Mihály Arkangyal üzenete
Steve Beckow-val
Linda Dillon csatornázásában
2011.augusztus 2.
Ez egy beszélgetés Mihály Arkangyallal Linda Dillonon keresztül a Szeretet Tanácsától.
Lényegi tartalma a következő:
Mihály Arkangyal megindokolja,
Galaktikus testvéreink miért halasztották el a bejelentést június 21-én,
leírja a 2012-es végső dátumot,
milyen lesz a Felemelkedés,
és a „sötétség napja”,
elmondja a Föld sorsát
és azokét, akik nem a Felemelkedést választják.
Mihály Arkangyal: Üdvözlet, Mihály vagyok.Steve: Üdvözlet, Uram. Köszönöm, hogy jöttél.
M: Hová mennék máshova? Üdvözöllek, testvérem a békében és a szeretetben.
S: Köszönöm.
M: Mint oly gyakran, vannak az
emberi birodalmakban és a Föld bolygón olyanok, akik elfelejtik, hogy
ezek a fogalmak egymásba fonódnak és visszatükröződnek, oda-vissza, és
hogy nem különböznek.
És így szeretetet hoztam neked ezen a
napon, és békét úgyszintén. És ez szent szeretet, ez egy szeretet,
amelyben te és én, sokan és mindenki részt vesz és osztozik benne.
Ne szegje kedved, barátom, az emberi kaland.
Bár, igen, sok csavar és fordulat
van benne, és még a mi oldalunkról nézve is, néha egy kicsit
elferdültnek tűnik. De értsd meg, mindez el van rendelve.
Ez az Egy magunkhoz ölelése.
És
ezt átöleli az Isteni Terv, az Egy Anya/Atya terve és a szeretet
visszaállítása, a rezgésszám emelkedése ezen a csodálatos bolygón. És
azon is túl.
Persze meg kell érteni, és előre látni kell, hogy sokak számára,
ahogy az uralkodó változásokat kezelik, a törődésük a Földdel, az útjukkal és - néhány helyzetben – a túlélésükkel, a
legalapvetőbb tudatosságukban történik. De
ez nem egyszerűen az emberi közösség kibontakozása, azoké, akik azt
választották, hogy alakot öltenek a Földön ebben az időben.
Ez sokkal nagyobb ennél.
Igen, tudom, szeretett testvérem, hogy olyannal beszélek, aki ezt érti, de ennek ellenére meg kell ismételni, hogy
a
mostani történések hatása és tovább gyűrűzése, a rezgésszám
emelkedéssel, a megnyíló szívekkel és elmékkel, ez messzire eljut,
nemcsak ezen az Univerzumon át, de sok Univerzumon keresztül.
És igen sokan vannak,
akik nem csak megfigyelőként állnak, hanem segítenek, néhányan nagyon
felelősségteljes módon, és néhányan úgy, ahogy éppen kell. Igen, persze,
a csillagtestvéreitekről beszélek. S: Hmmm.
Jól gondolom, Uram, hogy Te előre ismered minden kérdésemet, hogy tudod, mit fogok kérdezni, mielőtt feltenném őket?
M: Nos, mondjuk azt, hogy nagyon közel állunk egymáshoz. És í
gy telepatikusan és energetikailag megosztjuk egymással, jobban, mint bármi mást,
a tudást arról, ami történik, a szívünk és elménk egységét.
Így igen, van egyfajta tudás, de szintén
ott van az emberi tényező fontossága. Mert azt szeretnénk, hogy ez
egyfajta csere legyen, egy párbeszéd. Nem mindig egyszerűen azt
szeretném, hogy eljöjj, és meghallgasd, amit mondani szeretnék, mert
éppolyan fontos a közelségünkben és szeretetünkben, hogy kifejezd szíved
vágyait és érzéseit.
S: Rendben.
M: Szóval, hol kezdjük?
S: Nos, valóban volt néhány kérdésem.
Meg tudod mondani, mi történt június 21-e körül, hogy az a dátum miért nem volt jó a bejelentéshez?
M:
Félelem. Persze, hagyd, hogy kifejtsem.
Tudod,
ez nem a köznapi ember félelme, vagyis nem azoké, akikre úgy gondolsz, hogy az utcán sétáló emberek, mert sok tekintetben ők ezt éppen jól kezelték volna.
De
van egy egyezmény az Intergalaktikus Tanácsban, hogy nem teremtenek
olyan helyzetet, amely akkora félelmet kelt, amely bizonyos eseményeket
robbanthat ki. Néhány ország vezetői, különösen az
Amerikai Egyesült Államoké, bizonyos fokig Franciaországé, Kínáé és akár
Izraelé, akiknek a megbeszélés szerint – mondjuk így –, vezető szerep
jutott. Az érzéseik és tudásuk szerint fő döntéshozók, mozgatók és
felrázók, és valóban kapcsolatban állnak a tanácsokkal, a
Csillagfivérekkel és Nővérekkel.
Ami történt - ahogy az idő és
időzítés egyre közeledett, - az, hogy nagyon erős befolyás alá kerültek,
nemcsak a hadügyi kérdések vagy információk által, hanem a gazdaság
által is. Természetesen az igaz, és része az események
kibontakozásának, és nagyon tisztán megértettétek, hogy az, amit ti
gazdaság alatt értetek, átalakul, mert a régi dimenziók, régi mintáin
alapul, és már nem szolgál titeket tovább. A kapzsiság, irányítás,
bujaság - ismered a listát – alacsony rezgésein alapszik.
S: Igen.
M:
De mikor a gazdasági
tanácsadók valóban elkezdték végiggondolni, hogyan fogja megváltoztatni
ez nemcsak annak a valóságát, amire nemzeti gazdaságként gondoltok,
hanem a globális gazdaságot is, hogyan fog módosulni a dolgok értéke.
Nemcsak szükség, de a józanész szerint, fejtörést okozott nekik, hogy
elveszítik, vagy nem lesznek képesek kezelni, ezt a változást olyan
módon, ami fenntartotta vagy fenntartja a hatalom alapjait.
Továbbá a hadsereg részéről kérdések merültek fel a védelemről, a lakosság irányításáról, azok irányításáról, akik kihasználnák az erőt vagy a helyzetet, ami Csillagtestvéreitek jelenlétéből adódik.
Amit ők ugyan nem látnak, de amivel a
látnokok, a belső csoportok eléggé tisztában vannak, az Emelkedés
látomása, és különböző lehetőségeknek a megnyílása.
Igen, a gazdaságok módosulnak, de az ajándékok és a lakosságról való gondoskodás, nagyon praktikus módokon biztosítva marad.
Ennek ellenére az úgynevezett félelem faktorban hatalmas emelkedés történt.
Így volt egy hátralépés, de nem visszalépés.
Had jelentsem ezt ki nagyon egyértelműen. És persze ezért vagyunk mindig nagyon tartózkodóak a időpontokat illetően.
De ez egyértelműen egy kedvező dátum volt, vagy lehetett volna, mindettől függetlenül.
Azonban nem kívánunk semmilyen szinten beleavatkozni a szabad akarat törvényébe, vagy azt figyelmen kívül hagyni.
Most azt mondod nekem, de ha ezt mondod, várhatunk az idők végezetéig.
De
biztosíthatlak róla, testvérem, hogy ez nem így van. Mert bár
beszélgetünk erről a helyzetről, ez nem hátráltatja a kibontakozását, és
nem hátráltatja az energia átalakulását, amely már folyamatban van.
Szeretnék egy gyakorlati példával
szolgálni. Mikor egy nagyon fiatal fiút látsz, aki legelső alkalommal
lép az ugródeszkára, valószínűleg nagyon ideges, és sokszor hiába fut
neki, számos alkalommal visszalép, akár megállhat az utolsó pillanatban
is. De ami történik, az mindenképpen egy fejesugrás. Néha tökéletes,
néha meglehetősen ügyetlen. De megtörténik. Mert a gyermek nem fog addig
állni az ugródeszkán, míg megfagy a víz. Nos, mi sem fogunk addig
várni.
S: Megértheted, hogy mivel a bejelentést
olyan sokszor elhalasztották, néhányan azt mondják, hogy 2012. december
21-e nem hiteles dátum, és amit erre a napra terveztek, nem fog
megtörténni. Néhányak szerint 2013-ig, mások szerint 2015-ig, vagy
2030-ig. Mások azt mondják, maga a bejelentés sem fog megtörténni
2015-ig, 2030-ig stb.
Érvényes a 2012. december 21-i dátum, …. vagy nem?
M:
Igen, érvényes. Most nem szeretnénk eljátszani a dátum játékot. De ez olyan,
úgy gondolj rá, mint egy homokba rajzolt vonalra. Gondolj rá úgy, mint az első jégrétegre, ami megjelenik a vízen.
Bizonyos ponton ugranod kell. Bárki, aki így gondolkodik, jót mulat az időpontokon, nem?
S: Azt hiszem, igen. És akár a csalódás is lehet vicces.
M: Igen, ez igaz. Ezt mindig láthatod, a sportban és a politika sportjában.
De azok, akik azt sugallják, hogy ez nem fog megtörténni 2015-ig vagy 2030-ig akár,
csak bebiztosítják a tétjeiket. Így ha semmi nem történik, még mindig mehetnek tovább.
Ami itt lényeges, – és
hozzáteszem, semmilyen formában nem kívánunk bírálni, főleg nem bíráló
módon viselkedni veletek. De hadd mondjuk ezt el, kedvesem, mert ez
nagyon fontos –,
hogy
ez a hit és a bizalom hiányára mutat, nem csak irántunk, mert nem ez a
lényeg. Ez a szent önmagukba vetett bizalom és hit hiányáról árulkodik a
kibontakozásban, melynek minden órában tanúi, mind önmagukban, a
szomszédjuk, barátaik lényében. Igen, tudjuk,
ennek káosz íze, szaga, kinézete van. És ez a jó hír, mert minden a víz
felszínén forr csak, nincs mélyre eltemetve.
Így azoknak, akik szeretnék, vagy úgy érzik, hogy egy jövőbeni dátum vezeti őket,
rendben
van. Legyen részük könyörületben. Biztasd őket, hogy ez rendben van, de
az is rendben van, aki bízik abban, hogy az Univerzum egy
milliszekundum alatt Felemelkedhet. Nem tart örökké, bár lehet úgy tűnik, igen.
Nem szokásunk és nem tartozik a
tevékenységeink közé hamis várakozások keltése. Ez ellentmond az
Univerzum törvényeinek és a szeretetnek.
Ha bármi, szeretett barátom – és ezt
mindig mondjuk neked –, te megelőzöd az ütemtervet. De szerinted mi azt
szeretnénk, hogy egy dátumhoz kösd magad? Nem.
Mondjuk, hogy a dátumok, melyeket megadunk pontosak és hitelesek? Igen.
Ha megbénítanának, és hadd sugalljuk,
hogy sok tekintetben a közösség megbénult, ha megbénítanának, és te
imádkoznál és imádkoznál, és folytatnád a szent gyakorlataidat, és
meditálnál a gyógyulásért, és 2012. decembert adnánk meg dátumként,
csalódott lennél, drága barátom, ha szeptemberben jönne el? Azt hiszem,
nem.
Tehát nézd a dátumokat, de ugyanakkor nyomatékosan megkérünk, maradj nyitott egy hamarabbi érkezésre is akár.
S:
Tehát a Felemelkedés, amit várunk, megtörténhet 2012 december 21. előtt?
M: Így van.
S: És ez a Felemelkedés egy pillanat alatt fog megtörténni, vagy fokozatosan?
M:
Már folyamatban van.
S: Igen?
M: De, mint tudod, már így van egy ideje.
De van egy pillanat, mikor az ajtó kinyílik.
Így ez egy folyamatos, fokozatos Felemelkedés. Látod a változásokat
mentálisan, fizikálisan, érzelmi szinten; kölcsönös összekapcsolódás; a
kollektív tudat változása.
De van egy pillanat, egy kattanás. Így ez egy pillanat. Valójában ez egy 20 – 24 vagy 26 órás időszak.
S:
Mire gondolsz egy pillanatként? Ez egy bejárat kinyílása, vagy egy változás a rezgésben, vagy … mi ez a pillanat? Lehetséges szavakkal leírni?
M:
Ez egy változás a teljes kollektív rezgésben, amelyben a Föld, Gaia és a
felszínén minden összetalálkozik. Amelyben a Föld, és azon minden,
találkozik egymással. Összejön – egy más rezgésben.
Így ez nem olyan, mintha átmennél egy kapun.
S: Nem. Rendben.
M: Tehát sok kapun keresztülmentetek, és
ez része volt annak, amire úgy gondoltok, ezek az apró Felemelkedések,
amelyben részt vettetek.
S: Rendben.
M: És néhányan nagyon
buzgón mentek át rajtuk. Persze a bolygó is keresztülment rajtuk. Az
elemi királyságok közül is sokan elvégezték a munkájukat.
De
van egy pillanat, amire mi egy pillanatként gondolunk, amelyet ti
inkább úgy, egy napnak éreztek. Lesz egy pillanat, mikor az egész
összehangolódik.
S: És egyrészről a 3D-ben vagy 4D-ben vagyunk, másrészről az 5D-ben?
M: Vagy magasabban.
S:
Vagy magasabban? De erre még később vissza fogok térni, a
Csillagmagokkal kapcsolatban, de előbb az emberek, azt hiszem,
információra éhesek, valamilyen leírásra, igazából mi is várható.
M:
Igen, az egyik dolog,
amit nagyon gyakran hallunk, hogy lesz-e testünk? Van-e ott valamilyen
fizikai tapasztalás? A Föld eltűnik-e? Eltűnnek-e a barátaink? Vagy
eltűnik-e a kutyánk? stb.
S: És van olyan kérdés, hogy lesz-e három napos sötétség? Az
emberek szeretnék tudni, mik a Felemelkedés velejárói. Fizikálisan
felébredek, és elmegyek egy másik helyre? A Föld eltűnik mögöttem a
3D-ben és megnyílik az 5D-ben? Nem tudják, mit várjanak. M:
Nem, nem fog. Gondoljatok úgy erre, mint egy pislogásra. Éreztétek már, hogy egyet pislogtatok, és a szoba hirtelen fényesebbnek tűnt?
A meditációitokban mindig ez történik. Ez olyan, mint egy szempillantás.
A Föld már megcsinálta az átmenet nagy
részét. És a Föld változásainak nagy része, melynek tanúi vagytok,
valójában segíti az egyesült lelkeket, a humán fajt, hogy ő is
alkalmazkodjon. Tehát ez inkább egy szempillantás. Megtapasztalhatod a
fizikai testet – mert ez része a földi létezés örömeinek –, ha akarod.
Ez a változás, a lehetőségek
módosulása, hogy te, és hogy minden más, hogyan hat…. Szóval ez olyan,
mintha hirtelen itt teremne egy takarítóbrigád és amit kisöpörnek, ami
ki lesz söpörve, kedvesem, az a félelem, a gyűlölet és a sötétség összes
maradványa.
Abban a pillanatban, amit mi a Pillanatnak hívunk, van egy választási lehetőség.
Akarjátok –, és ez megtörténhet
azonnal, mert közületek sokan lefektették az alapokat –, akartok az Egy
szeretet szívében lenni? Szeretnétek egy magasabb rezgésben lenni?
A legutolsó másodpercben csak annyit kell mondaniuk, igen,
és engedni, hogy elárassza őket valami, amire gondolhattok úgy, mint
egy energia szökőárra, amely végigáramlik a bolygón. Ezért mondjuk, hogy
mindenkit hívnak.
Most, ha a nemet választják, az is rendben van. Szomorú, de nem kell, nem követelmény a számukra, hogy folytassák létezésüket a bolygó egy más rezgésszintjén.
De legyünk egyértelműek, és
ez kelt félelmet az emberek között: nem maradhatnak. Így lesznek
olyanok, akik a távozást választják.
S: Mi fog történni ezzel a Földdel, a 3 dimenziós Földdel, hogy nem maradhatnak? Így értetted?
M: Igen, így. Értsd meg, a 3D Föld, ez nem létezik.
S: Nem létezik tovább, az után a pillanat után?
M: Megtapasztalhatod a 3D-ben való létezést.
Képzeld úgy, mintha élnél valahol
és kiterjednél, és lenne egy színpadi tapasztalatod. Így
megtapasztalhatod a 3D-t, de a 3D-s tapasztalatban már nincsenek majd
benne a régi paradigmák, a dualitás.
S: Mi van benne?
M:
Benne
van a szeretet fizikai valósága, az öröm fizikai megtestesülése, a
változatosság felülmúlhatatlan megtapasztalása, az összekapcsolódás, a
szeretet, a közösség. Ez az újjászületése annak, ami mindig tervezve
volt.
S: Most ez úgy hangzik, mintha az 5. dimenziós Földről beszélnél.
M: Így van.
S:
Mi van azokkal, akik nemet mondanak? A 3D-s Földön fognak maradni, vagy valahol máshol találják magukat? M:
Ők valahol máshol fogják magukat találni.
S: És újszülöttként fogják magukat ott találni, vagy úgy, ahogy most vannak?
M:
Haza fognak térni. Vissza fognak térni a testükből.S:
Az asztrális síkokra? M:
Igen. Tanácsokat fognak kapni, és a választásuk alapján átirányítják őket.
S: És senki nem lesz ezen a Földön? Vagy
létezik majd még ez a Föld? M: Ó, nem,
létezni fog, de az 5D-ben. Létezni fog, mert ez még mindig a lehetősége a fizikai létezés megtapasztalásának.
S: Rendben. Úgy fog létezni, ahogy most, vagy mint egy kiszáradt meder?
M:
Nem,
olyan lesz, mint ahogy most létezik, de az 5. dimenzióban, és Isteni
tökéletességében. Pont úgy, mint ahogy ti is létezni fogtok, mint most,
ha ezt a formát választjátok, bár némileg módosíthatjátok majd.
S: Jó sok ötletem van!
M: Sokan fognak változtatni, barátom.
S: Boldogan fogok átalakításokat végezni.
M:
És ez a különbség. A
szeretettel való teremtés és a társteremtés képessége. Aktívan használja
a teremtő energiát, hogy létrehozza, amit ki kívántok fejezni.
S: Rendben. Hadd lássam, most megértettem-e ezeket a dolgokat.
Azok,
akik igent mondanak, feljebb lépnek az 5. dimenzióban, azok az emberek,
akik nemet mondanak, átlépnek az asztrális síkokra. Lesz még valamilyen
élet a Földön , a 3. dimenzióra gondolok? M: Igen, de csak az 5. dimenzióban
S: És kik lesznek ott, vagy milyen lesz?
M: Azok lesznek, akik az 5.
dimenzióban léteznek, azt a tudatosságot választják, de itt laknak, és
fizikai tapasztalatokat szereznek.
S: Ó, talán nem értelek. Nem szerzünk fizikai tapasztalatokat az 5. dimenzióban?
M: De. És a Földön.
S: Most egy kicsit összezavarodtam. Két különböző dologról beszélek.
Az egyik a 3D Föld, a másik az 5D Föld. M:
A 3. dimenziós Föld elvégezte a korrekciós változtatásokat. Már nincs ott.
S: Nincs ott.
M:
Ugyanúgy,
mint Te, drága szívem – mint egy kizárólagosan harmadik dimenziós
létező megtestesülése – nem vagy többé jelen. [Mert az 5. dimenzióban
leszek, nem a 3.-ban.]
Ebben a pillanatban mindkettő vagy, és minden elvégezte az ugrást.
S: Rendben. Tehát
marad valami a 3D-ben? M:
Nem, minden átalakul, átváltozik, felemelkedik.
S: Á, ok.
M: Sajnálom, ha nem voltam egyértelmű.
S:
Tehát nem lesz 3D-s Föld a megadott dátum után?
M: Pontosan.
S: Ó, nem értettem.
M: Nem akarja megduplázni magát [a Földanya] és tovább cipelni ezt az energiát.
S: ÁÁÁ, mint mondjuk, a Vénusz?
MA: Igen, ott egy felosztódás történt, de a Föld nem ezt a módot választotta.
S: Egyre világosabb lesz. Erről még nem hallottam, és
próbálom
felfogni. Nem lesz 3D-s Föld. Azok az emberek, akik nemet mondanak, az
asztrális síkokra kerülnek, azok, akik igent, folytatják útjukat a
Földdel. M:
Így van.S:
Ez nagyon is felnyitotta a szemem. Köszönöm.
M:
Mindannyian együtt mentek. Ez egy csomagterv, barátom.
S: Igen, valóban. Most már látom.
Lesz három napos sötétség, vagy ez teljesen hibás?
M:
Lesz
egy időszak, mikor sötétség lesz. Nagyon nem valószínű, hogy addig fog
tartani, amire ti három napként gondoltok. Valószínűbb, hogy ez az
időszak körülbelül, hmm, 20 órás lesz, vagy egy kör, amit egy napnak
neveztek.
S: És mit fogunk mi csinálni ebben a 20 órában?
M: Nos,
egy
részét átalusszátok. Egy részében egyszerűen – és erősen vezetni fogunk
benneteket – nyugodtak lesztek. Legyetek a szívetekben. Legyetek
békében. Legyetek velünk. Legyetek azokkal, akiket szerettek, kedveltek.
De ne törjön rátok pánik. S:
Rendben. O.K. Nos, ez nagy segítség. Azt hiszem, most először kezdem helyesen megítélni, mi fog történni ebben az időben.
Nos, rendben, tehát hadd tegyek fel még pár kérdést.
Isteni
időpontok – ez SaLuSa egyik kijelentéséből származik, melyben azt
mondta, vannak időpontok, melyeket isteni forrás jelölt ki. Nem értem az
isteni időpont fogalmát, mert ezelőtt azt hittem, mikor egy ilyen
időpontot elérünk, a galaktikusok átveszik a terepet, és azt teszik,
amit tenni szándékoztak. De túlhaladtunk a bejelentés isteni időpontján,
nem? És eddig semmi nem történt.
M:
Igen, igazad van. Az egyik
dolog, hogy ez egy nyelvi kérdés is, mert mikor az „időpont” fogalmat
használod, ez nem foglalja magában a vonalat a homokban.
És hangsúlyozni szeretnénk, ez egy nagyon különleges vállalkozás, és akkor enyhén fogalmaztunk.
És sok – hmmm – nekünk nincs annyi szabályunk, amit ti úgy hívtok, protokoll. Ez egy nagyon emberi szó, igaz?
Egyébként, úgy dolgozunk az
emberi közösséggel, mint ezelőtt soha. És az időpontok megtörténtek. És
vettünk egy kollektív lélegzetet, és azt mondtuk, rendben. De itt van
egy kis holtjáték.
És ezt megadjuk nekik.
Az egyik dolog, amit észre fogsz
venni te, szeretett barátom, és minden emberi lény, még azok is, akik
nem tudatosak, ebben az időben, az az intenzitás, ami a bolygótokon
áramlik.
Ezt mindenki érzi, mert sokan vannak abban, amit mi őrült támadásnak nevezünk. A saját farkukat kergetik.
Érzik a rezgések intenzitását,
amelyeket az áttöréshez kaptak, mert, igen, eljön az a pillanat, és a
közösség minél szorosabb, az alap minél szilárdabb, annál szelídebb,
simább minden. Tehát olyan kiterjesztéseket adunk, amelyek rendesen nem
elérhetők.
S: O.K. Tehát pontosabban azt mondhatjuk,
hogy a kezdeményezést átadtuk a galaktikusoknak és a spirituális
hierarchiának az isteni időpont után, de ők körültekintőek és diszkrétek
abban, amit következőleg tenni fognak. Így van?
M: Így van. A Mennyek Társasága, és messze felette.
S: O.K, ez nagyon egyértelmű.
Csak
egy nagyon gyors kérdést szeretnék feltenni. Azt hiszem, sokakat
sokkolni fog, hogy talán fel kell adniuk – nos, magamat is ideértve –
hogy talán fel kell adniuk néhány élvezetüket és időtöltésüket. Néhányan aggódnak, hogy talán nem tudnak majd felemelkedni, ha nem hagynak fel olyan dolgokkal,
mint a dohányzás, marihuana
– ez volt a két fő dolog, amit említettek. Azt mondtam nekik, úgy
gondolom, ez inkább egy rögös út kérdése, mint hogy nem emelkedhetnek
fel. Hozzászólnál ehhez az egész kérdéshez, kérlek?
M: Teljesen igazad van.
Amit
tesznek, és amivel szembesülnek, az a saját ego-juk félelme. Ami
történik, az, hogy szembesülnek önszeretetük és önbecsülésük kérdésével.
Tehát azt gondolják, „ha nem ezt teszem, nem engedik meg, hogy részt
vegyek a szeretetben”. Nem ez a helyzet.
Na, most, mint ahogy megpróbáltuk neked hangsúlyozni ma, van a döntésnek egy pillanata.
De úgy van, ahogy mondod, ha
előkészítetted az utat, nemcsak a bolygón, hanem saját szent önmagadban,
ha az eszköz tiszta, ez a szív világosságáról szól. Tehát, ez nem ennek
vagy annak az anyagnak a kérdése.
A kérdés az: az anyag a szeretet része, amit önmagadnak nyújtasz, vagy egyszerűen segít elfedni az önmegvetést, amit érzel?
Nos, ez egy kérdés, amelyet
minden létezőnek fel kell tennie a szíve számára, és ne érezze úgy, hogy
bármilyen módon, valaha megítélnénk. De ha hozzánk fordulnának, és
kérnék a megvilágosodást, a segítségünket, ez az, amiről a diszkréciónak
és a rugalmasságnak ez az időszaka szól. Segíteni akarunk.
Tehát fel kell adniuk, amit szeretnek? Nem.
De ez szeretet? Ez a megtisztelése annak a szent természetnek, amik ők maguk? Ez a kérdés, amit fölteszünk.
S: Köszönöm. Ez nagyon egyértelmű.
Észrevettem, hogy kihagytam egy kérdést, és gyorsan visszatérek rá.
Mondtam az olvasóimnak, hogy az a sejtésem, hogy a legtöbb Csillagmag
már felemelkedett. És hozzátettem, miért kérték volna meg a
Csillagmagokat, hogy eljöjjenek a Földre, ha még nem emelkedtek föl? Úgy
tűnik, ez inkább egy probléma része volna inkább, mint a megoldás
része, ha ez lenne a helyzet. Helyes a sejtésem?
M: Igen. A Csillagmagok segíteni jöttek.
S: Értem. És ők már felemelkedtek, nagyrészt. Ezen már keresztülmentek?
M: Így van. És ezért van, hogy a változás
inter-dimenzionálisan egyre mélyebbé válik, és tisztábbá és tisztábbá.
Tehát néha nem tudják, és ez zavarja őket, vajon most a harmadik,
ötödik, hetedik vagy kilencedik dimenzióba léptek. De ez nem számít,
azért vannak itt, hogy segítsenek.
S: O.K. És
mi dönti el, mikor van az idő, amikor a fátyol fölszakad?
M: Ez összetett, de 90 százalékban az egyén.S: És milyen vonatkozásban?
M: Az egyén dönt, hogy elég volt.
S: Elég volt!
M: És
a fátyol olyan vékony, mint a géz.S: Uh-hunh!
M:
Alábecsülöd magad. Amit sejtéseknek nevezel, azok látomások, barátom.S: Nos, ezt jó tudni. Mindenesetre sokkal magabiztosabb vagyok abban, amit mondok.
M:
Ez a megértés és a tudás helyéről származik. Most, a következő lépés, drága barátom, hogy elfogadd.
S:
Ez
csodálatos. Nos, nagyon nagyra értékelem, amit ma elmondtál. Ez
egyszerűen nagyon hasznos. És segíteni fog azoknak odakinn, akik
magukban feltették ezeket a kérdéseket.
M: Drágám, én mindig veled vagyok. Menny szeretettel és menny áldásommal.
S: Köszönöm.
M: Búcsúzom.
Forrás: http://www.angyalitarsasag.hu/mihaly-arkangyal-uzenete-2011-auguszt...
freya
Kommentáld!