Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Sikertervezés

Könyvek százai szólnak a sikeres eladásról, amelyekben minden ott áll, amit annak, aki az eladást meg akarja tanulni, tudnia kell.

De akkor miért van olyan kevés tartósan sikeres üzletkötő ?

Mik tehát az alapfeltételek ahhoz, hogy valaki sikeres értékesítő legyen :


1.   Fegyelem és kitartás
2.   Öntudat és önmotiváció
3. A munka iránti lelkesedés és szenvedély
4.   Pontos tervezés és ellenőrzés
5.  Pozitív kíváncsiság = érdeklődés az emberi kapcsolatok iránt
6.   A termék pontos ismerete
7.   A célcsoport és problémáinak pontos ismerete
8.   Az ügyfél problémának megértése
9.   Kreativitás a megoldási lehetőségek iránt
10. Őszinteség és eladási pszichológia

Mert egy biztos :

Nincsenek rossz szakmák. Nincsenek rossz ügyfelek. Nincs rossz konjunktúra.
Nincs rossz évszak, napszak stb. Nincs hiány a szükségletekben.

Csak jó és rossz értékesítő van.

Magyarországon is szinte megszámlálhatatlanul sok szakképző kínál képzéseket, de kevés igazán jó képzés van értékesítők számára.

Tegyük fel, hogy Ön szeretne sikeres értékesítő lenni és a felsorolt 10 ponttal rendelkezni, azaz a saját maga főnöke lenni!


Fegyelem és kitartás

Ez a két tulajdonság alaptulajdonság az életben, amelyekre azért van szükség, hogy egyáltalán sikeresek tudjunk lenni. Abban a pillanatban, amikor ezekkel rendelkezik, észre fogja venni, hogy mennyire jót tesznek és Ön mennyivel sikeresebb és elégedettebb lesz.
Ha ezekkel még nem rendelkezik, ez nem hátrány, mert meg lehet tanulni.

Így nő majd az önbizalma és a motivációja is.

A munka iránti lelkesedés és szenvedély

Csak akkor lehet sikeres, ha „ég a vágytól" a terméke, a szolgáltatása és a vállalata iránt. Ha mindent tud, amit erről tudni kell – anélkül, hogy az érdeklődőt lerohanná ezzel –, ha ezt a lelkesedést az érdeklődőnek is közvetíteni tudja, akkor lesz igazán sikeres.

Pontos tervezés és ellenőrzés

Biztosan van elképzelése arról, mennyit szeretne havonta keresni. 

A statisztikák szerint egy értékesítő sikeraránya 1 : 3. Vagyis 3 olyan megbeszélésből, rendszerbemutatásból, ahol már volt előzetes beleegyezés az ügyfél részéről – akár telefonos megkeresés , akár az elküldött e-mail alapján –, 1 regisztrációt ér el.


Feltétlenül tartsa szem előtt: ELŐSZÖR a személyes kapcsolatfelvétel, UTÁNA a meghívó link küldése és utána AZONNAL telefonálni. Ne hagyja magára az érdeklődőt!

Ezzel a módszerrel nem lehet sikertelen. Egyszerűen zseniális és MINDIG működik!

SOK SIKERT!


 

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu