Elfelejtettem a jelszavam

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Sziasztok!

Lábáztatós meditáció Mártélyon.Reggel 7 órakor indultunk Hódmezővásárhelyről a Kossuth térről.Indulás előtt csináltunk egy rövid meditációt, hogy jobban össze hangolódjunk.Mindenki kényelembe helyezte magát ki a füvön, ki a padon mindenki a számára legkedvezőbb pozíciót vette fel.Mindenki nagyon élvezte a meditációt és megújult erőkkel indultunk neki a 11 km-es útnak. Közben felhők borították el a napot.Mi azért rendíthetetlenek voltunk és kitartóak.Kellemes beszélgetések és jó kedv kíséretében érkeztünk meg Mártélyra.Valaki feldobott egy ötletet hogy nézzük meg a Mártélyi kempinget.A csapat örömmel indult a felfedező útra miközben eleredt az eső.Behúzódtunk az egyik Jurtába és megreggeliztünk.Néhányan a büfébe indultak a végén mindenki ott kötött ki.:)Kapucsínó kakaós csiga zsíros kenyér és egyéb finomságok kerültek terítékre. Mindenki nagyon jólétezte magát topon volt a hangulat. A Kemping vezető ajánlotta ,hogy menjünk át a konyha épületbe itt készülnek az ételek reggel és este. Itt egy Kiss gyerekcsoport épen az ebéd készítéshez szükséges krumplit pucolta.Nekünk sem kellet ezen sokat gondolkoznunk rögtön a segítségükre sietünk. Mamát (anyukámat) rögtön ki is nevezték konyha főnöknek.Krumpli pucolás után a bogrács mellett foglatunk helyet  több kedves gyermek társaságában.Mondhatóm hogy végig csúcson volt a hangulat ,mindenki önmagát adata.Végül  kellemes éneklés és beszélgetések közepette elkészült az ebéd a Tanárnő aki a gyerek csoporttal volt minden krumpli pucolót meghívott és igy mi se maradtunk ebéd nélkül. Ebéd után meditáltunk egy rövidet és énekeltünk mindenféle dalt ami eszünkbe jutott. A Kemping vezető meghívott bennünket az épen akkor tartott rendezvényre. Mi el is fogadtuk a meghívást örömmel.Volt itt furulyázás, fazekas inasnak is fel lehetett csapni és egy nosztalgia diszkó-val zártuk a Mártélyi KEMPING látogatást.Mivel elállt az eső és már este 6 óra lehetett, lementünk a Tisza partra hogy a legfontosabbat amiért jöttünk azt is megejtsük.:) A lábáztatásos meditációt.Én rögtön letettem a plédet a mólóra és zutty bele a lábamat a hideg vízbe.A többiek látván hogy menyire élvezem szépen lassan ők is követek. Hát nem is gondoltam hogy ez ilyen jó lehet. Mindannyian mély meditációba kerültünk és az teljes elégedettség uralkodott el rajtunk és nem győztük csodálni a természetet , a fákat a madarakat.Igaz hogy borongós volt az égbolt de mi nagyon szépnek találtunk mindent. Ez volt a legszebb a mai napban.Mindenki teljes elégedettséggel indult haza és örömteli szível búcsúztunk el egymástól Hódmezővásárhelyen és megbeszéltük hogy szombatonként tartunk ilyen kirándulásokat.Este amikor haza értem és a kellemes élmények utáni állapotot élveztem kiderült ,hogy egyvalakit a Mamát  Anyukámat elveszítettük :)Most telefonált ,hogy ő még mindig úton van mert ő hamarabb indult és rósz irányba. Közben meg az  elektromos bicikli is lemerült ami az ő járműve és most a bicikli uton sétál a város felé, de már látja Hmvhely templom tornyait.Úgy hogy  kocsiba ültünk a vejemmel és a Mama segítségére sietünk. A Mamát hamarosan megtaláltuk ragyogó szemekkel örült megérkezésünknek. Nem csak mi voltunk aki a segítségére sietett.Négyen voltunk. Beraktuk a Mama elektromos biciklijét a kocsiba és haza vittük a Mamát.

Este háromnegyed nyolckor már újra otthon lehettem és -e nap kellemes élményeivel teljes megelégedettségben élvezhetem az otthon lét örömét.Következő hétvégi meditációnkhoz bárki csatlakozhat mindenkit örömmel várunk.Még nincs tervbe semmi ,de valahova biztos indulunk. :)Tel:06 2695148