Sikertervezés
Könyvek százai
szólnak a sikeres eladásról, amelyekben minden ott áll, amit annak, aki
az eladást meg akarja tanulni, tudnia kell.
De akkor miért van olyan kevés tartósan sikeres üzletkötő ?
Mik tehát az alapfeltételek ahhoz, hogy valaki sikeres értékesítő legyen :
1. Fegyelem és kitartás 2. Öntudat és önmotiváció 3. A munka iránti lelkesedés és szenvedély 4. Pontos tervezés és ellenőrzés 5. Pozitív kíváncsiság = érdeklődés az emberi kapcsolatok iránt 6. A termék pontos ismerete 7. A célcsoport és problémáinak pontos ismerete 8. Az ügyfél problémának megértése 9. Kreativitás a megoldási lehetőségek iránt 10. Őszinteség és eladási pszichológia
Mert egy biztos :
Nincsenek rossz szakmák. Nincsenek rossz ügyfelek. Nincs rossz konjunktúra. Nincs rossz évszak, napszak stb. Nincs hiány a szükségletekben.
Csak jó és rossz értékesítő van.
Magyarországon is szinte megszámlálhatatlanul sok szakképző kínál képzéseket, de kevés igazán jó képzés van értékesítők számára.
Tegyük fel, hogy Ön szeretne sikeres értékesítő lenni és a felsorolt 10 ponttal rendelkezni, azaz a saját maga főnöke lenni!
Fegyelem és kitartás
Ez
a két tulajdonság alaptulajdonság az életben, amelyekre azért van
szükség, hogy egyáltalán sikeresek tudjunk lenni. Abban a pillanatban,
amikor ezekkel rendelkezik, észre fogja venni, hogy mennyire jót tesznek
és Ön mennyivel sikeresebb és elégedettebb lesz. Ha ezekkel még nem rendelkezik, ez nem hátrány, mert meg lehet tanulni.
Így nő majd az önbizalma és a motivációja is.
A munka iránti lelkesedés és szenvedély
Csak
akkor lehet sikeres, ha „ég a vágytól" a terméke, a szolgáltatása és a
vállalata iránt. Ha mindent tud, amit erről tudni kell – anélkül, hogy
az érdeklődőt lerohanná ezzel –, ha ezt a lelkesedést az érdeklődőnek is
közvetíteni tudja, akkor lesz igazán sikeres.
Pontos tervezés és ellenőrzés
Biztosan van elképzelése arról, mennyit szeretne havonta keresni.
A
statisztikák szerint egy értékesítő sikeraránya 1 : 3. Vagyis 3 olyan
megbeszélésből, rendszerbemutatásból, ahol már volt előzetes beleegyezés
az ügyfél részéről – akár telefonos megkeresés , akár az elküldött
e-mail alapján –, 1 regisztrációt ér el.
Feltétlenül tartsa szem előtt:
ELŐSZÖR a személyes kapcsolatfelvétel, UTÁNA a meghívó link küldése és
utána AZONNAL telefonálni. Ne hagyja magára az érdeklődőt!
Ezzel a módszerrel nem lehet sikertelen. Egyszerűen zseniális és MINDIG működik!
SOK SIKERT!
|
Kommentáld!