Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A Nikken UK Limited egy teljesen felszerelt ügyfélszolgálati központtal rendelkezik, ahol a vevők hívásait és az Interneten való kapcsolattartást kezelik, hogy bejegyzett vevőinket egy vásárlásra és kapcsolatfelvételre vonatkozó páratlan lehetőségekkel lássuk el. E szolgáltatásokat az ügyfélszolgálat személyzetének elkötelezett csapatja látja el, a hét öt munkanapján keresztül.

Szolgáltatásaink Szabályzata

Mi biztosítjuk a feltételeket és tréninget, hogy segítsük biztosítani azt, hogy: 

    • dolgozóink a termékeinket és szolgáltatásainkat illetően minden szempontból jól képzettek legyenek;
    • hogy dolgozóink professzionálisak, felelősségteljesek, udvariasak és hatékonyak;
    • segítőkész és a tárgyhoz mindig megfelelő szolgáltatást nyújtsák
    • Elérhetőségünk: hétfőtől - péntekig 9.30-tól 18.00-ig, szerdánként 9.30-tól 17.30-ig;
    • Munkánk csoportvezetők és menedzserek folytonos figyelme és ellenőrzése alatt történik;
    • válaszokat különböző döntésekre rövid időn belül elérhetnek;
    • minden írásban elküldött kérelemre, legalább két munkanapon belül válaszolunk;
    • minden panasztételre, legalább öt munkanapon belül válaszolunk.

Igyekszünk a kommunikációt olyan szinten irányítani:  

    • hogy a hívásokra, amilyen gyorsan csak lehet, válaszolunk – bizonyos, nagyon elfoglalt időszakokban, előfordulhat, hogy megkérjük, hogy hagyjon egy rövid üzenetet, mi pedig majd visszahívjuk Önt;
    • Dolgozóink, mikor az Ön hívásaira válaszolnak, nevüket minden alkalommal megadják;
Kapcsolatfelvételt Illető Eljárásaink

Célunk, hogy vásárlóink megelégedettsége érdekében arra törekedjünk, hogy az ügyfélszolgálat legmagasabb színvonalát nyújtsuk Önnek.

Amennyiben szolgáltatásainkat illetően bármilyen jellegű észrevétele, panasza van, kérjük, hogy küldjön nekünk egy e-mailt a következő címre: HUNsupport@nikken.co.uk. Esetleg postán, az Ügyfélszolgálat részére, Customer Services Department, Nikken UK Limited, 1 Deltic Avenue, Rooksley, Milton Keynes, MK13 8LD.

Levele ugyanazon a munkanapon elbírálásra kerül, szabadnap esetében a következő munkanapon. Két munkanapon belül írásban vagy telefonon válaszolunk levelére.

Amennyiben ezek után Ön még mindig elégedetlen, kérjük, írjon a fent említett címre az Ügyfélszolgálat Csoportvezetőjének figyelmébe.

A legvalószínűtlenebb esetben, ha Ön még mindig elégedetlen, panaszával forduljon levélben az Ügyfélszolgálat Menedzseréhez, aki hét munkanapon belül válaszol az Ön levelére.

Amennyiben Ön e válaszok eredményeivel sem elégedett, jogában áll a panaszát a Közvetlen Értékesítési Társaság felé eljuttatni (DSA). A DSA működtet egy viták megoldására kialakított szolgáltatást bármilyen fogyasztó számára, aki egy adott vitában nem elégedett a Nikken határozatával (www.dsa.org.uk). Ez nincs hatással az Ön törvény által meghatározott jogaira.

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu