Kis türelmet...
A hírlevél írás még mindig az egyik legsikeresebb online marketing eszköz, ha megfelelően tudjuk kezelni. A jó hírlevél írás alapja a jó minőségű e-mail adatbázis. Gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy gyorsan akarunk nagy adatbázist építeni és ezért vagy veszünk egyet vagy nyereményjátékot indítunk rá. Ez viszont nem igazán jó megoldás, mert egy olyan bázist kapunk, akiknek a háromnegyede egyből le fog iratkozni a hírlevelünkről vagy továbbra is puffogva fogja kitörölni az e-mail fiókjából a bejövő üzeneteinket.
Most indítjuk el a céges oldalunkat az Instagramon? Akkor elsőként azzal szembesülünk, hogy 0 követőnk van. Ha egy ismert cég vagyunk, akkor könnyű dolgunk lehet, mert hamar ránk találnak a követők, de azért nekünk is tenni kell érte. Ha úgy gondoljuk felesleges addig a posztolás, ami nincs elegendő követőnk, akkor ezt a gondolatot hesegessük is el. Az Instagram lényege a hashtag alapú keresés. Osszun meg minél több tartalmat az oldalunkon és használjunk minél több olyan hashtag-et, amit gyakran használnak a felhasználók.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Hírlevél írás tippek
4 éve | 0 hozzászólás
Te is kezeled a céged hírleveleit? Sokszor gondoban vagy miről is írjál és pontosan mennyit, milyen gyakran, milyen képekkel és milyen tárgy mezőval? Hát igen, ezek mind fontos kérdések a hírlevél szerkesztésben, hiszen minden apró részleg fontos ahhoz, hogy minél többen megnyissák a leveledet.
1. Tipp
A hírlevélnél figyelj a rendszerességre. Legalább havi 1 hírlevelet küldj ki, de piactól függően ez lehet akár heti több levél is.
2. Tipp
A hírlevél hosszúsága.
Címkék: hírlevél írás kreatív szövegírás
Tovább