Kis türelmet...
Te is kezeled a céged hírleveleit? Sokszor gondoban vagy miről is írjál és pontosan mennyit, milyen gyakran, milyen képekkel és milyen tárgy mezőval? Hát igen, ezek mind fontos kérdések a hírlevél szerkesztésben, hiszen minden apró részleg fontos ahhoz, hogy minél többen megnyissák a leveledet.
1. Tipp
A hírlevélnél figyelj a rendszerességre. Legalább havi 1 hírlevelet küldj ki, de piactól függően ez lehet akár heti több levél is.
2. Tipp
A hírlevél hosszúsága. Ne legyen túl hosszú a hírlevél, mert azt senki nem olvassa végig, de abba a hibába se ess, hogy csak képeket raksz bele. Legyél lényegre törő és ha túl sok információt szeretnél közölni, akkor irányítsd az olvasót egy landoló oldalra, ahol mindent leírsz. A levelednek csak egy témája legyen és így nem eshetsz abba a hibába, hogy mindenről beszélsz és túl sokat.
3. Tipp
Mit írj a tárgy mezőbe? Semmikép sem egy megszokott unalmas szöveget. Foglald bele a lényeget miről szól a leveled, vagy ép legyél titokzatos és csak keltsd fel az olvasó figyelmét. Esetleg tegyél fel egy kérdést.
4. Tipp
Mikor küld ki a hírlevelet? Tesztelt több időszakot és nézd meg a statisztika mit mutat, mert minden célcsoport más-más időközönként elérhető. Általánoságban elmondható, hogy a legjobb nap erre a hétfő, esetleg a kedd, szerda vagy a csütörtök. A hétvégén már próbálnak mással foglalatoskodni az emberek, minthogy folyamatosan figyeljék a telefonjukat.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!