Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Ildikó blogja

Marketingesként dolgozol? Esetleg a cégetek online marketingjét kezeled? Vagy egy híres személyiség vagy, aki sok időt tölt a közösségi média felületeken? Netán influencer? Bármelyik is vagy tudok számodra egy nagyon jó eszközt, amivel egy helyről kezelheted a közösségi oldalaid poszt időzítéseit.

Ez a Poszty. Bárhol el tudod érni online és ki is tudod próbálni 2 hétig ingyen. A csomagok is igen kedvező árban vannak, ellenben rengeteg időt sporólhatsz meg a használatával.

Címkék: facebook posztolás instagram posztolás linkedin twitter

Tovább 

Biztosan hallottál már a legújabb Adwords hirdetésről, a Google Shoppingról. Vajon te már próbáltad ezt a hirdetési formát?

Elsőre biztos bonyolultnak tűnik, de valójában, ha megvan a termék feedet hozzá, akkor már pofon egyszerű össze rakni. És megéri? Nem kérdés!

A Google Shopping kampányból bejövő egy kattintás ára sokkal olcsóbb, mint az összes többi kampányé! Najó, de vásárlót is hoz? De még mennyire! A konverziós arány is szárnyal a többi kampányéhoz képest.

Címkék: adwords hirdetés google ads google adwords google hirdetés google shopping

Tovább 

Te is kezeled a céged hírleveleit? Sokszor gondoban vagy miről is írjál és pontosan mennyit, milyen gyakran, milyen képekkel és milyen tárgy mezőval? Hát igen, ezek mind fontos kérdések a hírlevél szerkesztésben, hiszen minden apró részleg fontos ahhoz, hogy minél többen megnyissák a leveledet.

 

1. Tipp

A hírlevélnél figyelj a rendszerességre. Legalább havi 1 hírlevelet küldj ki, de piactól függően ez lehet akár heti több levél is.

 

2. Tipp

A hírlevél hosszúsága.

Címkék: hírlevél írás kreatív szövegírás

Tovább 

A hírlevél írás még mindig az egyik legsikeresebb online marketing eszköz, ha megfelelően tudjuk kezelni. A jó hírlevél írás alapja a jó minőségű e-mail adatbázis. Gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy gyorsan akarunk nagy adatbázist építeni és ezért vagy veszünk egyet vagy nyereményjátékot indítunk rá. Ez viszont nem igazán jó megoldás, mert egy olyan bázist kapunk, akiknek a háromnegyede egyből le fog iratkozni a hírlevelünkről vagy továbbra is puffogva fogja kitörölni az e-mail fiókjából a bejövő üzeneteinket.

Címkék: e-mail adatbázis építés e-mail címlista építés

Tovább 

Most indítjuk el a céges oldalunkat az Instagramon? Akkor elsőként azzal szembesülünk, hogy 0 követőnk van. Ha egy ismert cég vagyunk, akkor könnyű dolgunk lehet, mert hamar ránk találnak a követők, de azért nekünk is tenni kell érte. Ha úgy gondoljuk felesleges addig a posztolás, ami nincs elegendő követőnk, akkor ezt a gondolatot hesegessük is el. Az Instagram lényege a hashtag alapú keresés. Osszun meg minél több tartalmat az oldalunkon és használjunk minél több olyan hashtag-et, amit gyakran használnak a felhasználók.

Címkék: instagram instagram céges oldal instagram követő szerzés

Tovább 

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu