Kis türelmet...
Kedves Mindenki, aki itt van, és én még nem ismerem, de olvassa, amit írok... :)
Örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra, és rögtön elő is adom egy problémámat.
Autopálya matrica.
Történt, hogy a férjemnek haza kellett költöztetnie a lányunkat a kollégiumból, úgyhogy este későn vettem az interneten autopálya matricát. Csakhogy: nekem jún. 12-től kellett volna a matrica, és hiába nyomkodtam-kattingattam a 12-re... nem fogadta el a rendszer, ezt írta ki: az adott hónap csak 30 napos. Már elegem volt a dologból, úgyhogy beütöttem a 11-ét, hátha azzal sikerül. Azzal látszólag sikerült is, csakhogy a matricát mégis 30-tól kaptuk. azonnal jeleztük a PPO-nak, (egyenleg feltöltő potrál) , másnap délután válaszoltak, elhárítottaák a felelősséget magukról. közben a férjemet addigra lefotózták, hogy matrica nélkül utazik. hiába mondogatjuk, hogy nekünk szándékunkban állt vásárolni, és reklamáltunk is... az ügy megy egyik kézből a másikba, már 70000 ft-tal akarnak megbüntetni.
Kérdezem én:
ha egy szolgáltatást veszek igénybe, és fizetek is érte, nincs jogom a reklamációra? A gépek is elromolhatnak, nem tudom mi kozta a hibát, enm vagyok informatikus.
van valami ötletetek, hová forduljak, mi az esélyem, mik a kilátásaim?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!