Nagyon nagy érdeklődéssel olvastam soraidat, kedves MAGnes MAGia!
Nem rejtem véka alá, hogy élvezet beleérezni a gondolataidba, melyben részletesen kifejted a kép hozzád intézett üzenetét. Elgondolkodtatott az a megjegyzésed, hogy :
"Amit viszont most fedeztem fel"
- Bizonyítani látszik azt a gondolatomat, hogy első látásra nem is feltétlenül nyilvánul meg a kép a szemlélődőnek. Ez a képem 1 éve itt van már ezen az oldalon. Már korábban is írtál hozzá néhány szót, de most valami mást is mutatott neked ez a kép. Olyat, amit nagy élvezettel olvastam. Nem tudok arról, hogy rendelkeznék az általad leírt ismeretekkel, de ettől függetlenül minden bizonnyal működik valamiféle korábbról hozott tudás, mely igyekszik megnyilvánulni.
Ha nem az lennék aki, mondhatnám azt is, hogy természetesen minden egyes hullám és motívum, tervezetten került a helyére. Nem számolhatok be ilyesmiről, mert akkor magamat is ámítanom kellene.
A hazudozós korszakot, már gyermekkoromban kinőttem. Mára odaértem, hogy nyugodtan kinyilváníthatom amit gondolok.
Mégis örülök, hogy bizonyítottnak látszik az ember korábbról hozott intelligenciája, melyet nevezhetnénk akár ösztönösségnek is, bár tudom, hogy a dolog ennél lényegesen összetettebb.
Ez a kép 1 év alatt 55 embert próbált megszólítani rajtad kívül. Nem kommentálom, de megköszönöm részletes véleményedet, és örülök, hogy így látod.
...már csak azért is, mert a "Parányok" ide-oda hullámzása, "tánca", ( mely találó kifejezés ! ) érzékelhető a vonalak balról jobbra lendületéből kecsesen visszaáramló vonalvezetése által.
Amit viszont most fedeztem fel:
Az áramlás lüktetését még inkább kihangsúlyozza, mintegy megpecsételi, mintegy nagyvonalúan szignózza, az a kép alján látható lemniszkátához hasonló, nagyon szép arányokkal felépített, megtört hullámvonal együttes !
Míg a Lemniszkáta fektetett '8-asa' : a végtelen egymásba áramló mozgás, fixen rögzített ' mozdulatlanságát ' , a folyamat állandóságát jelöli,
addig a képen látható lágyan hullámzó, megtört vonalívek harmonikusan aszimmetrikus arányai, a 'szabálytalan' és stilizált 'lemniszkáta' , épp ez ábrázolásával éri el az élet lüktető áramlásának spontán dinamikáját...
Vagyis: ha az univerzális lemniszkáta jel egyik felén kívül vezetünk egy vonalat, az a középponttól továbbhaladva a másik felének belsejét érintve, visszakanyarodva a középponton át, ismét kívülre kerül... s ez a hol szűkülő, hol táguó ritmikus folyamat, megegyezik az Univerzum Lét-törvényén belül hol a kilégzéssel (tágulás), hol belégzéssel (szűkülés), mely értelmezhető úgy is: „amint kint, úgy bent...” és „amint bent, úgy kint”... - Triszmegisztoszi megállapítással.
Nos, jelen képi ábrázolás aszimmetrikus hullámvonal vezetésében is fellelhető a fenti értelmezés... és briliánsan illeszkedik az Univerzumot fenntartó mozgás törvényszerűségébe, miszerint e mozgás e jelen képi ábrázolása (akár tudatos, akár nem), az Univerzum általános törvényén belül, a duális világunk szemüvegén keresztül KÉPes láttatni az élet dinamikáját (spontaneitását, esendőségét, az életnek halállal ’megsemmisülését’) …
Jelen képben, valóban felfedezhető az Univerzum mozgásának leKÉPzése, (mely minden mozgás alapja)… s átvitt értelemben, a nagy egészhez viszonyítva, valóban mi magunk is parányiakként táncolunk végig az életen …
Az Alkotó remek összefüggést láttat ez allegórikus kifejezéssel, mely által a cím és a kép összhangja valósul meg - mindössze pár karakteres vonással :)
A felhasználói élmény fokozása érdekében már mi is használunk cookie-kat a Network.hu oldalon.
Az oldal használatával beleegyezel a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.
Kommentáld!