Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Az egészséges hát

network.hu

 

 Az emberek 70 százaléka érzi olykor-olykor, hogy fáj a háta. És tévedés azt gondolni,hogy rendszerint rossz mozdulat vagy túl nehéz súlyok emelése van a panasz hátterében. A mindennapi életben számos körülmény befolyásolja a gerinc és a hátizmok egészségét. Lássunk néhány fontos tanácsot,mivel használhatunk és mivel ártunk magunknak e tekintetben...

Jó hatású

1. A rendszeres mozgás

 

network.hu

 Célszerű az egész test izmait és a gerincet is karbantartó sportot választani, hogy megelőzzük a csontok és a vázizomzat megbetegedéseit. Leginkább a napi rendszerességel végzett, ízületeket kimélő nordic walking, úszás vagy biciklizés javasolt. Ne feledkezzünk el a bemelegítő gyakorlatokról!

2.változatos táplálkozás

network.hu

 Hogy a gerinc és a hát izmai fittek legyenek, úgy alakítsuk ki az étrendünket, hogy bőséges kálciumadagot kapjon a szervezetünk. Kerüljön az asztalunkra mindennap valamilyen tejtermék! A banán szintén gazdagon tartalmazza ezt a rendkívül fontos ásványi anyagot.

3.A pihentető alvás

network.hu

 Az egész szervezetnek szüksége van nyugalomra, pihenésre a regenerálódáshoz. A felnőttek alvásigénye általában nyolc óra. Alvás közben körülbelül ötvenszer változtatunk a testhelyzetünkön, a pozíciók ágyban fekve nem terhelik a gerincet. Ne sajnáljuk a pénzt jó minőségű matracra!

4.Lazítás

network.hu

 A derüs emberek kevésbé, a feszült, komor személyek gyakrabban szenvednek hátfájástól. A megerőltető, stresszes napok végén lehetőleg szakítsunk egy-két órát Wellnessre. Sétáljunk, lazuljunk el a fürdőkádban vagy kényeztessük magunkat masszázzsal.

 

Kerülendő

1.Az egy helyben ülés

network.hu

 Az irodisták életük során nyolcvanezer órát töltenek az íróasztaluknál ülve -gyakorta nem megfelelő széken, kényelmetlen testhelyzetben. Célszerű naponta többször is megszakítani a munkát néhány percre, nyújtózkodni, kicsit tornázni, ellazítani az izmokat.

2.A túlssúly

network.hu

 Két kiló túlsúly már többletterhet ró a gerincre. A következmény: a porckorong megbetegedése.Ráadásul a súlyfölösleg rendszerint épp a mozgásszegény életmód miatt jelentkezik.Minden leadott kiló és rendszeres testmozgás használ a gerinc egészségének.

3.A borús lelkiállapot

network.hu

 A rossz kedélyű embereket külső jegyek alapján felismerhetjük: görbe testtartás, előreengedett vállak....Ebben a lelkiállapotban nem valószínű,hogy valaki is jókedvvel sportolna,fizikai aktivitásra vállalkozna.

forrás:kétheti RTV műsor magazin,életmód


Címkék: egészség mozgás sport

Kapcsolódó cikkek:

  Vicusbelly Zenés Torna Klub

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Szalai Ilona üzente 8 éve

Sajnos most már nagyon ritkán jutok géphez,de ha tudok segítek.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 8 éve

Szívből gratulálok a profilodhoz!Rengeteg szebbnél-szebb képek és hasznos,szórakoztató blogok sokszor fogok jönni ! Tisztelettel kérlek segíts a Hurrá nyaralunk című klubban,az új klubvezető vagyok ! puszi

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 8 éve

Szegény ,Drága Kislányunk sajermanos...évente járok vele orvoshoz...

Válasz

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu