Elfelejtettem a jelszavam

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Nyakunkon a Szilveszter! Ha már unjátok az otthoni tévénézéses szilveszterezéseket, az olcsó kis panziókat, ha valami rendkivülire vágytok, felsorolok egy pár szállodát, tessék választani!

A Forbes-listán a világ legnagyobb szállodái közül 15 Las Vegasban található.  De a legnagyobbért egy kicsi távolabb kell mennünk, Malaisiába. A szálloda neve: First World Hotel és 6118 szobával vár ránk.74374_687558_normal

A szivárvány színeiben pompázó szálloda bejárata előtt őserdő  található, beljebb haladva koloniál stílusú belső udvar, 500 000 m2 -es bevársárlóközpont, mozikomplexum, óriási kaszinó áll rendelkezésünkre. Hogy fogalmunk legyen méreteiről, képzeljük el, hogy a napi szennyesmennyiség 40 tonna!

A második helyezettünk az MGM Grand Las Vegasban. 5044 szobával csalogatja vendégeit. A szálloda előtt egy hatalmas arany oroszlán szobra áll, az USA második legnagyobb szobra.74375_007045_normal

A tetőn hatalmas úszómedencében lubickolhatunk.

Harmadik helyezettünk a Luxor Hotel Las Vegasban, 4408 szobával.74377_033605_normal

Egyiptomi stílusban épült, a Szfinx fogad a szálló előtt, pálmafákkal és egyiptomi stílusú szobrokkal. Ha ezt választjuk, egyúttal megspórolhatunk egy külön egyiptomi utazást is. Ez a szálló a 3D-s színház és a szimulátorok kedvelőinek a paradicsoma.

Negyedikként a Mandalay Bay Hotelt említsük meg, szintén Las Vegasban, 4332 szobával.. Érdekessége egy 2000 halas akvárium, a Sharf Reef. Koncertezésekkel, vagy bokszmeccsek nézésével szórakozhatunk s ha meguntuk, mehetünk a szálloda saját strandjára fürödni.

Elérkeztünk az ötödikhez, az Ambassador City Jomtien Hotelhez. Ehhez is egy kicsit távolabb kell utaznunk, Thaiföldre.74376_370758_normal

4239 szobájával első sorban a sportolók, sportrajongok kedvelt szállodája.

Említsük még meg a Bellagio Hotelt, szintén Las Vegasban.74436_507426_normal

Ez a szálloda a nyolcadik helyen áll. Arról nevezetes, hogy itt forgatták az Ocean's Eleven című filmet, amelyben a szálloda - a valóságban nem létező- páncéltermét akarja kirabolni Danny Ocean és csapata. A szálló kb. 4000 szobával rendelkezik, 52 vízparti bungalóval, egy óriási botanikus kerttel, kaszinóval s a Bellagio Képzőművészeti Galériával. Ez a szálloda az egyedüli az Egyesült Államokban, amelyik két 5 csillagos vendéglővel rendelkezik: a Picassoval és a Le Cirque-kel. Egy szobát csupán 375-6000 dollár között már el is foglalhatunk. Nemrég Julia Roberts járt ott, a női vendégek visítottak örömükben, mikor meglátták.

Hogy az én megjelenésemnek visitanának-e, vagy sem, sosem fog kiderülni! Network-ös barátaim közül, talán, valaki még járni fog arra. Ha igen, kérlek írjatok!

www.genting.com.my/en/pixaround/firstworld/default.asp?link=HotelFoyer

Címkék: szálloda szórakozás utazás

Kapcsolódó cikkek:

Divat a gyöngy!

Nagy Ági üzente 16 éve

A szilveszert jobban szeretem barátaim körében, egyszerűbb körülmények között tölteni. Nem vagyunk egyformák...még szerencsére:-)))

Maria Fodor üzente 16 éve

a sajat eletedert te vagy a felelos ugy telik amit teremtesz magadnak es amihez szerencsed lesz de azt jol kell hasznalni.
Lenyeg hogy egeszsegesek legyunk es elottunk az osszes lehetoseg jobba tenni az eletunket.
A tanulasnak es a valtoztatasnak soha nincs vege.
Itt mindenki csak figyeli ami masoknak megadatik az eszebe se jut ha az tudta en nekem ha vagyam van barmire hogyan tudnam en is megcsinalni.
Mit teszek erte ha olyan nagy dolog szamotokra eljutni Las Vegasba miert nem azt kerdeted hogyan lehetseges nem azt hogy ez a te szamodra lehetetlen es meg ezt itt jova is hagyjatok egymasnak. Eszetekbe se jut hogy mennyi lehetoseg van eloszor is EU tagok vagyunk kinyilt a vilag jo az utlevelunk helybe is van rengeteg lehetoseg csak mindenki keresse meg a maga lehetoseget es azt jol hasznalja ki. Sok szerencset legyunk gazdagabbak es abban versenyezzunk hogy minel tobb oromet okozzunk egymasnak

Demeter Klára üzente 16 éve

Örvendek, hogy alkalmad volt világot látni, biztosan nem kell múlt időben mondani.

Igazad van, csak az én fantáziában elérhetetlen. Már "kinőttem" abból a korból, amikor az ember a nyakába veszi a világot és, ha csak takarítani is, elindul szerencsét próbálni. Maradok a fotók nézegetésével!

Maria Fodor üzente 16 éve

ez a dolog csak a te fantaziadban tünik elérhetelennek de igazabol nagyon olcso a repülő es a szalloda a kaszino varosokban és ha nem jatszod el a házad árat nagyon olcson nagyon szinvonalasan tudsz szorkozni.
El kell menni külfőldre egy kicsit dolgozni es ismerkedni a vilaggal akar takaritasbol is elmehetsz egy Las Vegasi hotelban igaz nem a Bellagioban laksz de szabadon a tied lehet a latvany mert ott jarkalhatsz és gyoőnyorkodhetsz egy szembeni regebbi szallodaba pedig lakhatsz.

Demeter Klára üzente 16 éve

Drága Magoca! Nem igaz, hogy egyesek így élhetnek! Én legalább annak örvendek, hogy ez a technika módot ad arra, hogy ilyesmiket láthatok, ha máképp nem is, tv-ben, interneten.

Szia

Én jartam a Bellagioban nagyon nagyon szép. Voltam ott szinházban is ott van a Q theater es a Circus de Soley fantasztikus eloadasa amit meg is neztem Az ember utja cimu produkciot. Ami felér egy varazslattal.

Baksáné Sztanó Mária üzente 16 éve

Nos azt hiszem, hogy ezek a szállodák nem tartoznak az én világomba, de jó tudni, hogy, hogy ilyenek a legek.
A Magoca küldeménye már egészen csábító, s talán, ha valaki azt mondaná, hogy szálljak be egy limuzinba (s persze csomagolnom sem kellene) s mindenről gondoskoda odavisznek, talán még el is fogadnám, hogy ott heverésszek a csodaszép medencék szélén, és élvezzem a fantasztikus környezetet.
Mivel azonban felébredek és - szokták mondani - beleér az ujjam a a bilibe :))) - rájövök, hogy ez sem az, amiben mostanában részem lehet. Így aztán maradok a jól bevált családi szilveszterezésnél, amely már egy idő óta valóban nem túl izgalmas, de nagy nyugalomban telik.

Sógorka Veronika üzente 16 éve

Köszi az ajánlást. De a szilvesztert meghitt családi körben szoktam eltölteni, s közben pihenek. Az biztos, hogy csodaszép hely lehet! Szia! Veronika

[Törölt felhasználó] üzente 16 éve

Hát ez a ricsaj és őrült pazarlás nem az én világom. Szegény Föld Anyánk, mit kell elszenvedjen az emberek hülyeségeitől és mennyi kárt okozunk neki, amikor mérhetetlen elvakult móhóságunkban kizsigereljük.