Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A hírlevél írás még mindig az egyik legsikeresebb online marketing eszköz, ha megfelelően tudjuk kezelni. A jó hírlevél írás alapja a jó minőségű e-mail adatbázis. Gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy gyorsan akarunk nagy adatbázist építeni és ezért vagy veszünk egyet vagy nyereményjátékot indítunk rá. Ez viszont nem igazán jó megoldás, mert egy olyan bázist kapunk, akiknek a háromnegyede egyből le fog iratkozni a hírlevelünkről vagy továbbra is puffogva fogja kitörölni az e-mail fiókjából a bejövő üzeneteinket.

 

Az adatbázis építés alapja, hogy olyan oldalra helyezzünk el feliratkozási formot, ahol már eleve olyan látogatók fognak feliratkozni a hírlevelünkre, akik érdeklődnek a mi termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. Tegyük látható helyre a feliratkozási formot és egy rövid üzenetben győzzük meg őket miért érdemes feliratkozni, mire számíthatnak.

A form ne legyen túl hosszú, a legjobb ha csak egy nevet és e-mail címet kell megadni.

 

Az oldalunkon ha több témával foglalkozunk és szeretnénk külön címlista csoportokat építeni, akkor érdemes minden ilyen téma oldalon olyan formot elhezni, ami már automatikusan a megadott csoportba iratkoztatja fel a látogatót.

 

Egy webshopban használjuk ki a kosár oldalt és ahol az adatkezelést elfogadtatjuk a vásárlóval, ott egy pipa segítségével iratkoztassuk fel a hírlevelünkre is. Ha már vásárolt tőlünk, akkor szintén egy külön címlista csoportba tehetjük. A csoportok azért lesznek majd fontosak, hogy minél relevánsabb tartalmat kapjanak tőlünk a feliratkozottak.

 

Használjunk felugró popup-ot a megfelelő pillanatban. Ha egy új látogató ki szeretne lépni az oldalunkról vásárlás nélkül, akkor jelenítsünk meg neki egy felugró ablakot azzal az üzenettel, hogy ha most nem is talált semmit a hírlevelünkben értesítjük, amint lesz egy új termék vagy akció.

 

Remélem ez a néhány tipp már segítséget adott és nektek is beindult a fantáziátok, hogyan lehetne még több feliratkozót gyűjteni.

Címkék: e-mail adatbázis építés e-mail címlista építés

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu