Kis türelmet...
Biztosan hallottál már a legújabb Adwords hirdetésről, a Google Shoppingról. Vajon te már próbáltad ezt a hirdetési formát?
Elsőre biztos bonyolultnak tűnik, de valójában, ha megvan a termék feedet hozzá, akkor már pofon egyszerű össze rakni. És megéri? Nem kérdés!
A Google Shopping kampányból bejövő egy kattintás ára sokkal olcsóbb, mint az összes többi kampányé! Najó, de vásárlót is hoz? De még mennyire! A konverziós arány is szárnyal a többi kampányéhoz képest.
A Shopping kampányok titka, hogy képekben mutatja meg az érdeklődőnekt a terméket. Pontosan azokat dobálja fel, amire rákeres a vásárló. Így nincs több é olyan hirdetés, ami rossz oldalra vinni. A titka csak az, hogy a termék jól legyen elnevezve és minél több szöveges információ fent legyen az oldalon a termékről, hogy a Google is be tudja azonosítani pontosan miröl is szól az oldal.
A Google Shoppingot elindíthatod inteligens és hagyományos formában is. Javasoljuk, hogy tesztelt egyszerre mindkettőt és amelyik jóval erősebb azt hagyd meg végül.
Ne szalaszd el ezt a lehetőséget! Ha bizonytalan vagy, akkor egy Ads szakértő majd segít elindítani ezt a kampányt.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!