették le.
(Forrás: Kreatív Online)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!