Kis türelmet...
A hírlevél írás még mindig az egyik legsikeresebb online marketing eszköz, ha megfelelően tudjuk kezelni. A jó hírlevél írás alapja a jó minőségű e-mail adatbázis. Gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy gyorsan akarunk nagy adatbázist építeni és ezért vagy veszünk egyet vagy nyereményjátékot indítunk rá. Ez viszont nem igazán jó megoldás, mert egy olyan bázist kapunk, akiknek a háromnegyede egyből le fog iratkozni a hírlevelünkről vagy továbbra is puffogva fogja kitörölni az e-mail fiókjából a bejövő üzeneteinket.
Az adatbázis építés alapja, hogy olyan oldalra helyezzünk el feliratkozási formot, ahol már eleve olyan látogatók fognak feliratkozni a hírlevelünkre, akik érdeklődnek a mi termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. Tegyük látható helyre a feliratkozási formot és egy rövid üzenetben győzzük meg őket miért érdemes feliratkozni, mire számíthatnak.
A form ne legyen túl hosszú, a legjobb ha csak egy nevet és e-mail címet kell megadni.
Az oldalunkon ha több témával foglalkozunk és szeretnénk külön címlista csoportokat építeni, akkor érdemes minden ilyen téma oldalon olyan formot elhezni, ami már automatikusan a megadott csoportba iratkoztatja fel a látogatót.
Egy webshopban használjuk ki a kosár oldalt és ahol az adatkezelést elfogadtatjuk a vásárlóval, ott egy pipa segítségével iratkoztassuk fel a hírlevelünkre is. Ha már vásárolt tőlünk, akkor szintén egy külön címlista csoportba tehetjük. A csoportok azért lesznek majd fontosak, hogy minél relevánsabb tartalmat kapjanak tőlünk a feliratkozottak.
Használjunk felugró popup-ot a megfelelő pillanatban. Ha egy új látogató ki szeretne lépni az oldalunkról vásárlás nélkül, akkor jelenítsünk meg neki egy felugró ablakot azzal az üzenettel, hogy ha most nem is talált semmit a hírlevelünkben értesítjük, amint lesz egy új termék vagy akció.
Remélem ez a néhány tipp már segítséget adott és nektek is beindult a fantáziátok, hogyan lehetne még több feliratkozót gyűjteni.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!