Kis türelmet...
A Nikken UK Limited egy teljesen felszerelt ügyfélszolgálati központtal rendelkezik, ahol a vevők hívásait és az Interneten való kapcsolattartást kezelik, hogy bejegyzett vevőinket egy vásárlásra és kapcsolatfelvételre vonatkozó páratlan lehetőségekkel lássuk el. E szolgáltatásokat az ügyfélszolgálat személyzetének elkötelezett csapatja látja el, a hét öt munkanapján keresztül.
Szolgáltatásaink SzabályzataMi biztosítjuk a feltételeket és tréninget, hogy segítsük biztosítani azt, hogy:
Igyekszünk a kommunikációt olyan szinten irányítani:
Célunk, hogy vásárlóink megelégedettsége érdekében arra törekedjünk, hogy az ügyfélszolgálat legmagasabb színvonalát nyújtsuk Önnek.
Amennyiben szolgáltatásainkat illetően bármilyen jellegű észrevétele, panasza van, kérjük, hogy küldjön nekünk egy e-mailt a következő címre: HUNsupport@nikken.co.uk. Esetleg postán, az Ügyfélszolgálat részére, Customer Services Department, Nikken UK Limited, 1 Deltic Avenue, Rooksley, Milton Keynes, MK13 8LD.
Levele ugyanazon a munkanapon elbírálásra kerül, szabadnap esetében a következő munkanapon. Két munkanapon belül írásban vagy telefonon válaszolunk levelére.
Amennyiben ezek után Ön még mindig elégedetlen, kérjük, írjon a fent említett címre az Ügyfélszolgálat Csoportvezetőjének figyelmébe.
A legvalószínűtlenebb esetben, ha Ön még mindig elégedetlen, panaszával forduljon levélben az Ügyfélszolgálat Menedzseréhez, aki hét munkanapon belül válaszol az Ön levelére.
Amennyiben Ön e válaszok eredményeivel sem elégedett, jogában áll a panaszát a Közvetlen Értékesítési Társaság felé eljuttatni (DSA). A DSA működtet egy viták megoldására kialakított szolgáltatást bármilyen fogyasztó számára, aki egy adott vitában nem elégedett a Nikken határozatával (www.dsa.org.uk). Ez nincs hatással az Ön törvény által meghatározott jogaira.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!