Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Ahhoz, hogy a network.hu-n dolgozó informatikusok érdemben tudjanak foglalkozni egy hibabejelentéssel a lehető legpontosabban érdemes leírni a problémát. Tehát kerüljük az olyan jelzéseket, hogy „Nem jó a levelezés!”, mert ebből nem fogjuk tudni, hogy mivel is volt gond (A bejövő levelekkel? A kimenő üzenetekkel? A címlista összeállításával? Stb...).

Egy hiba jelzése mindenképpen tartalmazza azt, hogy az oldalon hol futottál bele a problémába (pl. hogy melyik menüpontban voltál), hova kattintottál vagy milyen tevékenységet csináltál, ami előhozta a jelenséget. Ha esetleg kaptál hibaüzenetet (akár az operációs rendszeredtől vagy a böngésződtől, akár a network.hu-tól), akkor azt a lehető legpontosabban írd le, a legjobb, ha szó szerint bemásolod.

 

Fontos információ az is, hogy milyen böngészőt használsz, és annak melyik verzióját. A verziószámot általában a böngésződ menüjében a súgó/help menüpont alatt a „névjegy”-re vagy „about”-ra kattintva tudod megnézni.

 

Ezeken kívül hasznos lehet, ha egy „screenshot-t” (ez az amikor képként elmented azt, amit a képernyőn látsz) is tudsz csinálni a hibáról. Ha még nem csináltál ilyet: keresd meg a billentyűzeten a „print screen” (rövidítve is lehet „prt sc”) feliratú gombot – általában jobb oldalt felül találod. Ha megnyomod ezt a gombot a számítógép „felveszi” ami abban a pillanatban a monitoron látszódik, ezt egy tetszőleges rajzoló programba beillesztheted (Ctrl+V gombok lenyomásával, vagy egérrel jobbklikk – beillesztés, vagy Menü – Szerkesztés - Beillesztés) és elmentheted. Windows-ban például a Paint-et használhatod, amit alapesetben a Start menü – Programok – Kellékek-ben találsz. Az elmentett képet aztán feltöltheted a profilodba és onnan befűzheted a hozzászólásodba, vagy beajánlhatod a Fejlesztői klubba.

Címkék: URL béta teszt böngészők hibabejelentés hibajelzés network fejlesztés problémák screenshot tesztelés

Kapcsolódó cikkek:

  A béta verzió

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Molnár Márta üzente 17 éve

sziaés nem csináltok egy topikot, ahol mondjuk hibát jelezhetek. vagy lehet, h nem hiba, csak ötlet. hm?  

Válasz

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu