Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Biztosan hallottál már a legújabb Adwords hirdetésről, a Google Shoppingról. Vajon te már próbáltad ezt a hirdetési formát?

Elsőre biztos bonyolultnak tűnik, de valójában, ha megvan a termék feedet hozzá, akkor már pofon egyszerű össze rakni. És megéri? Nem kérdés!

A Google Shopping kampányból bejövő egy kattintás ára sokkal olcsóbb, mint az összes többi kampányé! Najó, de vásárlót is hoz? De még mennyire! A konverziós arány is szárnyal a többi kampányéhoz képest.

 

A Shopping kampányok titka, hogy képekben mutatja meg az érdeklődőnekt a terméket. Pontosan azokat dobálja fel, amire rákeres a vásárló. Így nincs több é olyan hirdetés, ami rossz oldalra vinni. A titka csak az, hogy a termék jól legyen elnevezve és minél több szöveges információ fent legyen az oldalon a termékről, hogy a Google is be tudja azonosítani pontosan miröl is szól az oldal.

 

A Google Shoppingot elindíthatod inteligens és hagyományos formában is. Javasoljuk, hogy tesztelt egyszerre mindkettőt és amelyik jóval erősebb azt hagyd meg végül.

 

Ne szalaszd el ezt a lehetőséget! Ha bizonytalan vagy, akkor egy Ads szakértő majd segít elindítani ezt a kampányt.

Címkék: adwords hirdetés google ads google adwords google hirdetés google shopping

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu