Kis türelmet...
A közönség idén őszig válogathatja ki a negyven jelöltet, akik bejuthatnak a 2004-es évi Reklámzabálók Kreatív Versenyre.
Az előző években minden beérkezett alkotás részt vett a versenyen, ezzel szemben idén már előválogatást tartanak a nevezett reklámfilmek között.
A pályázatokat március 31-ig lehet beküldeni, így a közönség a fesztivál weboldalán április végétől őszig szavazhat a legjobbnak tartott filmekre. A negyven legtöbb szavazatot kapott szpotból álló döntősök listájára, a shortlistre került munkákból választhatja ki a közönség online vagy SMS-en a verseny győzteseit.
A Reklámzabálók Éjszakáinak szervezői a kreatív verseny megújítása mellett reklámtárgy-gyűjtő akcióval is jelentkeznek. A relikviákat a beérkezés sorrendjében áprilistól folyamatosan elérhetővé teszik a honlapon, ahol a látogatók licitálhatnak rájuk. Az árverés során összegyűlt összeget az akció befejeztével a szervezők jótékonysági célokra ajánlják fel.
2003-ban a Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Kreatív Versenyen a Grey Reklámügynökség 'Vitamax Joker' című, a Vodafone részére készített reklámfilmje nyerte el az Online Díjat. Az SMS Díj a CREA 'Hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket', a Matáv részére készített reklámja nyerte el.
mfo.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!