Kis türelmet...
Hatodik alkalommal "tömhetik tele magukat" a reklámok szerelmesei hazai és nemzetközi filmekkel a Reklámzabálók Éjszakáján. A rendezvényre az előző évekkel ellentétben nem a hét közepén, hanem egy hétvégén kerül sor. Az mfor.hu az eseményt beharangozó szerdai sajtótájékoztatón járt.
November 25-én szombat este nyolc órától hajnali négyig tobzódhat a reklámokra éhes közönség az idei Reklámzabálók Éjszakáján.
A maratoni bulit a korábbi évek tapasztalatai miatt rakták át a hét végére, s újdonságként egy matiné előadást is betettek a szervezők. "Kettő évvel ezelőtt készített kutatást a TNS Hungary, s a tapasztalatok szerint sok kisgyermekes lemaradt a reklámokról" - tudtuk meg Radácsi Páltól, a Multeam produkciós vezetőjétől.
"Nem számítunk telt házra, de reméljük, hogy nagy lesz az érdeklődés a matiné iránt" - tette hozzá kérdésünkre a vezető. A Reklámzabálók célcsoportját elsősorban a 22 és 40 év közötti korosztály alkotja, de az érdeklődők közt szép számmal található korosabb, ötvenes éveikben járó emberek is.
A rendezvény a reklámok szeretete mellett a célcsoportnak köszönheti népszerűségét a szponzorok körében. A szervezőknek idén sem kellett kalapozniuk: a fő támogató már harmadik éve a Mini, s a kiemelt szponzorok közt van a Questor és az Air France is. A maratoni reklámosdit egyébként több, mint negyven vállalat és szervezet segíti.
mfo.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!