Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A Honfoglaló VB 2006 egy stratégiával ötvözött internetes kvízjáték, amelyet egyszerre három játékos játszik.

Az oldalon regisztráció után lehet játszani.

Amennyiben valaki nem talál ellenfelet magának, lehetőség van robotjátékosok ellen játszani.

A játékosoknak a négy különböző forduló alatt Németország térképén területeket kell elfoglalniuk úgy, hogy a feltett kérdésekre helyesen válaszolnak. A játék végén az nyer, akinek a legtöbb pontja van.

Az elért eredmények alapján különböző rangokat lehet szerezni, amelyekkel a ranglistákra lehet felkerülni.


A játék négy fordulóból áll:

I. Térfél választás
II. I. Félidő
III. II. Félidő
IV. Hosszabbítás

I. forduló: Térfél választás

A játékosok egymás után választanak maguknak egy térfelet Németország tartományai közül. A területek nem lehetnek egymással szomszédosak és 1000 pontot érnek.

II. forduló: I. Félidő

A játékosok egymás után választanak egy szomszédos területet, és ha jól felelnek a feleletválasztós kérdésre, akkor azt elfoglalják. Az így megszerzett területek 200 pontot érnek.
Ez a forduló maximum 6 körből áll. Az igazságosság kedvéért minden körben más a játékosok sorrendje.

III. forduló: II. Félidő

Minden körben egy tippelős kérdést teszünk fel a három játékosnak. A nyertes választhat területet.
Az így megszerzett területek 300 pontot érnek. Ez a forduló addig tart, amíg el nem fogynak a szabad területek.

IV. forduló: Hosszabbítás

Minden körben minden játékos egyszer támadhat. A támadónak és a védőnek ugyanarra a feleletválasztós kérdésre kell válaszolnia:

  • A védő nyer, ha a támadó nem találja el a helyes választ
  • A támadó nyer, ha ő eltalálja a helyes választ de a védő nem
  • Ha a támadó és a védő ugyancsak eltalálja a helyes választ, akkor egy tippelős kérdéssel döntjük el a csatát
Ha a támadó nyer, akkor a területet elfoglalja. A védőtől levonjuk a terület addigi értékét, a terület értéke 400 pont lesz, amit a támadó megkap a terület elfoglalásáért.
Ha a védő úgy nyer, hogy eltalálta a helyes választ, a védő 100 pont védekezési bónuszt kap. Ezt a védekezési bónuszt a játékos legyőzésével nem lehet megszerezni, ezért külön feltüntetjük a játékban.

A támadásnak van két speciális esete: kapura lövés és reklamálás.

Kapura lövés
Kapura lövés akkor lehetséges, ha a közvetlenül az ellenfél kapuja mellett elhelyezkedő területet is elfoglaltad.
Ekkor a támadónak be kell lőnie az ellenfél kapujába mindhárom labdát. (így egy támadáson belül három kapuralövés van). Amennyiben a támadó veszít, a támadás befejeződik, de a belőtt gólokat a következő támadás során már nem kell újra belőnie a támadónak.
Ha egy játékos három gólt kap, akkor az kiesik a játékból, a támadó pedig megkapja összes területét és a területek összértékének megfelelő pontszámot.

Reklamálás
Lehetőség van a megadott gólok megreklamálására is, ilyenkor a saját kaput kell választani ("megtámadni"). A sikeres reklamáláshoz jól kell válaszolni a feltett kérdésre. Ilyen esetben érvénytelenítik a gólt.

A hosszabbítás maximum 6 körből áll. A játékosok sorrendje (az igazságosság kedvéért) minden körben más.

Eredményhirdetés

A játék végén a pontszámok szerint van első, második és harmadik helyezett. Döntetlen nem lehetséges, mert ha a játék végén egyenlő pontszámok alakulnak ki, akkor egy tippelős kérdéssel döntünk a sorrendről.

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu