Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

SEMMISEM AZ AMINEK LÁTSZIK, ÍRJÁK,MONDJÁK ÉS SULYKOLJÁK.

 

A TUDATLANSÁG= FÉLELEMMEL

 

MOST ÉRTEM EL AZT A SZINTET AMIKOR  NYÍLTÁ VÁLHATOK

 

MA 2009. DECEMBER 21-ÉN 04:56 -ÓRAKOR AMIKOR ÍROM-E SOROKAT

EGY ŐSRÉGI MAGYAR SZOKÁS ELEVENEDIK MEG, A FÉNY NAPJA A FELVILÁGOSULÁS...

 

EZÉRT TETTEM KI FÉNYKÉPEMET IS, MERT TUDOM, HOGY AKI KIVÁNCSI RÁM ISMER, AKKOR MEG MINEK JÁTSZUK A TITKOLOZÓDIST ...

 

szeretettel: id. Kiss László  8887. Bázakerettye Petőfi u. 7.

 

...egyik versemmel köszöntelek bennetek:

 

Szerző       Üzenet
spartakusz     
cs okt 29 2009, 04:03     Jelentés Szerkesztés Idézés
Regisztrált tag #6
Regisztrált: cs júl 23 2009, 06:30
Üzenetek: 136
    Sziasztok!

Folytatom életem-élesben írásom, ahogy látom megújult a felírta a monitoromon:
Kárpát-medencei kerekasztal címen - jó és találó, eredeti elgondolásom helyet - így kezdem:

Tudom, hogy MAGYARORSZÁG FELTÁMAD.

Magyarország feltámad és élni virágozni fog,
Régi dicsőségében ragyogja be a teret a mindenséget,
Hiába mondják és írják, nem akarják látni nagy magyarországot,
Hát így nem is kisbetűvel naggyal lesz írva az égre.

Szeretlek hazám MAGYARORSZÁG,
TE CSODÁS GYÖNYÖRŰ ORSZÁG,
MÁR NEM FOGUNK KÖNNYEZNI,HA RÁD GONDOLUNK.
Te feltámadott ország.

Most már szúrós a tekintetünk, mert felébredtünk.
Nem tudta kinevelni belőlünk az alja nép,
HAZASZERETETÜNK.
Szeretlek hazám MAGYARORSZÁG.

Te csodás gyönyörű kagyló KÁRPÁTOM,
Kagyló ki benne az élet indult el útjára,
Visszatérek hozzád, mert szeretlek,
Tiszta szívből, teljes odaadással.

Életem is feláldozom érted,
Te gyönyörű tündéri csodás ország,
Tömörülünk, és szent koronánkat,
Méltóan most a fejedre helyezzük.

Bázakerettye 2009. október 29.-én, 03.00-órakor...


szeretettel: spartakusz...


spartakusz

 

 

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

kiss lászló üzente 5 napja

ma 2018.06.13.-a van és jegyzem:

Haarné Puskás Katalin
4 órája ·

Azt olvasom, hogy ne bántsuk a lakatosokat, ő nem hibás azért mert leszereli a zárakat és szabad utat ad a végrehajtónak, hiszen neki ez a szakmája!

Tényleg?

Akkor nézzük! Ki az aki még nem hibás a szerencsétlen, bankok által becsapott deviza károsultakon kívül!

Nem hibás a törvényalkotó, hiszen neki az a dolga, hogy törvényeket alkosson.

Nem hibás a bíróság sem, hiszen neki az a dolga, hogy törvényeknek megfelelően hozzon ítéletet!

Nem hibás a végrehajtó sem, hiszen neki szegénynek az a dolga, hogy elvegye az emberek fáradságos munkájának gyümölcsét busás haszon fejében!

Nem hibás az árverési vevő sem, hiszen neki az a dolga, hogy minél olcsóbban megvegye az ingatlant (a legtöbb esetben strómanként) és minél nagyobb haszonnal továbbértékesítse, hiszen ez a szakmája!

Nem hibás a rendőr sem, hiszen, neki meg az a hivatása, hogy védje a rendet, és jelenleg az a REND, hogy segítsen a végrehajtónak utcára tenni a becsapott családokat!

Továbbá nem hibás a szállító cég sem, aki elszállítja ki tudja hova a becsapott adósok bútorait és egyéb más holmijait, hiszen neki szintén ez a dolga.

EGYÉBKÉNT MEG HA BÁRMELYIKBEN LENNE EGY CSÖPP BECSÜLET, AKKOR AZT MONDANÁ, HOGY ILYEN MUNKÁT NEM VÁLLALOK, ÉN MAGYAR EMBERKÉNT, EBBEN NEM VESZEK RÉSZT!

És megszakadna a lánc, és nem lehetne kilakoltatni! Elég, ha egy láncszem elszakad....bármelyik! De ők összekapaszkodnak az egyéni érdekeik mentén és végrehajtják a legnagyobb bűncselekményt amit ember, ember ellen elkövethet!

Tudod Te, hogy aki utcára kerül, fedél nélkül, kitéve az időjárás viszontagságainak, egy fillér nélkül, zárolt számlával, milyen élet esélyei vannak?

Tudod Te, hogy akinek nincs bejelentett lakása azt a munkáltató nem foglalkoztatja?

TE HOGY ÉLNÉD TÚL ÉS MENNYI IDEIG?

És hogy dolgoznád fel lelkileg, hogy elszakítják Tőled a gyerekeidet, Te meg mehetsz amerre látsz és senkit nem érdekel, hogy mit tesznek Veled, a családoddal és mindenki félrenéz?

Azt mondod, hogy Te nem kerülhetsz ilyen helyzetbe! Ők is azt gondolták! Ők ugyan olyan emberek, mint Te! Sokszor magasan képzett, tisztességes emberek, akik úgy gondolták, hogy egy olyan államban élnek, ahol betartják a hatóságok a törvényeket és a törvények tisztességesek. Olyan államban élnek, ahol megvédik a lakosságot és nem kiszolgáltatják! Ez az ő bűnük, hogy bíztak!

ÉS A NÉPNEK IS EZ A BŰNE, HOGY A TÉNYEK ELLENÉRE MÉG MINDIG BÍZIK AZ ÁRULÓBAN! MERT IGENIS BŰNŐSÖK KÖZT CINKOS AKI NÉMA!

Már nagyon rég bizonyítottuk, hogy törvénytelen a rendszer amit most működtetnek. A törvények mutatják, hogy nem magyar érdekeket képviselnek!

MIT GONDOLSZ, MEDDIG VAN JOGOD FÉLRENÉZNI?

Nem gyanús egy csöppet sem, hogy olyan alacsonyan tarják a fizetéseket, amiből nem lehet megélni?

Nem gyanús, hogy olyan magasak az árak, hogy választanod kell, hogy eszel vagy csekket fizetsz?

Az új adótörvény arra ad lehetőséget, hogy 10.001.- forinttól behajtható az adósság, akár ingatlanra is, ugyan is a rárakódó kamatok úgyis felkúsznak az árverési szintig! Már egy parkolási büntetésnél is lefoglalják az ingatlant egészen a legelején, biztos ami biztos, ha még sem fizetnéd ki, legyen joguk elvinni!

Nem gyanús, hogy olyan törvényeket hoznak akár visszamenőlegesen is (ami törvénytelen), hogy ne tudd megvédeni magad a bíróságon, és ne tudd érvényesíteni a jogaidat, az igazságról nem is beszélve!

Nem gyanús egy csöppet sem, hogy a magyarokat kiteszik az utcára, a külföldieket meg jó pénzért, (amit majd szintén Neked kell visszafizetni kamatostul) letelepedési kötvényekkel behozzák a hazánkba?

És az sem gyanús, hogy az új letelepedési kötvényt lakás vásárláshoz kötik?

MAGYAROK UTCÁRA, KÜLFÖLDIEK ( migránsok), MAGYAR OTTHONOKBA!

JELENLEG 900.000 CSALÁD VAN VESZÉLYBEN....KB. 3.000.000 HONFITÁRSUNK!

Kellenek nekik az ingatlanjaink és kell nekik az életterünk, mi meg menjünk a levesbe!

NEM KELLENE TENNÜNK EZ ELLEN VALAMIT?

Válasz

kiss lászló üzente 5 napja

László Kiss
június 7., 10:56

MINDEN NEMZETNEK A JÖVŐKÉPE!
SZABADSÁG – FÜGGETLENSÉG – SEMLEGESSÉG!
Idézek ezen írásomból ide. „…, hogy kezébe vegye minden nép – nemzet saját önrendelkezését és a nemzetek kidolgozzanak egy doktrínát a békés egymás mellett élés elvét a megmaradás és nem az elpusztulás mellett - olyan diplomáciát mely minden konfliktust emberi jó szóval fog megoldani és nem öldöklő háborúval!...”
Elszomorodok akkor amikor 2018-ban ilyeneket olvasok – valóban ostobának butának hülyének néznek bennünk!
Kapitalisták-fasiszták és kommunisták kibékíthetetlensége
Mi a világnézetük a kapitalistáknak és a fasisztáknak?
A fasizmus a kapitalizmus totális diktatúrája. Természetesen a kapitalizmus is diktatórikus a dolgozó néppel és főleg az érdekeit képviselő kommunistákkal szemben, de ezt a polgári demokrácia keretében, a totális hatalom birtokában, a polgári és emberi jogok viszonylagos betartásával gyakorolja, de a fasiszta, embertelen, állati ösztön így is benne van és időnként, ha szükséges felvillantja….” stb. olvasd el az oldalukon ha érdekel!

De megjegyzem – minden izmus az állatvilág sötét korszakát hozza vissza…(globális atomháború) – és sajnos ezen az úton haladunk ma 2018.ban is!
IZMUSOK
Kellenek nekünk ezek? Nekünk - ön az érték előállító szellemi és fizikai munkást értem!
NEM KELLENEK! HATÁROZOTTAN KIJELENTEM A TAPASZTALAT OKÁN MA 2018. június 7.
MERT ERKÖLCSTELEN AZ AMIKOR EZEK BIRTOKÁBAN ÉS URALMÁVAL NEKÜNK SÚLYOS HÁTRÁNYT OKOZNAK – TAK VEZETŐINK!
CSAK EMLÉKEZZ! ÖSSZEUGRASSZÁK A FEUDALIZMUST A KAPITALIZMUSSAL – A KAPITALIZMUST A KOMMUNIZMUSSAL A KOMMUNIZMUST A LIBERALIZMUSSAL AZT PEDIG A DEMOKRATIZMUSSAL ÖSSZESSÉGÉBEN ÉLET – HALÁL HARC JÁTÉKÁT FOLYTATJÁK VELÜNK ÉLESBEN ÁLLANDÓAN FASIZMUS – NÁCIZMUS JELSZÓ ALATT – MI KÖZBEN ŐK = BŰNÖZŐK ÉS CSAHOSAIK – ÉLVEZIK ÉS HORRIBILIS GAZDAGSÁGOT AD NEKIK A MI HALÁLUNK ÉS SZENVEDÉSÜNK!
Olvasd az idézeteket milyeneknek írják le ők az izmusokat!

Az olasz fasizmus Benito Mussolini vezette szélsőjobboldali politikai mozgalom volt, ... (A forradalmi akció szövetségei) néven megalapította első saját szervezetét. ... tekintélyuralmi korporatív államot akart létrehozni a liberális állam helyébe, .
A totális állam kiépítését Mussolini olasz fasiszta pártja hirdette meg először,
wiki:
A fasizmus a radikális, tekintélyuralmi nacionalizmusnak a 20. század első felében Európa egy sor országában megjelent formája.[1][2] Nevét az olasz változatáról, a legkorábban kialakult olasz fasizmusról kapta. A fasiszták az adott nemzet totalitárius állammá történő egységesítésére törekedtek a nemzeti közösség tömegeinek mozgósítása révén, az élcsapat szerepét betöltő pártra támaszkodva. A fasizmus ellenséges a liberális demokráciával, a szocializmussal, a kommunizmussal szemben. A fasiszta mozgalmak közös vonásai az állam fontosságának messzemenő hangsúlyozása, az erős vezető iránti rajongás, a nacionalizmus legszélsőségesebb formái, a saját etnikum felsőbbrendűségébe vetett hit, valamint a katonai szellem eluralkodása a társadalomban. A fasizmus a politikai erőszak, a háború és a gyarmatosítás eszközeivel keresi a nemzeti megújulást[3] és álláspontja szerint a felsőbbrendű népeknek, „fajoknak” életteret kell szerezniük a gyengébbekkel és alsóbbrendűekkel szemben.[4]
A fasizmus ideológiája következetesen hangoztatja az állam elsődlegességének elvét. Benito Mussolini és Adolf Hitler egyaránt maguk személyesítették meg az államot és ennek alapján megkérdőjelezhetetlen hatalmat igényeltek és gyakoroltak. A fasizmus bizonyos elméleteket és terminológiát a szocializmustól kölcsönzött, de azzal ellentétben az emberi társadalmon belüli fő ellentéteket nem az osztályok között találta meg, hanem a nemzetek és az emberi „fajok” között. A gazdasági életben a vegyes gazdaság mellett szállt síkra, amelyben jelentős állami tulajdon és állami beavatkozás mellett nagy teret kapott a nemzeti tőke, beleértve a nagytőkét is. A nemzetgazdaságban az önellátásra és a függetlenségre helyezték a hangsúlyt, ehhez igénybe vették a protekcionizmus eszközeit is. A fasizmus fő ellenségének a szocializmust és a kommunizmust tekintette, de időnként kritikus volt a kapitalizmussal szemben is, egyfajta „harmadik utat” javasolva a kapitalizmus és a marxista szocializmus között.[5] A fasiszta mozgalmak a nacionalizmus harcias, szélsőséges, soviniszta, idegengyűlölő formáját képviselték. A tipikus fasiszta állam militarista jellegű volt, a katonai fegyelem elemeit kiterjesztette a társadalmi élet minden területére, és nagy hangsúlyt fektetett az egyenruhákra, díszszemlékre, valamint a monumentális építészetre.
Az első fasiszta jellegű mozgalmak Olaszországban jelentek meg az első világháború idején, kombinálva a baloldali és jobboldali mozgalmi jegyeket, szembeszállva a szocializmussal, a kommunizmussal, a liberális demokráciával és számos esetben a hagyományos jobboldali polgári konzervativizmussal is. Bár a fasizmust hagyományosan a bal-jobb politikai paletta szélső jobboldalára helyezik, maguk a fasiszták és a kutatók egy része nem tartja megfelelőnek ezt a besorolást.[6] A második világháború alatt és után a fasizmus már egyértelműen pejoratív értelmet kapott, ezért gyakorlatilag nem maradt olyan politikai párt, amely nyíltan fasisztának nevezné magát. A fasizmussal ideológiai rokonságot mutató szélsőjobboldali pártokat politikai ellenfeleik időnként neofasisztának nevezik.
wiki:
A kommunizmus kifejezést a történelem során több, eltérő értelemben használták és használják.
Karl Marx és Friedrich Engels 1848-as Kommunista kiáltványa óta a kommunizmus kifejezés elsősorban az általuk leírt osztálynélküli társadalmat, illetve az ennek megvalósítására létrejött politikai ideológiát (marxizmus) és mozgalmat jelenti.
Számos magát kommunistának valló, ám egymástól ideológiájában eltérő mozgalom terjedt el, mint például maoizmus, trockizmus, tanácskommunizmus, luxemburgizmus, keresztény kommunizmus, eurokommunizmus. Azonban a Szovjetunióból kiindult marxista–leninista, sztálinista, később maoista, illetve az ezekből kinőtt további irányzatok voltak azok, amelyek a 20. század világpolitikájára a legnagyobb befolyást gyakorolták.
1918-ban az Oroszországi Szociáldemokrata Munkáspárt bolsevik szárnya felvette az Orosz Kommunista Párt nevet, amit más országok velük szövetségben álló pártjai szintén követtek. Ezt követően a Szovjetunió, illetve más szovjet mintájú párt által irányított országokat kommunistának, hivatalos doktrínájukat kommunizmusnak kezdték el nevezni, bár ezen országok egyikében sem valósult meg a kommunista társadalom. Ebben Marx terminológiáját követte a politológia, aki úgyszintén kommunizmusnak – a kommunizmus első fázisának – nevezte azt a társadalmat, mely a kapitalizmus megdöntése és a végleges kommunista társadalom bevezetése közti átmeneti állapotban van.[1]
wiki:
A liberális demokráciában a működési szabályok értékrendjére a liberalizmus eszmerendszere a jellemző, vagyis az egyén szabadságát jelölik meg, mint legfontosabb politikai célt. Ma már választójogot ad minden felnőtt állampolgárnak nemre, rasszra, nemzetiségre, vallásra, gazdasági státusra való tekintet nélkül. Biztosítja a társadalom sokszínű csoportjainak békés együttműködését és egymás mellett élését. A politikai ellenzéket hagyja szabadon működni. A gazdasági élet alapja a magántulajdon és a magánszerződések. Előnyben részesíti ugyan a kormányzati beavatkozástól mentes szabadpiacot, de bizonyos közjavak esetén meghagyja az állam szerepét
wiki:
A szocializmus (latin socius = 'társ') olyan eszmei áramlatok, politikai ideológiák összessége, melyek először a 19. század folyamán jelentek meg, közös elemük az individualizmusnak, a magánérdek elsődlegességének elvetése, a kollektivizmus, a társadalmi egyenlőség, a szolidaritás előtérbe helyezése. A szocializmus magában foglal egy gazdasági programot – a termelési eszközök fölötti társadalmi ellenőrzés valamilyen formáját –, szociális követeléseket – társadalmi egyenlőséget, az anyagi javak igazságos elosztását – és politikai célokat – a demokrácia megvalósítását, kiszélesítését akár hagyományos parlamenti, vagy közvetlen formájában.
A legáltalánosabb értelemben szocialistának nevezhetünk minden olyan törekvést, amely a társadalmi berendezkedést a szociális igazságosság szemszögéből kísérli meg átalakítani, függetlenül attól, hogy eszmeileg a marxizmus, az anarchizmus, a szociáldemokrácia vagy a keresztényszocializmus áramlatát követi.
Az 1917-es októberi orosz forradalom nyomán Oroszországban, a Szovjetunióban, majd a II. világháború után a keleti blokk országaiban és másutt kiépült marxista–leninista autoriter politikai rendszerek hivatalosan szintén szocialistának tekintették magukat.
Bal-Rad komm: Nem jellemző, hogy a balrad.ru meg szokott volna kommentelni – vagy elvi-eszmei oldalról vitatna – kommunista elvi megállapításokat.
Ez esetben a következő idézet “…A kapitalisták – fasiszták az emberiséget az állatvilág sötétségébe, az erősebb uralkodj, világba vezetik!…” -A FASISZTÁK – jelző alkalmazását MINDEN KAPITALISTA VONATKOZÁSÁBAN kissé túlzónak találjuk.
A többivel rendben volnánk....."



Most is nagy kár volt, hogy megtetted! Mert mindketten tudjuk, hogy nem erről szól – arról szól minden izmusban, hogy ki ragadja kezébe a hatalmat, az uralmat az az elit, aki a továbbiakban a nemzetet a népet nyomorítja! (…lásd Kínát rabszolga munka és bér pl.-ul) Ne mond írd nekem, hogy a kommunizmus a szocializmus kivétel ez alól, mert tapasztalatom okán tudom, hogy nem kivétel! Ez az elit aztán minden izmusban a másik izmus elleni háborút szít – szóval a nemzetek népek gyermekeit, fiait-lányait uszítják egymásnak élet – halál harcra! Ugye nehéz megértened, hogy a XXI.század a bölcsesség korszaka lesz – ahol ezt már mind tudjuk – hiába sulykolod tovább propagandád! Mert minden izmust elvetünk – megvessük a háborús uszítókat – ki vessük az emberiség közösségéből mind azokat akik a pusztító ideológiák mentén azok új meg új kitalálásával akarják romboló uralmukat megnyújtani – tovább vinni a föld történetében! Az emberiség megérett arra – és hiába írja pl. Geri Tibor, hogy még nem, hogy kezébe vegye minden nép – nemzet saját önrendelkezését és a nemzetek kidolgozzanak egy doktrínát a békés egymás mellett élés elvét a megmaradás és nem az elpusztulás mellett - olyan diplomáciát mely minden konfliktust emberi jó szóval fog megoldani és nem öldöklő háborúval!
Tudom, hogy e sorok a háborút akaróknak nem tetszését váltja ki – de jobb lesz, ha minél előbb rádöbbenek – lejárt az idejük – mert ha nem alkalmazkodnak, ők pusztulnak ki – és ez biztos, mint a nap az égen!

Válasz

kiss lászló üzente 5 napja

6.
Tisztázzuk le!
Szóval vannak jogászok akik érvénytelennek tartják, mert a csalást azt csalásnak nevezik nem tisztességtelennek – úgy a devizánál mint a választásoknál egyaránt!
És vannak jogászok akik érvényesnek tartják – szerintem egyetlen oka van ennek, az, hogy eladták lelküket a gonosznak, mert pl. a csalást – tisztességtelen szerződésnek nevezik! A fentiek határozottan kijelentik és bizonyítják a csalást az un. devizánál. és a választásoknál is!
De most a választásokról révén szó dettó csaltak – és ez a csalás nem mai keletű – a kékcédulás csalás óta tudjuk mindig azt teszik –
Tehát nem is azt kell vizsgálni, hogy a 2012.01.01. től elhitetett alaptörvény érvényes e vagy se – ha nem azt, hogy nem volt joga!
FELTETTEM EGY KÉRDÉST JOGÁSZOKNAK!
László Kiss
2018/06/02 - 05:32
Az orbáni alaptörvény érvénytelen – törvénytelen, melyet 2012.01.01. –től alkalmaz a tudatlan magyar néppel szemben! Azért törvénytelen, mert nincs jogalapja! Azért nincs jogalapja, mert nem az alkotta meg, aki arra hívatott! Ezt én így látom, kérdezem ügyvédurat és kérem, válaszoljon, jó látom e?
FIGYELJÉTEK MEG A VÁLASZOKAT – TELJESEN EGYÉRTELMŰ KÖZÉRTHETŐ:
László Marczingós a jogalkotó hozta meg a törvényt arra irányadó rendben?
Ha így volt, akkor a törvény létezik……”
Hadházy válasza:
Valoszinuleg igaza van de a -komoly- jogaszok sem egysegesek a kerdesben…”

Tóth Zoltán József akit sajnos megöltek a mocskok írta:
„…Az 1989. évi XXXI. tör¬vény for¬ma¬i¬lag al¬kot¬mány¬mó¬do¬sí¬tó tör¬vény, amely ugyan meg¬fe¬lel az al¬kot¬má¬nyos¬ság jog¬ál¬la¬mi fel¬té¬te¬le¬i¬nek, de az ide¬gen ka¬to¬nai meg¬szál¬lás és a dik¬ta¬tú¬ra rend-sze¬ré¬vel tar¬tot¬ta az (alaki) jog¬foly¬to¬nos¬sá¬got. A dik¬ta¬tú¬ra utol¬só or¬szág¬gyű¬lé¬se által el¬fo¬ga¬dott al¬kot¬mányt a hely¬re¬ál¬lí¬tott nép¬szu¬ve¬re¬ni¬tás alap¬ján sem or¬szág¬gyű¬lés, sem nép¬sza¬va¬zás nem erő¬sí¬tet¬te meg 2011ig. Az így ki¬ala¬kult „le¬gi¬ti¬má¬ci¬ós” és „de¬mok¬ra¬ti¬kus de¬fi¬cit” meg¬kí¬ván¬ta a hely¬re¬állt nép¬szu¬ve¬re¬ni¬tás alap¬ján tör¬té¬nő tel¬jes körű al¬kot¬má¬nyo¬zást. Magát az al¬kot¬mányt is ide¬ig¬le¬nes¬nek ne¬vez¬te. A ko¬ráb¬bi rend¬szer¬rel fenn¬tar¬tott jog¬foly¬to¬nos¬ság¬ból kö¬vet¬ke¬ző¬en nem te¬kin¬tet¬te sem¬mis¬nek a dik¬ta¬tú¬ra „al¬kot¬má¬nyos” kö¬vet¬kez¬mé¬nye¬it. El¬fo¬gad¬ta, azaz tör¬vé¬nyes-nek is¬mer¬te el pél¬dá¬ul az ál¬la¬mo¬sí¬tást, a meg¬in¬dult pri¬va¬ti¬zá¬ci¬ót, az ál¬lam¬adós¬sá¬got és az állam által el¬kö¬ve¬tett bűn¬cse¬lek¬mé¬nyek el¬évü¬lé¬sét.13 Saj¬nos ért¬he¬tő, hogy az el¬múlt het¬ven év al¬kot-mány¬jo¬gá¬sza¬i¬nak döntő több¬sé¬ge, ma¬gá¬é¬nak vall¬va az al¬kot¬mány¬jo¬gi¬lag ál¬ta¬luk meg¬for¬mált rend¬sze¬re¬ket – tisz¬te¬let a ki¬vé¬tel¬nek –, nem lel¬ke¬se¬dik túl¬sá¬go¬san az új al¬kot¬má¬nyos irá¬nyért. Szá¬muk¬ra az az ál¬lás¬pont el¬fo¬gad¬ha¬tó csak, hogy az Alap¬tör¬vény va¬ló¬já¬ban nem ho¬zott semmi újat, csak az 1946 óta lét¬re¬jött rend¬sze¬rek örök¬sé¬gét erő¬sí¬ti meg és foly¬tat¬ja. Ha attól va¬la¬mi-ben eset¬leg mégis el¬tér¬ne, azt úgy kell ke¬zel¬ni, mint¬ha nem is lé¬tez¬ne. Ezért a je¬len¬le¬gi al¬kot-mány¬jog-ok¬ta¬tás¬ban és tu¬do¬má¬nyos ér¬ve¬lé¬sek¬ben is ez a szem¬lé¬let a meg¬ha¬tá¬ro¬zó, a szak¬fo¬lyó-ira¬tok¬ban is ál¬ta¬lá¬ban ez a még min¬dig kö¬ve¬ten¬dő és egye¬dül el¬fo¬gad¬ha¬tó irány….”
„…Az Alap¬tör¬vény né¬ze¬tem sze¬rint tar¬tal¬maz¬za az anya¬gi jog¬foly¬to¬nos¬ság el¬ve¬it, a köz¬tár¬sa¬sá-gi ál¬lam¬for¬ma pedig a rész¬le¬ges – ha el¬fo¬gad¬juk, hogy a nép¬vagy nem¬zet¬szu¬ve¬re¬ni¬tás ér¬vé¬nye-sült 2011-ben – alaki jog¬foly¬to¬nos¬ság hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sát je¬len¬ti. (Nyil¬ván¬va¬ló az is, hogy a Szent Ko¬ro¬na-tan tel¬jes alaki jog¬foly¬to¬nos¬sá¬gá¬nak hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sa a ki¬rály¬ság hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sát je¬len¬te¬né a va¬ló¬ban szak¬rá¬lis sze¬mé¬lyi¬ség¬gel bíró ki¬rály Szent Ko¬ro¬ná¬val tör¬té¬nő meg¬ko¬ro¬ná¬zá¬sá¬val.) A tör¬té¬ne¬ti al¬kot¬mány az Alap¬tör¬vény – ter¬mé¬szet¬jo¬gi ala¬po¬kon nyug¬vó nem¬ze¬ti szu¬ve¬re¬ni¬tás el¬vé¬nek és a nem¬ze¬ti va¬gyont védő jog¬ál¬la¬mi al¬kot¬má¬nyos rend¬sze¬ré¬nek – jog¬foly¬to¬nos előd¬jé-nek te¬kint¬he¬tő.
Ezzel el¬len¬tét¬ben az 1949. évi XX. tör¬vény az 1936-os szov¬jet al¬kot¬mányt te¬kin¬tet¬te elvi alap-nak. Ki¬fe¬jez¬te a tör¬té¬ne¬ti ma¬gyar állam köz¬jo¬gá¬val, ha¬gyo¬má¬nya¬i¬val és szim¬bo¬li¬ká¬já¬val, tu¬laj-don¬kép¬pen az ezer¬éves ma¬gyar ál¬la¬mi¬ság¬gal való tel¬jes sza¬kí¬tás po¬li¬ti¬kai és jog¬al¬ko¬tói cél¬ját. Po¬li¬ti¬kai és al¬kot¬má¬nyos előz¬mé¬nye¬ként, mint írtam, a Ta¬nács¬köz¬tár¬sa¬sá¬got te¬kin¬tet¬te….”
„…– ha el¬fo¬gad¬juk, hogy a nép¬vagy nem¬zet¬szu¬ve¬re¬ni¬tás ér¬vé¬nye¬sült 2011-ben – alaki jog¬foly-to¬nos¬ság hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sát je¬len¬ti…”
Summa summáron: NEM FOGADJUK EL MERT NEM ÉRVÉNYESÜLT A NÉPSZUVERENITÁSA MÉG 2011-BEN! AZÉRT MERT IDEGEN HATALMI ÉRDEKELTSÉGŰ VOLT AZ ALKOTMÁNYA MÉG IDEIGLENESEN IS - ÉS AZT KISZOLGÁLÓ „MAGYAR” KÖZHATALMI ELIT KISZOLGÁLTA A MAGYAR ÉRDEK ELLENÉBEN!
TEHÁT 2012.01.01.-TÓL VALÓBAN HATÁROZOTTAN MEGÁLLAPITHATJUK, MINT ÍRTA NAGYON TALÁLÓAN EGY HOZZÁ SZOLÓ EGYPÁRTOT HOZTA VISSZA ORBÁNI POLITIKA!
És befejezésül – újabb súlyos hibát követett el orbán – szerintem már is pakolhat ha kedves az élete!
Egy külföldi szidókat védő szellemű újság írta:

Orbán zsidózására már Goebbels is elismerően csettintene
2018 június 10 7:34 de.29 hozzászólás
“Népességcsere zajlik Európában, részben azért, hogy a spekulánsok, mint amilyen Soros György is, sok pénzt kereshessenek a kontinens tönkretételével… Azért akarják tönkretenni Európát, mert abból nagy profitot remélnek, a pénzügyi spekulánsok már csak ilyenek…”
Nem kell különösebb képzelőerő vagy kreativitás ahhoz, hogy Soros György nevét és a “pénzügyi spekulánsok”-at a zsidó névszóval helyettesítsük, hiszen mindannyian tudjuk, hogy ezeket szinonimaként használják azok, akiknek üzenni akart a miniszterelnök.
Igazán helyre kis náci beszéd kanyarodik ki ebből a két mondatból, erre már Goebbels is elismerően csettintene. Arról szól, hogy ezek a “tudjukkik”, akik kizárólag a mammon ördögének hódolnak, azért akarják elpusztítani Európát, mert ettől busás hasznot remélnek. Az a mérhetetlen aljas ostobaság hogy vajon hogyan és miért fialna ezeknek a “tudjukkik”-nek a kontinens elpusztítása, örök titok marad, de valójában mindegy is, hiszen nem a racionális érvelésben, hanem a gyűlölet- és félelemkeltésben utazik Magyarország miniszterelnöke. A lényeg, hogy az életünkre törnek. Harapófogóban élünk; Keletről a migránsok, Nyugatról a “tudjukkik” támadnak és akarnak elpusztítani. És a tétet naponta emelni kell, hogy ki ne hunyjon a gyűlölet szikrája. És, hogy rettegve bújjon minden szegény magyar ember Orbán Viktor védő szárnyai alá. És ezért igazán nem nagy ár a védelmi pénz: Magyarország kifosztása. Ezt csinálták a nyilasok, ezt csinálták az un. kommunisták és ezt csinálják Orbánék is.
http://kanadaihirlap.com/2018/06/10/orban-zsidozasara-mar-goebbels-is-elismeroen-csettintene/


Válasz

kiss lászló üzente 5 napja

5.
CSALÁS

Sinyei Ügyvédi Iroda itt van: Sinyei Ügyvédi Iroda
2013. szeptember 5. • Budapest •
Napi törvény: CSALÁS
Btk. 373. § (1) "Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz, csalást követ el."
Ton Man A Magyarország nevü Államban lehet, hogy nem jogszabály, csak az a probléma, hogy az meg illegitim! A Magyar Köztársaságban, ami mai napig érvényes, ott ez a jogszabály is érvényes! :) Itt a cáfolat... https://alkotmanyos-ellenallas.com/.../jogi_allasfoglalas...
Erdős Henrik Olvastam az állásfoglalást. Kétszer már biztosan.
Magyarország nevű állam meg de jure nem jött létre, akkor hogy lehetne egy olyan jogszabály érvényes, amit egy nem létező "államban" "alkottak meg"???
Erdős Henrik Az, hogy Kriston egy nem létező jogszabályra hivatkozik, az csak a saját inkompetenciáját bizonyítja.
Erdős Henrik Mert hiába károsultak a devizások, nem lehet jogorvoslatot kérni. Csak egy módon lehet érvényt szerezni az igazságnak: www.alkotmanyos-ellenallas.hu
Ibolya Ocsovay Györgyné És a régi Btk mit ír a csalás bűntettéről ?
Erdős Henrik Csalás
318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt
okoz, csalást követ el.
http://www.mgysz.hu/2009/jogszab/btk.pdf
László Kovács ""megpróbálok mindenkinek a kérdésére válaszolni. Először is, aki kezdeményezi a pert, az nem hivatkozhat a bíróságon arra, hogy nem érvényes az alaptörvény, mert akkor miért adta be a keresetét a bíróságra. második, Minden, mondjuk úgy , hogy jogot végzett személy , megélhetési jogász, azért nem beszél az alaptörvény érvénytelenségéről. Hiszen 2012.01.01tól minden írat amit alkészített érvénytelen és minden írat amit el fog készíteni szintén érvényxtelen. Azért meg ugye nem jár guba. A tárgyalások is mind törvénytelen és érvénytelen eredményt produkáltak, de hát ezért sem járna guba. Ezt jobb, ha mindenki megérti. Harmadik, Minden tisztességes jogásznak, aki valamibe is nézi a hivatását, igen is a törvények és a jogok betartásával és azoknak a betartatásával kell foglalkoznia, és az állampolgárok jogait védve, nem csak szerződéseket kell írogatni, hanem ha sérülnek az állampolgári jogok, akkor azokért is ki kell állnia. Drága jogászaim, hiába írtok egy adás-vátelit, PL., ha a földhivatali bejegyzés pont az alaptörvény érvénytelenségéből adódóan nem lesz érvényes. Tehát adtatok a szarnak egy pofont, de nem problem mert a pénzt zsebre vágtátok. itt hívnám fel a figyelmét minden olyan hitelesnek, akinek már elárverezték a házát és esetleg már ki is lakoltatták, hogy a másik fél tulajdonbejegyzése nem érvényes. Ráadásul minden jogügylettel ez a helyzet. Jobb lenne elgondolkodni rajta. Ami pedig kristont illeti, jobb ha mindenki tudja, hogy megkereste köves slomót, aki egy zsidó, és kenyeres barátja viktornak. Megkérte, hogy hozzon össze egy találkozót viktorral és netanjauval, és hármasban beszéljék át a devizás kérdést. Akinek még nem esne le a tantusz, mire megy ki a dolog, az nyugodtan menjen kristonhoz, mert meg is érdemli. Ha valakit kihagytam szóljon.""
Virág T.
László Kiss
2018/06/02 - 05:32
Az orbáni alaptörvény érvénytelen – törvénytelen, melyet 2012.01.01. –től alkalmaz a tudatlan magyar néppel szemben! Azért törvénytelen, mert nincs jogalapja! Azért nincs jogalapja, mert nem az alkotta meg, aki arra hívatott! Ezt én így látom, kérdezem ügyvédurat és kérem, válaszoljon, jó látom e?
IDE ÍRTAM 2.-ra https://internetfigyelo.wordpress.com/2018/06/01/gaudi-az-eu-t-hatterhatalmak-iranyitjak-2030-ig-ki-kell-lepni/#comment-49313
elsőre ide: László Kiss MINDEN KÉPEN MÉLY MEGHAJLÁSSAL - szerénységgel kérek előzetesen is bocsánatot - akkor amikor tudom, hogy elég a baja és zaklatni MERÉSZELEM egyetlen kérdésemmel! De előtt azért közlöm, hogy én nem pártban gondolkodok ha nem nemzetben! Határozott meglátásom - e pártos világban: röviden a jobbik elvégezte feladatát - nem kell tovább! MIÉP sors - habár Nagy Tibor úr próbálja életre kelteni!.. Ha kíváncsi véleményemre, maradjon vagy ne maradjon benne - azt tudom mondani - ne adja meg nekik ezt az örömet esküje nem erről szólt! És most amiért megkerestem - őszinte választ kérek ha lehet: 2012.01.01.től levő alaptörvény érvénytelen mert nincs jogalapja , ez én így látom - Kérdésem ez igaz vagy nem igaz ! Válaszát előre is hálával megköszönöm! id. Kiss László ktbektbe@gmail.com
https://www.facebook.com/pg/durodora/posts/?ref=page_internal
eddig a függetlenek válaszoltak:
Idézem: „…. László Kiss Érvényes a 2012.01.01.tól levő alaptörvény - igen vagy nem?
László Marczingós László Kiss a jogalkotó hozta meg a törvényt arra irányadó rendben? Ha így volt, akkor a törvény létezik……”
és még egy álláspont
:
Kiss Hadházy úr igazat a valóságot mondta - csak azt nem értem és kérem őszinte válaszát - hogy miért csak ezt vetette fel amikor ott van az alkotmányos válság kérdése is - nem volt jogalapjuk 2011-ben majd 2012.01.01-től egy alaptörvényt létre hozni - mellesleg a néppel meg sem szavaztatta! Ha megszavaztatta volna akkor is érvénytelen lett volna mert jogalap nélkül alkotott egy alaptörvényt ! Ezt én így látom! Kérem válaszoljon jó e a meglátásom állásfoglalásom! Köszönöm válaszát id. Kiss László
Hadházy válasza:
Valoszinuleg igaza van de a -komoly- jogaszok sem egysegesek a kerdesben…”

Idézeteim:….a munkám” és a bizonyítani – cáfolni c. írásaimból valók! A végén kérdezem, aki mind ezt tudja jogász, hatóság, stb. és eljár – az most mind csaló? Vagy más bűncselekmény elkövetője is? A MAI JOGÁSZ TÁRSADALOMNAK SZÓL A VÉGSZÓKÉNT LEÍRT NYÍLT KÉRDÉSEM! VALAMINT AZOK, AKIK ELHITETIK, ÉS UGY IS TESZNEK, HOGY ÉRVÉNYES AZ ALAPTÖRVÉNY A 2012-ES, AZOK MELYIK KATEGÓRIÁBA FOGNAK TATOZNI MAJD A JÖVŐBEN?
Utó írta: És természetesen a 2018.április 08.-ai választást is elcsalták! sk. id. Kiss László…………………
http://www.anephangja.com/2018/04/friss-egy-informatikus-oszinten-kitalal.html

Válasz

kiss lászló üzente 5 napja

negyedik?
BEÉPÜLNEK MINDEN HOVA!
István Sebestyén
Adminisztrátor • 34 perce
A magyar nemzet túlélésének garanciája
Sokunkból csak a megvezetett ember utólagos jóhiszeműsége beszél, és nem hisszük el, hogy magyar radikális nacionalista pártok vezető rétege zsidókból áll, ahogy ez történt a Jobbiknál is és megtörténhet a Toroczkai és mások által alakítandó új párttal, a vélhetően Mi Magunk nevű újabb nemzeti radikális magyar párttal is.
Morvai-Schwartz Krisztina, vagyis az anyja lánykori neve Schwartz, akárcsak a Soros zsidó neve, szintén Schwartz. Rokonságot nem sikerült kimutatni Soros és Morvai között. Férje a gülűszemű zsidó média szerkesztő, akitől elvàlt, de továbbra is egy házban lakik és a gyerekeit a zsidó Lauder iskolába járatja, amit farkaskutyás, gèppisztolyos őrök felügyelnek és a budapesti zsidó gyermekeket mikrobusszal viszik iskolába szintén fegyveres őrök (Csurka többször megszellőztette ezt!). A párttagság, van vagy nincs, az kamu, vagyis a valóság szempontjából lényegtelen. Áder János sem zsideszes, mert az àllamfői pizicióért le kellett mondjon a párttagságról. Számít ez bárkinek egyáltalán?
Morvai-Schwartz a Jobbik színeiben már 10. éve, hogy EP kèpviselő. Hogy lehet azt mondani rá, hogy nem jobbikos? Csak a kibúvót kereső, a Jobbik árulását mentegető ultranaívoknak jönnek ki ilyen badarságok a száján. Egy nagykövetségen rajtam keresztül kérték Vonát, hogy 2 elnökségi taggal menjen el a követségre és bemutatják neki a bizonyítékokat, hogy Krisztinke a Moszadnak dolgozik. Lefilmezték a tartótisztjeivel együtt. De Vona nem ment el a követségre, hanem elnökségi űlésen, melyen Krisztinka is ott volt, kikáltottak engem provokátornak. Tehàt Vona tudatosan tartott benn Moszad ügynököket a pártban, akiket neki egymagában nem állt hatalmában kitenni a pártból..
Gaudi Nagy, alias Gross a Krisztinka beosztottja, aki szintén a jobbikos frakció tagja volt a magyarországi parlamentben. Gaudi Nagy eredeti neve Gross. Nézz utána te is, kedves naív magyar.
Szegedi Chanád anyja tipikus zsidó kinézetű. Voltam a család vendége 1 hétig Révfülöpön. Ismerem Csanádot 13 éves korától. Vona is járta a házukat, tehát jól tudta, hogy Chanád zsidó. De nem izgatta, mert ő maga is -a hírek szerint- az!
Novákról csak olvastam, hogy zsidó lenne, de személyesen nem tudtam erről meggyőződni.
A baj ezekkel a zsidó származásúakkal csak akkor kezdődik, ha ezek elkezdenek àlcázott magyar ellenes tevékenységet. Legtöbbjüke, ezt mutatják a történelmi tapasztalatok, könnyebben kapható az árulásra.
Novàkkal kapcsolatban kérdezd meg a Bombagyàrost. Ő biztosan tud Novákról ezt-azt. Egy alkalommal Novákot padlóra küldte egy ökölcsapással.
Egy nemzeti radikális pártba nem szabad belépjen senki, aki az ük szülőkig nem bizonyítja származását. Az én korosztályomnak elég lenne a dédszülőkig bizonyítani. Nováknak már az ükszülőkig kellene felsorolnia. Ugyanis a zsidó beözönlés 1867-es kiegyezés után kezdődött el a nagy paktumos Deák Ferencnek köszönhetően.
A jóhiszeműség szép, de a kételkedés jobb, és az ellenőrzés az egyedüli, ami a magyar nemzet túlélését garantálja.
Az ellenőrzés szigorításához be kell, vezetni a hazugságvizsgáló tesztet. Aki ezen nem megy keresztül az nem lehet a párt tagja.
Hasznàljuk ki, hogy van egy magyar nacionalista amerikai rendőr ezredes, akinek nemcsak megvan az amerikai hazugságvizsgálója , hanem van hozza 40 év felhasználási tapasztalata. Ezt a tapasztalatot átadná és a gép felhasználására egy megbízható embert betanítana. Ideális lenne egy volt katona, vagy rendőr tiszt, pszichológus.
Gondolkozzatok és szervezzetek be embereket, akik alkalmasak lennének erre a feladatra.
Másképp a következő magyar radikális párt is csak idézőjelben lesz magyar, és radikális nacionalizmusuk esetleg Oszkárdíjra érdemes színészi alakítás.
Az Istenre kérlek, ÉBRESZTŐ! Cselekedjetek!
https://www.facebook.com/groups/716827348431665/permalink/1685708188210238/

Válasz

kiss lászló üzente 5 napja

harmadik egy szomorú hír!

Meghalt : Lovas István (Budapest, 1945. július 17. – 2018. június 11.[1]) magyar publicista, politológus, fordító. Diplomáit – a politológia területén – a montreali McGill és a Los Angeles-i UCLA egyetemen, doktorátusát pedig a párizsi Politikatudományi Intézetben kapta. Öt lánygyermek apja.
BÉKE PORAIRA!
Nem írom, hogy megint a háttérhatalom keze van a dologban, de még élhetett volna 73 éves lett volna jövő hónap július 17-én!
De írom azt, hogy emberi értéke felülmúlhatatlan – írásai szemnyitogató és visszhangja fülhasogató voltak!
Ilyenkor a kisördög szólal meg bennem mindig, nem bírták a hasogatást az irányítók? Bizony – bizony ebben az átverő …sohban sok kicsi zsidó is szí velünk magyarokkal együtt – és más nemzet fiai lányaival közösen – is, akik hazájául választotta Magyarországot!
Ha egyszer megértenénk a fentieket – és nem egymás ellen – ha nem egymásért tennénk! Egy pöccintésre megoldódna depressziós állapotunk és az élet boldogabb útjára léphetnénk!
Nem értem – mire várunk? Mi --- én is--- elmegyünk – 70 év felett már minden nap ajándék.! És ha már nem leszünk ki fog nektek fiatal generáció intelmeket leírni – emlékeztetni a gonosz munkájára és fortélyára – ezt nem tudom!
Értsünk szót írom nektek én id. Kiss László Bázakerettyéről 2018. június 12.-én

Válasz

kiss lászló üzente 5 napja

Sikerült! Hogy hogyan fogalmam sincs - de most megjegyeztettem! Sokat szeretnénk ide leírni és az utókornak hagyni - visszafelé sorrendben!

az első:
ADMINISZTRATÍV ERŐSZAK
MINT A XXI.SZÁZAD SIKERES FEGYVERNEME A HÓDÍTÁSBAN!

Zsuzsa Kovacs-Pap • 9 közös ismerős
László Kiss ez jól hangzik. Csak egyet nem értek, ez az úr katonatiszt, politológus, szakpszichológus. Ügyvéd esetleg jogász diploma kell , hogy ilyen alkotmány jogi kérdésről beszéljünk.
László Kiss Zsuzsa Kovacs-Pap nem értesz egyet - magán ügyed - dehogy meghatározod, hogy csak jogász diplomások beszéljenek egy közvetlenül a népet érintő kérdésről - történetesen az alkotmányozásról - ez már nem is butaság ha nem tudatos üzenet a népnek - azt kell tenned amit mi jogászok kifőzünk nektek! Tudjuk - ismerjük, csak ügyvéd képviselhet a bíróságon például és minden nemű beadványt nem kis pénzért csak az írhat meg stb. Kedves Zsuzsa Kovács-Pap tudod mi ez? Ez kérlek szépen annak az uralomnak az ADMINISZTRATÍV ERŐSZAK eszköze amelyikkel mellőzni tudja a történelem során velünk rabszolgákkal, megismertetett fegyveres durva háború rémtetteit, de ma még nem mindenhol például UKRAJNÁBA ahol történnek a ma eseményei - tegnap azaz 2018.06.11-én ledöbbentem, mert azt hittem, hogy csak Magyarország kft. van bejegyezve az USÁba - de nem - úgy látszik ez a séma a HÓDÍTÓKNAK! De erről itt egyenesen és forrásból hallatszhat bővebben 1:07:34-től :... https://www.youtube.com/watch?v=11ENuB91bEY emlékszel - gőgösen mondta világé - az izraeli elnök - nem kell fegyveres költséges háború - felvásároljuk Menhettent, LENGYEL - UKRÁN - ROMÁN, MAGYAR, ---- ORSZÁGOKAT Hidd el, de inkább tudd, nem kell a kisembernek se 8.általános nem hogy egyetem, főiskola jogi diploma ahhoz, hogy mint ezt felismerje - annál az egyszerű oknál fogva, mert a bőrén megtapasztalja - ha nincs pénze - nincs joga - képtelen bármilyen ügyében jogorvoslatot elérni - de még a sikerhez az is kellene neki, hogy csahos, vagy konkrétan "a kiválasztott néphez" tartózón! ÉRTED? : ÉRTED. IS ÍRTAM!
folyt.köv.
más eszközei
első agymosás propaganda
Ilyen és hasonló agymosással mosták az agyunkat – nem írták le, hogy csak az uralom megszerzése a célja minden izmusnak! Jegyzem 2018.06.12-én! ln id, Kiss László Bázakerettyén….
Miért sikeres még mindig az embertelen világnézet
Mi az emberséges világnézet alapja? Az, ami megkülönbözteti az állattól az embert! Az, amitől lehetősége van emberré, emberségessé válni. Az emberi társadalom gazdasági, szellemi fejlődése teszi lehetővé az állatvilág sötétjéből az emberi, emberséges világba történő eljutás hosszú történelmi folyamatát. A haladó gondolatok lényege, emberségessé válni. A reakciós nézet ennek az ellenkezője, visszatérni az embertelenebb társadalmi formába – forradalom és ellenforradalom. Az emberségesebb társadalmi formákban a demokrácia és szabadság a többség számára kiteljesedik. Demokrácia és szabadság nem lehet ott, ahol szolgaság, kizsákmányolás, kiszolgáltatottság, megalázottság, megosztott társadalom van. A visszarendeződés az embertelenebb formába az reakciós ellenforradalom. Ilyen volt az 1990-es reakciós visszarendeződés.
http://balrad.ru/2018/06/12/miert-sikeres-meg-mindig-az-embertelen-vilagnezet/

Az ember az állatok közül elsősorban a gondolkodással, összefogással és társadalmi szerveződéssel, mint hatékony képességgel és lehetőséggel különül el. Az emberiséget az életben maradásért folyó küzdelemében hosszútávon a helyes, a valóságot tükröző világnézeten alapuló gondolkodás segítette. A valós világ megismerése és ezen ismeretek felhasználása, a technikai és szellemi fejlődés tette lehetővé a modern civilizáció létrejöttét. Az emberiség azonban a fejlődése során az állatvilág primitív önzését is hordozza addig, amíg a gazdaság fejlettsége, szervezettsége nem biztosít a többség számára biztonságos a kor színvonalának megfelelő létfeltételeket. Amíg harcolni kell az életben maradásért, addig erősen dominál az emberben az állati ösztön, ami a kapitalizmusban nagy húzóerő, de embertelen is.
Az emberré válás folyamatában még manapság is a felszínes idealista gondolkodás az állati ösztönnel szövetkezve mérkőzik az emberséges társadalom megteremtéséhez nélkülözhetetlen a valóságot tükröző világnézettel, ami a marxista-leninista materializmus.
Az embertelen világnézet a sikerét elsősorban a tudománytalan felszínes idealista eszméknek a valóság megismerésétől irtózó, gyakran csak a jó és a gonosz (pl.:isten és ördög) harcában és az ebből levonható hamis, primitív, de könnyen elfogadható gondolatoknak köszönheti, ezért hazug, demagóg és egy szűk csoport érdekét képviseli.
Ez a kizsákmányolók érdeke, számukra ez a jó, és a totális hatalom birtokában korlátozzák az emberséges tudományos világnézet elterjedését. Így a gazdasági és politikai hatalom birtokában sikeresen az embertelen állati ösztön dominál, az erősebb uralkodik a gyengébben, – uralkodik a földesúr a jobbágyon, a kapitalista a proletáron. A mai korban a polgári pártok alapvetően jobboldali, kizsákmányoló beállítottsága miatt embertelenséget valósítanak meg.
De jó ez az emberiségnek? Hazugság, kizsákmányolás, szolgaság az emberséges társadalom értékrendje?
Ilyen tipikus világnézet a vallás, amit nem véletlenül használ fel manapság a kapitalizmus is. Az ember agyában tükröződő valóságos világ mellé az idealista világnézet a vallásos emberben egy egyszerű, a valóságos világ elemeiből kialakít egy primitív, de a valóságot elferdítő másvilágot is, ahol másmilyen, kitalált törvények is vannak, mint a valóságban. Így nem az isten teremti az embert, hanem fordítva, az ember agyában képződik a kitalált isten. És ezt nem is kell bebizonyítania, elég csak elhinni. Az ilyen ember fejében állandó küzdelemben van a valóságos és a kitalált világnézet, de a hit édessége, primitívsége segít ezen felülemelkedni. Ehhez hasonlóan működik a kapitalizmus egyéb hamis világnézete az emberi agyakban, így a kizsákmányolás, a szolgaság, az élősködés, felsőbbrendűség virtuális világa a valóság mellet együtt van és a hamisat dominánssá teszi a hatalom, így uralkodhat a világ proletárjain.
A valóságos világnézetet nem lehet kitalálni, a jelenségeket tudományos módszerekkel vizsgálni és bizonyítani kell. Az elmélet próbája a gyakorlat. Na, erre nem képes az idealista világnézet és marad csak a hit édessége, reménysége. A vallásos hit erősebb a valóságnál is és torz agyakat kreál ezáltal.
De mi az emberséges világnézet lényege?
Az állatvilágban az erősebb uralkodik a gyengébb felett, ami az evolúció szerint az erősebb, életrevalóbb marad meg az utókornak –szabadon értelmezve-. Ez a valóságban nem emberséges, de ez van. -Wikipédia: Az evolúció természetes kiválasztódáson alapuló elmélet. – Az emberséges világnézet felveszi a harcot a természet vak erőivel szemben és a gondolkodásával, a helyes valóságra támaszkodó ismereteivel az ember, emberiségre káros hatásokat kivédi. A fizikailag erősebb állat helyett a vészhelyzetben az alkalmazkodóbb okosabb állat lesz a nyerő a túlélésben. Az embernél ezt a gondolkodással és a magasabb színvonalú, kölcsönös érdekeken alapuló összefogással még hatékonyabb eszköz a túléléshez, ehhez az út a szocializmuson át vezet.
Az emberiség nagy gondolkodói megpróbálták a kor színvonala szerinti ismeretekből a valóságos világot megérteni és értelmezni. Ezért vizsgálták társadalom működésének törvényszerűségeit is, a hibákat, a társadalom működésének szabályait próbálták leírni. Így születtek a társadalom működésének leírásai az izmusok, amelyek osztályérdekeket fejeznek ki – feudalizmus, kapitalizmus, szocializmus, kommunizmus, az egyre emberségesebb társadalmi formákat valósítja meg. Ezek a gondolatok a meglévő vagy múltbéli társadalmi formák tudományos módszerrel történő értelmezéséből levonható az emberségességet érintő problémákat is érintették. A középkor végén így születet meg az emberi és polgári jogok nyilatkozata. 1789. augusztus 26-án fogadta el a francia Nemzetgyűlés az Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozatát.
A kapitalista társadalom embertelen világnézete, az erősebb uralkodj a gyengébben törvényt alkalmazza a gazdasági modelljéből következően, ezért az emberiséget az embertelenség állapotában kénytelen tartani. A reakció által megdöntött szocializmus kísérlet, ha még nem is volt eléggé fejlett a gazdasági, szellemi feltétel, de az embertelen állati ösztön helyett az emberséges fejlődést valósította meg. De ami késik, talán nem múlik és sikerül emberré, emberségessé válnia az emberiségnek vagy visszaút lesz az állatvilágba.
Dialektikus materializmus lényege:
Az anyag különböző mozgásformái (fizikai, kémiai, biológiai, társadalmi) egymásra épülnek, az anyagi világ jelenségei ellentmondásosak, állandó változásban és fejlődésben vannak. -Wikipédia-
A világ egységes, mert összes jelenségei a mozgásban levő anyag különböző formái. A dialektikus materializmus olyannak tekinti a világot, amilyen, vagyis állandó változásban és fejlődésben levőnek.
A dialektikus materializmus világnézet a megismerés és a cselekvés módszere. Minden tudományág művelőjét felvértezi a gondolkodás egységes, következetesen tudományos módszerével, a kutatás egyetemes módszerével.
A történelmi materializmus lényege:
A történelmi materializmus tárgya az egész emberi társadalom, mint totális mozgásforma. Következésképpen a történelmi materializmus a marxizmus általános társadalom elmélete, amely az egész emberi társadalom általános fejlődéstörvényeit kutatja, a történelmi fejlődés valamennyi szakaszában.
A dialektikus és a történelmi materializmus a marxista filozófia szorosan összetartozó két alkotó eleme, Együtt, egységben alkotják a marxista filozófiát. A történelmi materializmus általános társadalomelméleti és filozófiai-világnézeti meghatározottsága abban jut kifejezésre, hogy a társadalommal egy meghatározott nézőpontból – a munkásosztály érdekeiből, történelmi feladatának világnézeti, elméleti kifejezéseként foglalkozik.
A dialektikának és a materializmusnak a társadalom területén történő alkalmazásával megteremtették a világ egységes szemléletét, a dialektikus és történelmi materializmust.
A történelmi materializmus a társadalom-felfogás legfőbb alapelve: – a társadalmi lét az elsődleges, a meghatározó a társadalmi tudattal szemben.
A Marxista dialektika, mint a megismerés egyetlen tudományos módszere
„A dialektikus és a történelmi materializmus — a kommunista párt világnézete. A dialektikus módszer, mint a marxista filozófia döntően fontos alkotóeleme.
Marx és Engels hatalmas tette volt a tudományos világnézet — a dialektikus és történelmi materializmus kidolgozása. Ez a világnézet mindenható, mert igaz. Az emberi gondolkodás fejlődésének története során a marxista filozófia adott elsőnek választ azokra a kérdésekre, amelyek az emberi elmét foglalkoztatták, de amelyeket a marxizmus előtt nem tudtak megoldani.
A filozófiában évszázadokon és évezredeken át folyt az elkeseredett harc a világnézet fő kérdései körül. Anyagi-e a világ vagy szellemi; mi az elsődleges és mi a másodlagos — az anyag-e vagy a tudat; a mozdulatlanság állapotában van-e a természet vagy pedig az örökös, szakadatlan fejlődés és változás-e a természet törvénye; vannak-e a természetnek objektív törvényei, vagy pedig az emberi értelem állapítja meg a maga törvényeit, amelyek segítségével „rendszerezi” a világot; képes-e az emberi elme megismerni az objektív valóságot, vagy pedig közte és a természet között áthághatatlan akadály tornyosul; melyek a társadalom életének törvényei — ezek és hasonló más kérdések álltak a különböző filozófiai táborok és irányzatok ádáz harcának középpontjában.
Ebben a harcban alakult ki és fejlődött a filozófia haladó, materialista vonala, amely mindenkor a haladó tudomány eredményeire támaszkodott.
A filozófiai idealizmus a gondolkodás egész története során túlnyomórészt a reakciós osztályok eszmei zászlaja volt. Ezek az osztályok a tudomány megoldatlan problémáin, a hiányos emberi ismereteken élősködő idealista filozófiai rendszerekből merítették azokat az eszméket és elméleteket, amelyek segítségével sötétségben tartották a dolgozó tömegeket, ezek segítségével „bizonyították be”, hogy a kizsákmányolók hatalma istentől ered, igazolták az osztálynak osztály által, nemzetnek nemzet által való elnyomását.
A marxista filozófiai materializmus — dialektikus materializmus, vagyis a materializmus legmagasabb formája, amely a valóság dialektikus megközelítésén, a fejlődés tudományos elméletén alapul.
Marx és Engels előtt a fejlődés eszméjét senki sem alapozta meg tudományosan. Hegel idealista dialektikája nem volt a fejlődés tudományos elmélete. Marx és Engels teremtették meg azt a módszert, amely a régi materializmus átdolgozásának, az új materialista elmélet felépítésének eszköze lett. A materializmus és a dialektikus módszer a marxista filozófiában elválaszthatatlanul összefüggnek egymással s a világról alkotott nézetek harmonikus és szigorúan következetes rendszerét alkotják.
Marx és Engels, a társadalmi jelenségek magyarázatára alkalmazva a dialektikus materializmust, megalkották a történelmi materializmust. Az emberi gondolkodás történetében első ízben jött létre olyan elmélet, amely lehetővé teszi, hogy ugyanolyan pontosan tanulmányozzuk és magyarázzuk a társadalmi viszonyok bonyolult világát, mint ahogy a természettudományok magyarázzák a természetet. A történelmi materializmus a filozófiai tudomány legnagyobb vívmánya. Ezt a vívmányt csak a proletariátus ideológusai, annak az osztálynak az ideológusai érhették el, amelynek érdekei nem szabnak határt az emberi megismerésnek, hanem ellenkezőleg, határtalan teret nyújtanak számára.
A dialektikus és a történelmi materializmus — a kommunista párt világnézete. Ez a világnézet a valóság megközelítésében összekapcsolja a következetes tudományos objektivitást és józanságot a forradalmi szenvedélyességgel, a kommunista pártossággal.”
(idézet: A marxista dialektikus módszer – című könyvből)



a második?

EGY PÁRT RENDSZER VAN
2012-01-01-TŐL mert nincs ellenzéki párt!
A Jobbikot nem vették meg a SZIDÓK, hanem ők teremtették!!
B Ferenc Róbert írta
✡ A Jobbik egész vezetősége SZIDÓ!
✡ ... nincs kivétel!.... Morvai (Ballóné) Schwartz Krisztina
✡ SZIDÓ rabbi unoka!... Gaudi
✡ szintén SZIDÓ, Novák(Neumann)
✡ SZIDÓ legalább továbbállt, de lett helyette a SZIDÓ Tucsek Vazul
✡ komcsi vérbíró unokából →Tóth → Toroczkai
✡, aki ugye szintén SZIDÓ alelnök!
Volner ✡ ugyancsak SZIDÓ! Ezek a zsidók legádázabb hazugsággal verik át a magyarokat.
A SZIDÓ Vona Gábor ✡ már akkor sáros volt mikor a SZIDÓ Szegedi Chanádról ✡ kipukkadt, hogy Mosados cionista besúgó és kém!
A SZIDÓ Vona ✡ az elnök úr pedig végig tusolta az ügyet, és a nemzet pofájába hazudott, mint teszi ezt minden SZIDÓ ✡!.
Forrás:Modern rabszolgaság
https://www.facebook.com/laszlo.kiss.505523/posts/1733176230107946?notif_id=1528660880303455&notif_t=comment_mention

Csilla Kicsi Ha visszatérünk az alkotmányos RENDhez, akkor a 2012 óta felvett hitelek visszaszállnak a felvevőkre....ami NEM a nép volt!
László Kiss Csilla Kicsi Ha majd az ideiglenes alkotmányunk helyett megalkotjuk az állandó alkotmányunkat amelyik így kezdődik - Ezen alkotmány joghatályos 2022-01-01-től melynek jogalapja az 1222. aranybulla - meg stb. - és nincs semmi tartozás - mert a magyar királyság soha nem vett fel semmiféle kölcsönt - és minden jogsérelem jogorvoslatot nyer - ez a cél - ha már kikényszerítettétek belőlem!

László Kiss így van - és helyes utat mutatsz - így meg se várom István válaszát ha nem ide másolom az írásom befejező részét is Valóban egy ideiglenes 1-évig működő, majd önmagától megszűnő - szakértői kormány kell – akinek kezdeményezésére elindulhat! Az alkotmányozó nemzetgyűlés munkája!
Bende úr köztársaság képviselete elnevezésű nem ezt szolgálja például – mert valóban azt sugallja, hogy a köztársaságot képviseli és következtet annak vissza hozatalára a közgondolkodásban! Na ezt lovagolta meg Kubinyí úr és joggal! Erre figyelmeztettem, de figyelmen kívül hagyták helyre lehet hozni – annak kel nevezni ami – mi is: Igen Magyarországi alkotmányozó nemzetgyűlés i testület például……"


László Szár László Kiss Az ország a Szent Koronáé! Nincs az a törvény, ami felülírhatja, jogszerűen! Lehet álmodozni, de aki jogról mer beszélni, az ne építsen jogtalanságra. A magyar nép, ismétlem, a magyar nép már rendelkezett, törvényileg, egyhangúan. Ami ezen felül van, az diktatúra! Mások jogainak semmibevétele! Látszik is, amikor emberek összejönnek valamit megbeszélni, mások meg berontanak, molinóznak, üvöltöznek. Semmibe véve mások jogait. Ezt a módszert követték Kun Béláék és Rákosiék is.

László Dittrich Sajnálom,hogy a saját elgondolásodat tartod szent írásnak! Az nem a Népszuverenitás. Ráadásul hivatkozol az alaptörvény szépen megfogalmazott hamis hitvallására! Ma saját államra van szüksége a Népnek! Nem hitvallási kérdéseken való vitatkozásra!

László Szár László Kiss Egy megszállt ország nem számít szuverénnek. Az ilyen országokban a törvényeket nem önszántukból hozzák, legalábbis, nem mindet. Válogatni, mi hogyan jött létre, nem lehet. Ezért, minden meghozott törvényt érvénytelennek kell tekinteni, majd, a tényleg jókat, ismét hatályba helyezni, amikor a szuverenitás már fenn áll. (itt csakis a megszállás alatti állapotról van szó, mert minden egyéb egyedi vélemény, nem bizonyítható). Az Alaptörvény ez alapján jött létre. Ha önmagában tekintünk rá, akkor teljesen jogosan, hisz a Sztálin által létrehozott, nálunk 49-es alkotmányt helyezték hatályon kívül, természetesen, a módosításaival egyetemben. Az már más kérdés, hogy az államiságunk jogfolytonosságának hogyan tesz eleget! Az már egy más kérdés, hogy a jogfolytonosság hiányában létezik-e országa? Egy gyökértelen országban nincs múlt. Nekünk viszont van. Nem elég pofázni a jogfolytonosságról, azt meg is kell valósítani! Vagy, a maihoz hasonló hazugokat termel ki a lázadozás. Egyúttal beállnak a sorba az új honfoglalokhoz. Lehet, hogy ezt tagadják, de a tetteik ezt bizonyítják! Sőt, nem is nagyon leplezik! Csak simán elhazudják.

László Kiss László Szár SAJNÁLOM BEFEJEZTEM - KILÉPTEM - LEÍRTAM ! teszem az általam elvégezhető dolgomat a szuverenitásunk elérése érdekében tedd te is Pá!

László Dittrich László Szár ! Drága barátom! Valamit mondtál ami egy kicsit elgondolkodtatott! Mit is mondott Orbán a 2010.-es választások kampányába?Azt mondta,hogy ha lesz megfelelő felhatalmazása akkor hozzányul az alkotmányhoz. Igen,valóban mondott ilyent,csakhogy még sem volt neki megfelelő felhatalmazása! Ismerni kellene azt az alkotmányt amelynek választásán indult és kapta a képviselői mandátumát és a kormány alakítási megbízását! Úgy látom,hogy ebben a témában hatalmasak a hiányosságaid! Javasolnám,hogy tanulmányozzad jobban egy kicsit az alkotmányozás rendjét mert akkor nem beszélsz sületlenségeket! Az az alkotmány amelyet 89.-ben elfogadtak,az pontosan azért fogalmazott úgy ahogy,hogy még véletlenül se tudjon a pártok egyike sem olyan előnyökre szert tenni,ami egyeduralkodóvá tehesse magát. Az egy másik dolog,hogy még úgy is biztonságba helyezték a választópolgárt az akkori jogalkotók,hogy ők MÉG EGYÜTTESEN se tudjanak teljes hatalom birtokába jutni az alkotmányozás terén. Az egy dolog,hogy még is csak megtették ami simán kimeríti a hazaárulás és az egyed uralomra törekvést a hatalom megszerzésére és annak így való megtartására,de mind ezt azért tehetik meg,mert Te meg a hozzád hasonló párt agregátorok vakon beveszik!
László Szár László Dittrich Barátok azért nem vagyunk.
Azt mondta, ha a 2/3-ot megkapják, alkotmányoznak. Megkapták, megtették.
89-ben nem alkotmányt fogadtak el, hanem módosítást. A Sztálin által diktált, magyarra fordított, Rákosi által ránk erőszakolt alkotmány módosítását, amelynek célja a szabad rablás volt.
Mindezt egy idegen állam katonái által megszállt időben tették. Mint az tudott, ha egy állam egy másik állam által meg van szállva, nem tekinthető legitimnek. Így, a törvényei sem, hisz akaratlanul is a megszálló befolyása alatt áll. Ezért, teljesen jogosan, hatályon kívül helyezték, kimondták, a megszállás alatt hozott törvényeket nem fogadják el. Ez jogos!
Amikor az Alaptörvény jogszerűségét elkezdtétek vitatni, nem kellett volna belelovalni magatokat egy jogtalan alkotmány törvényeibe.
Mert a megszálláson kívül, annak létrejötte is törvénytelen és jogtalan volt.
Csalással, megfélemlítéssel, emberek meggyilkolásával szerezték meg a hatalmat, fogadtatták el a nevezett alkotmányt. A hatalmat is úgy gyakorolták, és annak jegyében módosították 89-ben azok, akik azon alkotmány és hatalom élvezetében kerültek hatalomra.
A jogtalan és törvénytelen hatalomszerzés, alkotmányozást, szerintetek, legitimizálta a Párizsi Békeszerződés, és a győztes hatalmak. Meg azok, akik mögöttük álltak. pl. nagytőke, szabadkőművesség stb.
Aki a 49-est legitimnek, alapnak, irányadónak tekint, az elfogadja azokat is, akik a létrejötte mögött álltak!
Sztálint, Rákosit, a csalásokat, politikai gyilkosokat, gyilkosságokat, háttérhatalmakat.
Minden pártnak, választásnak a célja, a hatalom megszerzése, a többiek legyőzése.
Azok, akik le lettek győzve, nem kaptak a választóktól elegendő támogatást a győzelemhez. Az, hogy egyre jobban kiemelkedik a fidesz, kezd egyeduralkodóvá válni, az annak a következménye, hogy a többi sokkal kevesebb társadalmi támogatást élvez. Ha valamelyik megszűnik, attól teljesen elfordultak a választók. Mert, ha valamelyiket 5 millióan támogatnának, az ugye nem szűnne meg?
Rossz a logikád, téves a kiindulópontod, de legalább makacsul tartod. Nem si jutsz vele előbbre, mert aki nem látja be a hibáit, azokon nem tud változtatni, az lemarad.
A megszerzett tudást pedig felül kellene vizsgálni, hogy vajon, jó helyről származik-e? Jók-e az alapok? A tanítókról meg már nem is beszélve!
Nem az a lényeg, hogy szépeket, szívhezszólókat mondanak, hanem az, hogy igazat-e?
Vajon, a cselekedeteik, a hangvételeik, a megnyilvánulásaik azt mutatják-e, amiket magukról és az általuk képviselt jövő vizionálásukról hantáznak?
Vajon tisztelik-e a másik embert annyira, hogy hinni lehessen a jóindulatukban, az emberségükben, a diktatúra ellenességükről, mezt, akik a másikat mocsoknak, aljasnak, hazaárulónak titulálják, az ellenvélemény miatt kitiltják, mások békés összejöveteleiket szétverik ( mint tették a Kun Béla suhancaival is), azok magukon kívül mást nem tisztelnek, garázdák, másokat eltiprók. Hazug alapokra építenek, azzal félrevezetnek embereket.
HIETELTELENEK!
László Kiss László Szár NE ÍRD ILYEN HOSSZAN - ÍRD, HOGY AZ ORBÁNI ALAPTÖRVÉNYT ELISMERED ÉS KÉSZ !De én leírom ide utoljára baklövésüket amit már soha nem tud kijavítani helyre hozni még akkor sem ha szavaztatja! ÉRTED? Az Alaptörvény közjogi érvénytelenségének bizonyítása
https://www.facebook.com/.../az-alaptörv.../942530109159507/
A Magyarország Alaptörvénye nevű (alap)törvény közjogilag azért érvénytelen, mert: 1. Nem az alkotta meg, aki erre jogosult 2. Nem azt alkotta meg, amit a ...
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1100425.ATV
Nem is¬mer¬jük el az 1949. évi kom¬mu¬nis¬ta al¬kot¬mányt, mert egy zsar¬no¬ki ura¬lom alap¬ja volt, ezért ki¬nyil¬vá¬nít¬juk ér¬vény¬te¬len¬sé¬gét. (TRV.)
„…Kü¬lö¬nö¬sen azért is, mert a 2012. ja¬nu¬ár 1-jé¬ig ha¬tály¬ban lévő 1949. évi XX. tör¬vény a kom-mu¬nis¬ta al¬kot¬mány ér¬vé¬nyes¬sé¬gé¬re épült, annak min¬den mo¬rá¬lis, jogi, tár¬sa¬dal¬mi, gaz¬da¬sá¬gi kö¬vet¬kez¬mé¬nyé¬vel. Ér¬vény¬te¬len, azaz tör¬vény¬te¬len, mert a meg¬szál¬lás, a dik¬ta¬tú¬ra miatt nem ér¬vé¬nye¬sül¬he¬tett a nép¬szu¬ve¬re¬ni¬tás, a nem¬zet sza¬bad¬sá¬ga, a de¬mok¬ra¬ti¬kus jog¬ál¬la¬mi¬ság. Az 1949. évi XX. tör¬vény sza¬kít az ezer¬éves ma¬gyar állam köz¬jo¬gi és tör¬té¬ne¬ti ha¬gyo¬má¬nya¬i-val, szim¬bó¬lu¬ma¬i¬val. A kom¬mu¬nis¬ta al¬kot¬mány azt su¬gall¬ja, mint¬ha egy új ál¬la¬mot ala¬pí¬tot¬tak volna 1949-ben. Az 1949es al¬kot¬mány a ma¬gyar tör¬té¬ne¬lem¬ből egye¬dül az 1919-es kom¬mu¬nis-ta dik¬ta¬tú¬rá¬val tar¬tott foly¬to¬nos¬sá¬got. Nota bene: az 1989 után lét¬re¬jött új po¬li¬ti¬kai rend¬szer nem a tör¬té¬ne¬ti ma¬gyar ál¬lam¬mal és annak tör¬vé¬nyes rend¬sze¬re¬i¬vel, hanem Kun Bé¬lá¬ék re¬zsim-jé¬vel volt foly¬to¬nos, vál¬lal¬va annak po¬li¬ti¬kai és tár¬sa¬dal¬mi örök¬sé¬gét. Az a tény, hogy a de-mok¬ra¬ti¬kus rend¬szer 2012. ja¬nu¬ár 1-jé¬ig az 1949-es rend¬szer¬rel tar¬tot¬ta az al¬kot¬má¬nyos jog-foly¬to¬nos¬sá¬got – mi¬köz¬ben azt po¬li¬ti¬ka¬i¬lag el¬ítél¬te –, azzal a kö¬vet¬kez¬ménnyel járt, hogy a ko-ráb¬bi nó¬menk¬la¬tú¬ra leg¬fon¬to¬sabb körei, há¬ló¬za¬tai al¬kot¬má¬nyos ke¬re¬tek kö¬zött men¬tet¬ték át ha-tal¬mu¬kat, és do¬mi¬náns oli¬gar¬chá¬vá vál¬hat¬tak…” (T.Z.J.)

Az Alaptörvény indoko1. Magyarország Alaptörvénye 2012. január 1-jén lép hatályba.
2. Ezt az Alaptörvényt az Országgyűlés az 1949. évi XX. törvény 19. § (3) bekezdés a) pontja és 24. § (3) bekezdése alapján fogadja el.
Mit nem lehet ezen nem megérteni? Mint látod először megtagadja – majd a végén jogalapnak írja le!
László Dittrich László Szár ! Szerinted amikor a 80.-as években azt láttam,hogy miként kezdik rombadönteni a gazdaságot,akkor nem tettem fel kérdéseket és nem kerestem azokra válaszokat? Nem akarok neked kisregényt írni az általam tapasztaltakból,mert a szavaidból ítélve már te is felnőttként élted meg a rendszerváltást. Ismertem az ideiglenes alkotmány szövegét és értettem annak mondanivalóját. Megkérdezném tőled,hogy kire bíztad volna akkor az alkotmányozást és hogyan? Milyen jogon és vagy milyen alapon tetted volna. Az után még megkérdezném,hogy a gazdaság irányítása és a nemzet vagyona most kiknek a kezében van? Mert a 89.-es alkotmányt a kommunista alkotmánynak nevezed,de valójában az alaptörvény az ami visszatért az egypárt rendszerhez. Ami nem más mint egy diktatatúra,mert úgy van rá kényszerítve a társadalom az alaptörvény szerinti életre. Ez tény! Az is tény,hogy nincs állami jogfolytonosság tehet eredendően nem is tudni,hogy melyik állam vagy milyen jogrend alapján hozták létre és kinek a szolgálatában van? Esetleg ha birtokában vagy ilyen anyagnak akkor légyszíves tedd közre,hogy mások is biztonságban legyenek,mert az alaptörvény az nem az! Röviden ecsetelem neked,hogy mi történt. Csak úgy jelképesen. Te elfogadod azt,hogy leírsz egy kistát,hogy mit vásároljon a gyerek a boltból és a gyerek meg gondol egy átírja,mást,hoz és a visszajárónak is a nyakára lép! Te erre azt mondod,hogy helyesen cselekedett hisz megmondta legutóbb is,ha sokáig Őt külditek bevásárolni akkor megfogja tenni,mert nem elég hogy sokmindent kell neki hoznia még olvashatatlan sokszor az írásotok is! Ugyan ezzel érveltek amikor az ember elmondja,hogy miért érvénytelen az alaptörvény! Valóban egyszerübb lenne csak annyit mondani,hogy téged nem izgat Te ezt elfogadod! Attól még nem lesz érvényes,viszont nem pazarlod mások energiáját!
László Szár László Kiss Tök egyszerű! Megszállás alattiak érvénytelenek, mindenütt a világban. Itt is hatályon kívül helyezték, majd azt a részt, ami nekik kellett, mint legitim állam hatályba helyezték. Azt hiszitek, mert nektek nem tetszik, a másik oldalon csak csupa hülye, jogi végzettségű ember van? Olyanok, akiket minden szakirányú végzettség és gyakorlat nélkül röhögve leköröztök? Nevetséges.
László Dittrich László Szár ! Tudod Mi nem a másik oldalon vagyunk,ha nem úgy hívnak bennünket a világ minden pontjána csak más más nyelvan,hogy a Nép! Mi vagyunk az akit a 89-es alkotmányban megjelöltek az új állam létrehozására! Tetszel érteni? Nemzetközileg is a Népszuverenitás a népi önrendelkezés deklarálva van az ENSZ alapokmányában! Ezért kerülhetett az ideiglenes alkotmányba! Senki nem mondta,hogy hülye emberek vannak azon az oldalon,sőt! Tulnyomó többsége a Bibó féle kollégium Soros alapítványi jogi diplomások! Szóval nem az a gond,hogy hülyék lennének.ha nem az,hogy a megszezett jogi diplomájukat nem a köz javára,ha nem magán célok és egyéb megbízások teljesítésére használnak fel! Ez a tök egyszerű magyarázata annak,hogy úgy történt az új állam létrehozása ahogyan! Mondhatod reggelig,hogy megszállás alatt adták a Nép kezébe az alkotmányozás jogát,de erre meg azt mondom mint amit a devizásoknak is mondanak a nagypofájú népírtók,hogy senki nemtartott az országgyűlés egyetlen tagjának a fejéhez fegyvert,hogy alkotmányozzon! A világon nincs olyan,hogy a képviselő a saját jogkörét túl lépve fogjamagát és felül bírálja a megbizatását! Az ilyen tevékenységet csak önös érdekből követnek el. Ezt hívják önkénynek! A tény az,hogy az alaptörvény életbeléptetésével mind azok fellélegeznek akik 2010 közöttük bizony Orbánék is a fidesszel a húsz év alatt elkövetett bűneikért nem vonhatóak felelősségre! Se orbán se gyurcsány sem bajna sem egyik résztvevő sem. Pontosan azért mert nem jogfolytonos állam és ha egy kicsit jobban megismerkedsz az alaptörvénnyel akkor rádöbbensz,hogy nem csak,hpogy nem számonkérhetőek ha nem még a lopott vagyonokból felépített egzisztenciájukat sem érheti atrocitás a hatályos törvények szerint! Szóvan az csak bla bla,hogy kommunista alkotmány meg egyebek,de ha nem vetted volna észre most történik az a nemzeti vagyon szétdarabolása és a nemzet állam megszállása! Ez neked tetszik ez neked jó.hogy azt a pénzt amit a Magyar Nemzet gyarapítására kellene fordítani azt kétes értékű befektetésekbe teszik és annak hozama már elveszíti közpénz jellegét és olyan offshor cégekbe kerül amelyeknek valós tulajdonosai származása megkérdőjelezhető! Ez mind mind hazaárulás és Te ezzel értesz egyet!
László Dittrich Ezek a jogászok erre lettek szakosítva! Viszont szarban vannak,mert nekik már nincs kiút,mert annyira eladták magukat! Lassan már a Nép sem tudja megmenteni őket!
László Szár László Dittrich Ismételten: 89-es alkotmány nincs! Csak 48-es módosítása 89-ben. A módosítás címe pontosan fogalmaz.
Az, hogy a népszuverenitás, népi önrendelkezés meg van fogalmazva (azért ide tehetted volna, vagy hiányos a megfogalmazás?).
Még egyszer, ideiglenes alkotmány sincs. Tessék már a megfelelő alkotmány felső részét ide tenni fényképként!

A külső szuverenitás (állami szuverenitás) azt jelenti, hogy az állam saját államisággal, függetlenséggel rendelkezik, döntéseit külső kontroll nélkül hozza.7 Az erre vonatkozó szabályok a nemzetközi jogba tartoznak.”


2. A szuverenitás egymást feltételező megnyilvánulásai az alkotmányjogban  A népszuverenitás elve szerint a hatalom forrása a nép, amelynek kétirányú alkotmányjogi következménye van: egyrészt a nép dönt alkotmányos berendezkedéséről (alkotmányozó hatalom forrása), másrészt a nép képviselők útján (főszabály) vagy közvetlenül (kivétel) gyakorolja a hatalmat (az alkotmány keretei között).”

Miről dönthet a nép? Alkotmányos berendezkedésről. Ez népszavazás útján történhet. Ilyen 89-ben nem volt. Pedig, a 49-es, a 89-es módosítást megelőzően, a dolgozó nép kezébe adta a hatalmat. Akkor már először ezt kellene számonkérnetek, hisz, ha nem teszitek, hiteltelen az egész.

Azt ne feledd, hogy a Nép nem te vagy! Nem is ti páran! Ezért, a nép nevében ne tegyél kijelentéseket főleg úgy, hogy a másikat kizárod.
Kezelés
Tetszik
• Válasz • 9 órája
László Szár László Dittrich Attól, hogy nem szakosodtak, bár ez sem valószínű, még jogászok. Csak ügyvédek nem lehetnek. Csak elsőfokon járhatnak el, kivéve, ha valaki megbízza, hogy helyettesítse a másodfokon, és arra a megbízónak joga van.
László Dittrich Nem az elnevezése okán válik ideiglenessé ha nem a tartalma végett! A tartalma ugyan is pontosan leírja,hogy mikor kinek és hogyan lehet annak tartalmát felül írni megv áltoztatni vagy pedig egy teljesen újat írni helyette. Az eredeti 89. felállás szerint még 2/3-al sem lehet változtatni de mindegy. Húsz év politikai jártasság és egy kis csalás és már is alkotmányozó hatalommá tette magát az a politikai elit amelyik ugyan azokat az érdekeket szolgálja mint az elődei! Valóban igazad van a dolgozó nép hatalmát kellett volna követelni,csak hogy azzal,hogy majd a pártok által prezentált képviseleti demokrácia majd megold mindent elvet sikeresen elhitették a néppel ez korlátok közé is szorította.Jelenleg meg már azt sem tudni,hogy kiket lehet nevezni dolgozó népnek mert a vállalkozó is dolgozik.Simán beszélhetek a Nép nevében azért mert nem zárok ki senkit sem! Ti magatok vagytok azok akik a Nép fölé helyezitek magatokat és elfogadtok a nevükben olyan alaptörvényt ami nem az Ő érdeküket szolgálja,amiben valójában semmi beleszólása és ami a legfájóbb,hogy csak olyan alernatívát kínál lehetősségképpen aminek szabályait azok ítják akik helyébe akarnának lépni. Én a Népszuverenitás híve vagyok! Igen is kel az a redvás önrendelkezési jog,igen is kell hogy azt érvényre is juttassuk és igen is távozniuk kell a politikából egy életre azoknak a politikusoknak akik az elmult 30 évben eltapostak minden gyökeret amelyből egyúj világ sarjadhatott volna már régen a Hon és nemzettestvéreink számára! Tudom,hogy ezek nagy szavak,de ha lehetőség nyilki arra,hogy kitakarízsuk ezt az országot a nem ide való és nem a mi érdekeinket szolgáló jogrendet akkor megfogjuk tenni és ha nem tetszik nektek,hogy aNépfelség jogán tesszük akkor tesszük azt honpolgári kötelezettségünk által ami valóban nincs deffiniálva de azon leszünk,hogy garantálva legyen annak sorsa fejlődése a saját akarata szerint aki ide születik és egyetlen jött-ment kettős állampolgársagú és idegen ajkú ne tudja felrúgni azt a társadalmi szerződést a garanciája azide nemzett örököseink boldogulásának.
László Dittrich Kicsit zavarosra sikeredett de már ezért sem javítom ki. Aki akarja az érti amit mondok aki meg nem akarja annak teljesen mindegy mit mondok!
László Dittrich Én senkinek nem vagyok az ellensége és senki elöl nem zárom el a boldogulás útját,viszont amikor azt látom,hogy hátrányt szenved a többségi társadalom még hozzá milliárdos értékben akkor joggal szólhatok a nevükben még ha fel sem kértek rá!
László Dittrich Na jó éjt!
László Kiss László Szár Tisztázzuk le!
Szóval vannak jogászok akik érvénytelennek tartják, mert a csalást azt csalásnak nevezik nem tisztességtelennek – úgy a devizánál mint a választásoknál egyaránt!
És vannak jogászok akik érvényesnek tartják – szerintem egyetlen oka van ennek, az, hogy eladták lelküket a gonosznak, mert pl. a csalást – tisztességtelen szerződésnek nevezik! A fentiek határozottan kijelentik és bizonyítják a csalást az un. devizánál. és a választásoknál is!
De most a választásokról révén szó dettó csaltak – és ez a csalás nem mai keletű – a kék cédulás csalás óta tudjuk mindig azt teszik –
Tehát nem is azt kell vizsgálni, hogy a 2012.01.01. től elhitetett alaptörvény érvényes e vagy se – ha nem azt, hogy nem volt joga!
FELTETTEM EGY KÉRDÉST JOGÁSZOKNAK!
László Kiss
2018/06/02 - 05:32
Az orbáni alaptörvény érvénytelen – törvénytelen, melyet 2012.01.01. –től alkalmaz a tudatlan magyar néppel szemben! Azért törvénytelen, mert nincs jogalapja! Azért nincs jogalapja, mert nem az alkotta meg, aki arra hívatott! Ezt én így látom, kérdezem ügyvédurat és kérem, válaszoljon, jó látom e?
FIGYELJÉTEK MEG A VÁLASZOKAT – TELJESEN EGYÉRTELMŰ KÖZÉRTHETŐ:
László Marczingós a jogalkotó hozta meg a törvényt arra irányadó rendben?
Ha így volt, akkor a törvény létezik……”
Hadházy válasza:
Valoszinuleg igaza van de a -komoly- jogaszok sem egysegesek a kerdesben…”

Tóth Zoltán József akit sajnos megöltek a mocskok írta:
„…Az 1989. évi XXXI. tör¬vény for¬ma¬i¬lag al¬kot¬mány¬mó¬do¬sí¬tó tör¬vény, amely ugyan meg¬fe¬lel az al¬kot¬má¬nyos¬ság jog¬ál¬la¬mi fel¬té¬te¬le¬i¬nek, de az ide¬gen ka¬to¬nai meg¬szál¬lás és a dik¬ta¬tú¬ra rend-sze¬ré¬vel tar¬tot¬ta az (alaki) jog¬foly¬to¬nos¬sá¬got. A dik¬ta¬tú¬ra utol¬só or¬szág¬gyű¬lé¬se által el¬fo¬ga¬dott al¬kot¬mányt a hely¬re¬ál¬lí¬tott nép¬szu¬ve¬re¬ni¬tás alap¬ján sem or¬szág¬gyű¬lés, sem nép¬sza¬va¬zás nem erő¬sí¬tet¬te meg 2011ig. Az így ki¬ala¬kult „le¬gi¬ti¬má¬ci¬ós” és „de¬mok¬ra¬ti¬kus de¬fi¬cit” meg¬kí¬ván¬ta a hely¬re¬állt nép¬szu¬ve¬re¬ni¬tás alap¬ján tör¬té¬nő tel¬jes körű al¬kot¬má¬nyo¬zást. Magát az al¬kot¬mányt is ide¬ig¬le¬nes¬nek ne¬vez¬te. A ko¬ráb¬bi rend¬szer¬rel fenn¬tar¬tott jog¬foly¬to¬nos¬ság¬ból kö¬vet¬ke¬ző¬en nem te¬kin¬tet¬te sem¬mis¬nek a dik¬ta¬tú¬ra „al¬kot¬má¬nyos” kö¬vet¬kez¬mé¬nye¬it. El¬fo¬gad¬ta, azaz tör¬vé¬nyes-nek is¬mer¬te el pél¬dá¬ul az ál¬la¬mo¬sí¬tást, a meg¬in¬dult pri¬va¬ti¬zá¬ci¬ót, az ál¬lam¬adós¬sá¬got és az állam által el¬kö¬ve¬tett bűn¬cse¬lek¬mé¬nyek el¬évü¬lé¬sét.13 Saj¬nos ért¬he¬tő, hogy az el¬múlt het¬ven év al¬kot-mány¬jo¬gá¬sza¬i¬nak döntő több¬sé¬ge, ma¬gá¬é¬nak vall¬va az al¬kot¬mány¬jo¬gi¬lag ál¬ta¬luk meg¬for¬mált rend¬sze¬re¬ket – tisz¬te¬let a ki¬vé¬tel¬nek –, nem lel¬ke¬se¬dik túl¬sá¬go¬san az új al¬kot¬má¬nyos irá¬nyért. Szá¬muk¬ra az az ál¬lás¬pont el¬fo¬gad¬ha¬tó csak, hogy az Alap¬tör¬vény va¬ló¬já¬ban nem ho¬zott semmi újat, csak az 1946 óta lét¬re¬jött rend¬sze¬rek örök¬sé¬gét erő¬sí¬ti meg és foly¬tat¬ja. Ha attól va¬la¬mi-ben eset¬leg mégis el¬tér¬ne, azt úgy kell ke¬zel¬ni, mint¬ha nem is lé¬tez¬ne. Ezért a je¬len¬le¬gi al¬kot-mány¬jog-ok¬ta¬tás¬ban és tu¬do¬má¬nyos ér¬ve¬lé¬sek¬ben is ez a szem¬lé¬let a meg¬ha¬tá¬ro¬zó, a szak¬fo¬lyó-ira¬tok¬ban is ál¬ta¬lá¬ban ez a még min¬dig kö¬ve¬ten¬dő és egye¬dül el¬fo¬gad¬ha¬tó irány….”
„…Az Alap¬tör¬vény né¬ze¬tem sze¬rint tar¬tal¬maz¬za az anya¬gi jog¬foly¬to¬nos¬ság el¬ve¬it, a köz¬tár¬sa¬sá-gi ál¬lam¬for¬ma pedig a rész¬le¬ges – ha el¬fo¬gad¬juk, hogy a nép¬vagy nem¬zet¬szu¬ve¬re¬ni¬tás ér¬vé¬nye-sült 2011-ben – alaki jog¬foly¬to¬nos¬ság hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sát je¬len¬ti. (Nyil¬ván¬va¬ló az is, hogy a Szent Ko¬ro¬na-tan tel¬jes alaki jog¬foly¬to¬nos¬sá¬gá¬nak hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sa a ki¬rály¬ság hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sát je¬len¬te¬né a va¬ló¬ban szak¬rá¬lis sze¬mé¬lyi¬ség¬gel bíró ki¬rály Szent Ko¬ro¬ná¬val tör¬té¬nő meg¬ko¬ro¬ná¬zá¬sá¬val.) A tör¬té¬ne¬ti al¬kot¬mány az Alap¬tör¬vény – ter¬mé¬szet¬jo¬gi ala¬po¬kon nyug¬vó nem¬ze¬ti szu¬ve¬re¬ni¬tás el¬vé¬nek és a nem¬ze¬ti va¬gyont védő jog¬ál¬la¬mi al¬kot¬má¬nyos rend¬sze¬ré¬nek – jog¬foly¬to¬nos előd¬jé-nek te¬kint¬he¬tő.
Ezzel el¬len¬tét¬ben az 1949. évi XX. tör¬vény az 1936-os szov¬jet al¬kot¬mányt te¬kin¬tet¬te elvi alap-nak. Ki¬fe¬jez¬te a tör¬té¬ne¬ti ma¬gyar állam köz¬jo¬gá¬val, ha¬gyo¬má¬nya¬i¬val és szim¬bo¬li¬ká¬já¬val, tu¬laj-don¬kép¬pen az ezer¬éves ma¬gyar ál¬la¬mi¬ság¬gal való tel¬jes sza¬kí¬tás po¬li¬ti¬kai és jog¬al¬ko¬tói cél¬ját. Po¬li¬ti¬kai és al¬kot¬má¬nyos előz¬mé¬nye¬ként, mint írtam, a Ta¬nács¬köz¬tár¬sa¬sá¬got te¬kin¬tet¬te….”
„…– ha el¬fo¬gad¬juk, hogy a nép¬vagy nem¬zet¬szu¬ve¬re¬ni¬tás ér¬vé¬nye¬sült 2011-ben – alaki jog¬foly-to¬nos¬ság hely¬re¬ál¬lí¬tá¬sát je¬len¬ti…”
Summa summáron: NEM FOGADJUK EL MERT NEM ÉRVÉNYESÜLT A NÉPSZUVERENITÁSA MÉG 2011-BEN! AZÉRT MERT IDEGEN HATALMI ÉRDEKELTSÉGŰ VOLT AZ ALKOTMÁNYA MÉG IDEIGLENESEN IS - ÉS AZT KISZOLGÁLÓ „MAGYAR” KÖZHATALMI ELIT KISZOLGÁLTA A MAGYAR ÉRDEK ELLENÉBEN!
TEHÁT 2012.01.01.-TÓL VALÓBAN HATÁROZOTTAN MEGÁLLAPITHATJUK, MINT ÍRTA NAGYON TALÁLÓAN EGY HOZZÁ SZÓLÓ EGY PÁRTOT HOZTA VISSZA ORBÁNI POLITIKA!
És befejezésül – újabb súlyos hibát követett el orbán – szerintem már is pakolhat ha kedves az élete!
Egy külföldi szidókat védő szellemű újság írta:

Orbán zsidózására már Goebbels is elismerően csettintene
2018 június 10 7:34 de.29 hozzászólás
“Népességcsere zajlik Európában, részben azért, hogy a spekulánsok, mint amilyen Soros György is, sok pénzt kereshessenek a kontinens tönkretételével… Azért akarják tönkretenni Európát, mert abból nagy profitot remélnek, a pénzügyi spekulánsok már csak ilyenek…”
Nem kell különösebb képzelőerő vagy kreativitás ahhoz, hogy Soros György nevét és a “pénzügyi spekulánsok”-at a zsidó névszóval helyettesítsük, hiszen mindannyian tudjuk, hogy ezeket szinonimaként használják azok, akiknek üzenni akart a miniszterelnök.
Igazán helyre kis náci beszéd kanyarodik ki ebből a ...stb...
https://www.facebook.com/groups/556870684510082/permalink/823619937835154/

László Szár László Kiss Tisztázzuk le! Vannak, akiknek a Sztálini, Rákosi alkotmány jogos, törvényes, legitim, követendő. Vannak, akik azt mondják, ezek tömeggyilkosok, akik addig gyilkoltak, félemlítettek meg embereket, amíg az alkotmányukat el nem fogadták. Igaz, még így is csalással tudták a hatalmat megszerezni. Kékcédulás választás! Utána megfélemlítéssel tartották fenn 45 évig. Akinek ez kell, szíve rajta! Vannak, akiknek az ősi, magyarok által létrehozott kell, amit a magyar nép szuverén akarat hozott létre. Tudom, ez sokaknak fáj, sokak szeretnék eltüntetni, kitörülne az emberek (magyarok) emlékezetéből. Mindent meg is tesznek a hazug elméleteik terjesztésével! Szépen ír ezekről Wass Albert a p. honfoglalásában. Mi küzdünk ellenetek!

László Kiss László Szár éppen most írtam - ezzel kapcsolatosan - ide másolom: Csilla Kicsi Ha visszatérünk az alkotmányos RENDhez, akkor a 2012 óta felvett hitelek visszaszállnak a felvevőkre....ami NEM a nép volt!

László Kiss Csilla Kicsi Ha majd az ideiglenes alkotmányunk helyett megalkotjuk az állandó alkotmányunkat amelyik így kezdődik - Ezen alkotmány joghatályos 2022-01-01-től melynek jogalapja az 1222. aranybulla - meg stb. - és nincs semmi tartozás - mert a magyar királyság soha nem vett fel semmiféle kölcsönt - és minden jogsérelem jogorvoslatot nyer - ez a cél - ha már kikényszerítettétek belőlem!
László Kiss László Szár éppen most írtam - ezzel kapcsolatosan - ide másolom: Csilla Kicsi Ha visszatérünk az alkotmányos RENDhez, akkor a 2012 óta felvett hitelek visszaszállnak a felvevőkre....ami NEM a nép volt!
László Kiss Csilla Kicsi Ha majd az ideiglenes alkotmányunk helyett megalkotjuk az állandó alkotmányunkat amelyik így kezdődik - Ezen alkotmány joghatályos 2022-01-01-től melynek jogalapja az 1222. aranybulla - meg stb. - és nincs semmi tartozás - mert a magyar királyság soha nem vett fel semmiféle kölcsönt - és minden jogsérelem jogorvoslatot nyer - ez a cél - ha már kikényszerítettétek belőlem!
László Dittrich László Szár ! "Vannak, akiknek az ősi, magyarok által létrehozott kell, amit a magyar nép szuverén akarat hozott létre." Te sem sajátíthatod ki a Népet parlamenti kétharmad döntésével! Tartalmilag meg látszik,hogy kiknek az érdekeit szolgálja és kiknek enged beleszólást a társadalom a gazdaság irányításában! Ha neked ez az alaptörvénnyel létrehozott Magyarország nevű államnak nevezett valami a Nép szuverenitás alapján jött létre akkor éppen olyan hazug tolvaj vagy mint azok akiket a 48-as alkotmányért elítélnél! A hazugság nálad is tetten érhető,ott van a zárojelekben foglaltakban amikkel kiegészítel alkotmányba szedett mondatokat! Az alkotmányban (egyikben sem)nincs leírva annak technikája,hogy miképpen gyakorolhatja közvetlenül a hatalmát,de Te odaírod,hogy azon alkotmányos keretek közt teheti amellyel nincsen kibékülve! Akinek hazug magyarázatra van szüksége és félremagyarázásra egy olyan kérdés megvitatásánál mint az alkotmány ott komoly problémák lehetnek a lelkiismereti szabadsággal! A Nép a közvetlen hatalmát gyakorolhassa a képviseleti demokrácia megkerülésével ezért közvetlen. Jelen helyzetünkben ha betartjuk az alaptörvény diktátumát semmi esély arra,hogy a Nép közvetlenül gyakorolhassa a hatalmát hisz minden olyan kezdeményezést tilt amely a Nép hatalmának jogával élve közvetlenül azt gyakorolhassa! Sem Te vagy Ti nem vagytok a Nép! Nem is voltatok és nem is lesztek,de addig ameddig adós-rabszolgaság van és a kereskedő ember többnek számít mint értéket teremtő ember és minden szart ellehet adni és fellehet vásároltatni az itt élő lakóssággal az ideig nekem senki ne mondja azt,hogy ezt a Népszuverenitás jegyében cselekszi a regnáló hatalom! Egyetlen rohadt politikusnak sem lehet olyan érdeke,hogy a lakosságot lezüllesztve,elüldözve féálelembe tartva annak akarataként aposztrofálva ráerőltett alaptörvény szerint kelljen itt élnie és halnia! Ez haza és Nép árulás akár kommunista,sztálinista,vagy rákosi alapokon nyugvó vagy éppen orbáni elhatározásból kiindulva teszi! Értem Szár elvtárs! Mert ezt a rendszert ugyan azok az elvtársak és azok utódaik üzemeltetik! Nem kell több hazugság és végképp nem kell a szembe köpés!
László Szár László Kiss Hát, az szép dolog! Mondhatnám, dícséretes. Viszont az Aranybulla pontosan meghatározza, kinek mihez van joga! Sőt, mivel a Történeti Alkotmányunk része, onnan nem kiemelhető, hozzá csak az nyúlhat, akit a benne lévő törvények erre felhatalmaznak! Vagyis, aki belepiszkál és erre ott nincs felhatalmazva, az egy másik alkotmányt hoz létre, aminek az eredetihez semmi köze. A Történeti Alkotmányunk nem játékszer! Azt ismerni kell, de alaposan! Ha ismernéd, nem írnál ilyet.

László Kiss László Szár te hülye vagy - vagy engem nézel hülyének -?

László Dittrich Szerintem teljesen el van tájolva az öreg! Ha félretennénk azt,hogy érvénytelen az alaptörvény és az általa létrehozott államnak nevezett akármi akkor sem hivatkozhatna sem a történeti sem semmilyen alkotmányra a Magyar történelemből mert nem jogfolytonos annak egyikével sem. Ezt az entitást a történelem 2012.jan. egytől ismeri. Az eredete ismeretlen. Igaz,hogy egy 2011 áprilisától a Magyar Köztársaság jogrendjének ellent mondva és annak jogával visszaélve hozták létre azok az emberek akik "kiültek" abból a jogrendből ami jogot adott nekik a törvénykezésre (nem alkotmányozásra,mert olyan,hogy állam jogi katapult olyan nincsen) ezért is érvénytelen,de mivel magukat nem tartják jogfolytonosnak ezért nem lehet hivatkozni aranybullára és egyebekre! Ez a közjogi állapot jelenleg egy gyarmat diktatúrájának felel meg! Ezért teheti meg,hogy egyszerűen nem emlékezik pl Trianonra. Nincs is joga hozzá! Az alaptörvény preambulára hiába hivatkozik mert az nem közjogi írás ha nem a megalkotók hitvallása lehetne,de annak semmi köze a nemzeti hitvalláshoz!
László Kiss László Dittrich szegény Tóth úr alkotmányjogász amikor írta nekik - megfelelési kényszerrel írta le - de így is kiebrudalták, majd meggyilkoltatták - tudni kell olvasni mert bele rejtette a megoldást is - nem véletlenül.... hosszasan fejti ki hogy érvénytelenítették a 49-est - meg stb. - igen ők nem hivatkozhatnak az aranybullára de mi magyarok igen - szerintem helyes hivatkozási pont 1001. nem volna helyes... mert - na ez is hosszú téma most hagyom...
László Dittrich László Kiss ! Egy dolog van! Meg kell alkotni és azt garanciákkal kell ellátni amelyek az elkövetkező nemzedékeket megvédik attól,hogy elüldözhetőek legyenek bármilyen eszköz vagy fondorlat révén! A jelen és jövőben születendő gyermekek nemzedékének jelenleg semmilyen védettsége nincsen! Ami gyökereit illeti. Nem kapaszkodhat bele és ki van téve annak a veszélynek,hogy a "szél! is elfujhassa!
László Kiss László Kiss Ez a tartalom már nem érhető el
A kért tartalom jelenleg nem érhető el. Ez lehet átmeneti jellegű, lehet, hogy megváltozott a hivatkozás, de az is előfordulhat, hogy nincs jogosultságod az oldal megtekintéséhez. érdekes dolgok ezt írtam amikor a fenti ablak beugrott: László Kiss igen sok frontos támadás a nyerő - helyi és világviszonylatra is érvényesen! Egymást segítik e küzdelemben!
Kezelés
A hozzászólást nem sikerült közzétenni. Újrapróbálkozás
Kezelés
A hozzászólást nem sikerült közzétenni. Újrapróbálkozás

Válasz

kiss lászló üzente 5 napja

miért nem tudok beírni ide? 2018.06.13-án id. Kiss László

Válasz

spartakusz spartakusz üzente 5 hónapja

A KOR ONA

„….Ma a magyarnak hívott és nem nevezetteknek nem volt koronája – koronája a királyoknak volt és van ma is!
A címet magyarul írtam ami hunul – koromban ano, de one vízüzün utáni első nagy vadász Nimród a ki soha nem ábrázoltak ékkel de jellemmel igen! Oronak érte! …” idézet írásom elejéből – id. Kiss László 2018-01-08
Mátyás magyar és látod nem volt semmiféle koronája – neki fejdísze volt mid minden magyar vezérnek! Fejedelemnek!
https://hu.wikipedia.org/wiki/I._M%C3%A1ty%C3%A1s_magyar_kir%C3%A1ly

Válasz

spartakusz spartakusz üzente 5 hónapja


KÉPESSÉG – AKARAT – LEHETŐSÉG!

"Nagy volt hajdan a magyar,
Nagy volt hatalma, birtoka
Magyar tenger vizében hunyt el,
Észak, kelet s dél hulló csillaga."
Petőfi Sándor
OSZTAGOK
Még nagyanyám mesélte nekem - Tamás Erzsébet ki született 1894-ben és meghalt 1971-ben, hogy tudod kisfiam a magyaroknak nagyon nagy volt a területe, négy tenger mosta határait , tudom nagymama mondtam neki három, a földközi a fekete és az adriai – nem kis fiam az már nagyon később volt – én a kezdetekről beszélek amikor a négy nagy tenger az atlanti, a csendes, az indiai és a jeges tengerig húzódott a területünk!
És na tessék – jutott tudomásomra a megerősítés Petőfi Sándor nagy költőnk versének sorait olvasva és fent idézve!

Wass Albert:
Ébredj, magyar!
Országodon kufárok osztoznak,
rabtartóid leszármazottjai,
s kik raboltak, öltek, véredet vették,
ma mástól rabolt palotákban élnek.
Szétterelnének száz apróka pártba,
hogy szavazatod feldarabolódjon,
s egy kisebbség, fölzárkózva keményen,
uralkodhasson a többség felett.
Gyermekeid lelkéből már kiöltek
tisztességet, Istent és Hazát.
Volt kínzólegények demokráciára
tanítják ma az unokát.
Szabadságról rikácsol a lopó,
a fosztogató igazságról fecseg,
s aki kifosztott, ma igazságról kesereg.
Was Albert fenti versében látja – ma mi tapasztaljuk – valóban OSZTAGOK lettek? Nem tudom. Mit tudok!
Azt hogy sokan kezdeményeztek – sorolom, ahogy eszembe jutnak – Posta Imre talán az első – Borbély József talán a második – Geri Tibor talán a harmadik – Együtt talán a negyedik – Alkotmányos ellenállás talán az ötödik ….
És itt van ma 2017január 2-án Zsófia unokám születésnapján, olvasom Orosházi Ferenc HATODIK kezdeményezését!
Jó ez nekünk, az okoknak? Nem tudom – ha osztagként viselkednének – és terveiket úgy szőnék, külön zászlóval - /tervez magadnak egyet/ és nem a szentkoronát és a magyar zászlót amely egyetlen az Árpádsávos kisajátítva - ahhoz majd később csatlakozhat az osztag zászlajával – ez vonatkozik a három színű zászlóra is amely a nagy francia forradalom hatására lett nálunk, amelyet tudjuk, azok szították akik ellen újból államot akarunk és magyart! Mert bitorolják a hatalmat jelenleg itt a magyar földön kárpát-hazában!
Hirtelen ez a véleményem – ne járassuk le a szentkoronát és annak kellékeit!
AZ OSZTAGOK LEHETSÉGES ÉS MEGVALÓSÍTHATÓ BÉKÉS ÚTON – NYÍLTAN IS PL. NONPROFIT KÖZÖSSÉGKÉNT IS!
Tisztelettel – id. Kiss László
Ui: ezen írásommal nem gúnyolók ki senkit a reális valóságot írtam le – a másik út a nem békés!



„Jó (valós) helyzetértékelés csak egy van. Az amelyik az objektív (ezt én írom magyarul: az emberi tudattól függetlenül létező – valóságos, tényleges, tárgyi: érzéki, érzékeinkkel felfogható.- pártatlan, részrehajlás nélküli, tárgyilagos, elfogulatlan…) valóságot írja le. Az más kérdés, hogy ezt ki látja, ki nem, és ki nem akarja látni… Vagy ki hazudik helyette mást…” Geri Tibor

stb.stb.
lejjebb a teljes írást olvasd el kérlek! 2018.01.04-én jegyzem 5:16 kor

Válasz

További hozzászólások 

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu