Kis türelmet...
Egyre több felhasználó választja ki vagy vásárolja meg a termékeket és
szolgáltatásokat online. A tendencia azt mutatja, hogy hamarosan az
online generált értékesítés meg fogja előzni a hagyományos bolti
értékesítést. A fogyasztó a vásárlási döntést ezen túl számítógépe előtt
fogja meghozni! Ha Ön nem él az online hirdetések eszközeivel,
hamarosan versenyhátrányba kerülhet!
Az Internetes hirdetések tehát mérhetőek, kiszámíthatóak, rugalmasan
kezelhetőek, folyamatukban változtathatóak és nem utolsó sorban
költséghatékonyak, ha megfelelő módon vannak kezelve.
A hazai on-line reklámpiac dinamikusan, 40-60 százalékkal - 10 milliárd forinttal - bővült az elmúlt években, aminek nyomán az
idén 5,5 százalékot hasít ki a reklámpiaci tortából. Az idén ez a szegmens akár a 13-14 milliárd forintos nagyságot is elérheti,
amely 6,8 százalékos részesedésnek felel meg.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!