Kis türelmet...
elkészült a honlapom is látogasd meg és vásárolj,vagy legyél te is tanácsadó
http://www.wellnesnikken.5mp.eu
Ez az úttörő koncepció, melynek az elve, hogy az Egészség Öt Pilléren nyugszik vezetett oda, hogy a Nikken egy világvezető iparággá fejlődött a wellness területén, és jelenleg több mint 30 országban megtalálható. A vízió megszületik Isamu Masuda rendszeresen használta a japán termálfürdőket és kimondottan kedvelte a medence kavicsos aljzatú felületét, mely frissítő, serkentő érzést nyútott a talpának. Csodálta e régi bevált szokást és egy hirtelen ötlete támadt; miért ne készítenének egy olyan talpbetétet, amelynek viselése olyan érzés, mint a fürdő kavicsos alja, ötvözve a régi mágnesesség jótékony, frissítő hatásával, mely a Távol Keleten már nagyon jól ismert. 1973-ban a vállalat neve megfogalmazódik, ami Nikken lesz, két japán szó összetételéből a Nihon és Kenko, amelynek jelentése: "Japan és egészség." Terjeszkedés Amerikába Tom Watanabe 1984-ban csatlakozott a céghez, majd öt évvel később, amikor a vállalat megnyitotta egyesült államokbeli központját, az észak-amerikai ügyletek igazgatója lett. A Nikken egy, a los angelesi Wilshire Boulevardon levő kis bérelt irodában kezdte meg tevékenységét öt alkalmazottal. Amilyen kicsi volt a cég, olyan nagy volt az optimizmus. Isamu Masuda és Tom Watanabe, bármerre néztek, azt látták, hogy a Nikken óriási változásokat idéz elő az emberek életében. Városról városra szervezték az új Tanácsadók képzését és motiválását, mire a wellness koncepció 1992-re az USA és Kanada egész területén jelen volt, majd 1993-ban eljutott Mexikóba is. A cég felvirágzása 1996-ban a Nikken az egyesült királysági Milton Keynes-i központtal megkezdte európai tevékenységét. Megint csak az történt, hogy a cég egy kis bázison kezdte meg tevékenységét, amely azonban hamar átlépte az országhatárokat és nemzetközi szintűvé vált. 1996 végére az Egyesült Királyság és Svédország is csatlakozott a Nikken országok családjához. A következő évben a vállalat tovább terjeszkedett Németországba, Hollandiába, és Olaszországba, valamint megerősítette üzleti tevékenyégét Spanyolországban és Portugáliában. Franciaország 1998-ban csatlakozott a Nikken családhoz, melyet 1999-ben Finnország és Írország követett. A Nikken világszintű terjeszkedésével párhuzamban új termékekkel is bővítették a választékukat. 1999-ben, amikor a 66 millió dolláros beruházásból épült Nikken Világközpont átadásra került a dél-kaliforniai Irvine-ban található vadonatúj Spectrum ipartelepen, Isamu Masuda tudta, hogy álma valósággá vált. Ezzel párhuzamosan a vállalat folyamatosan terjeszkedett Európában: megnyitotta Ausztriát, Norvégiát, Svájcot, Dániát, Belgiumot, Romániát, Magyarországot és Lengyelországot. Globális terjeszkedés Napjainkra a Nikken valóban globális nagyvállalattá nőtte ki magát, mely nagyszerű filozófiájának és innovatív termékeinek köszönhetően sok országban népszerűvé vált. Az emberek világszerte magukévá tették az Egészség Öt Pillére és a Nikken Wellness Home™ filozófiát. Az innovatív termékek felfedezése során életvitelükhöz valló hozzáállás is enerikusabbá válik,az "egyéntől egyénhez" jellegű értékesítés, valamint a könnyen követhető, könnyen elérhető üzleti lehetőség egy teljesen új eletvitelt alakíthat ki. A Nikken viziója a jövőre nézve azt a tényt hangsúlyozza, hogy a wellness életstílus lehetősége mindenki számára elérhető legyen bárhol él a világ területén. Idővonal 1975 Isamu Masuda megalapítja a Nikkent a japán Fukuoka városában. Japánban megkezdik az első Magsteps® mágneses talpbetétek, a későbbi KenkoInsoles® értékesítését. 1979 Nikken megkezdi a Kenkopad® értékesítését, ami a mai Nikken alvásrendszer elődje. 1984 Japánban Tom Watanabe csatlakozik a Nikkenhez, mint képzési igazgató. 1989 Tom Watanabe-t kinevezik észak-amerikai ügyletek igazgatójának. Megkezdi működését a Nikken USA. 1991 Tom Watanabe Elnök-vezérigazgatóvá válik. 1995 A kaliforniai Irvine-ban megnyílik az Észak-Amerikai központ. 1996 Az Egyesült Királyságban Anthony Chaplin csatlakozik a Nikkenhez és kialakítja az európai működést. A Nikken megnyitja Svédországot. 1997 A Nikken Hollandiában, Németországban és Olaszországban terjeszkedik, valamint kiterjeszti tevékenységét Portugáliában és Spanyolországban. 1998 A Nikken megnyitja Franciaországot. 1999 A Nikken megnyitja Finnországot. A Nikken megnyitja 66 millió dolláros költségvetésből épült Világközpontját a kaliforniai Irvine-ban. 2000 A Nikken elindítása Ausztriában. 2001 A Nikken megnyitása Norvégiában. Az európai központ egy nagyobb telephelyre költözik, amely az angliai Milton Keynes-ben kerül átadásra. 2002 A Nikken megnyitása Svájcban. Londonban, az elnöki rezidencián tartott megbeszélésen, Cherie Blair (Tony Blair, Nagy-Britannia miniszterelnökének a felesége) ajándékba kap egy talpbetétcsomagot. A Nikken telephelyet létesít Németorságban az egyre növekvő számú német tanácsadók jobb kiszolgálásának érdekében. 2003 A Nikken megnyitja Dániát és Belgiumot. The PiMag® vízrendszer forgalmazását megkezdik Europában. 2005 A Nikken megnyitja Oroszországot, Romániát és Magyarországot. 2006. szeptember 30. és október 1. között. A Nikken megnyitja Törökországot és Lengyelországot Seisho™, KenkoComfort™ Deluxe, a PiMag® Ultra Zuhany és a Nikken Essential Balance™ termékek forgalmazását megkezdik Európában 2007 A Nikken főzőedények esedékes forgalmazása Európában 2010 Vision 2010 – célunk az 1millió Wellness otthon létrehozása, felfejleszteni 10 000 egészséges milliomost és elérni az 5 milliárd dolláros éves forgalmat Ha érdekel ezen termékek forgalmazása,vagy szeretnél venni ezekből,írj nekem és segítek
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!