Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

 

 

network.hu

Ezt a cikket, a 2010-es Haszon magazin egyik számában olvastam.

 

 

 

 

 

Hogy megértsük, valójában a boltok polcain, mennyibe kerül egy termék, nézzük meg kicsit részletesebben, miből tevődik össze az ár.

 

 

 

 

Tehát a cikk:

Vegyünk egy 250 Ft-os tábla csokoládét.

 


  1. Ennek a 25%-át, azaz 62, 5 Ft-ot, a cukor és a kakaóvaj adja.
  2. 20%-át, 50 Ft-ot, a gyártó járulékos költségei teszik ki.

Aminek nagy részét, az úgynevezett polcpénz (Ez NINCS a DXN termékekben.) teszi ki, míg a többit, a szállítás. De, egyéb termékeknél, még ide sorolható a logisztika-, az adók- és a járulék költségek is.

  1. 7, 5 %-át, 18, 75 Ft-ot, a marketing költség adja. (Ez SINCS a DXN termékeiben.)

Ezt csak azért fizetjük ki, hogy megnézhessük az adott terméket a TV-ben vagy az újságokban.

  1. 5%, 12, 5 Ft, a gyártási költség.

A gépesítés miatt, a munkabér minimális mértékben jelenik meg, viszont a gépek működtetése és amortizációja a költségnek jelentős részét teszik ki.

  1. 20%, 50 Ft, a kereskedelmi árrés. (Ez SINCS benne.)
  2. 20%, 50 Ft, az ÁFA.
  3. 2%, 5 Ft, a csomagoló anyag.

Ennyi.

 

És ez csupán egy termék a sok közül. E mellett még mennyi mindent vásárolunk, melyek költségeit hasonló képen mi fizetjük meg. Ráadásul, sok esetben még csak fogalmunk sincs arról, hogy az adott termék még mit-, milyen minőségben tartalmaz. (tartósítószer, adalékanyag, stb.) Mégsem jut eszünkbe kritizálni a péket, a hentest vagy az illatszerest a termék áráról. Egyszerűen betesszük a kosárba és fizetünk, mint a katonatiszt.

Csak olcsó legyen, ez számít.

Pedig, a hagyományos kereskedelemben, minél olcsóbb egy élelmiszer, annál biztosabb, hogy a szervezet számára, kevesebb hasznos tápanyagot tartalmaz.

 

 

Viszont, ha megnézzük, hogy mit jelent a DXN vállalatnál, a "One Dragon", "One World, "One Market" and "One Mind" koncepciót, láthatni fogjuk, hogy a DXN, a gomba termesztésétől, feldolgozástól, egészen a fogyasztók felé irányuló marketing tevékenységig a teljes folyamatot egy kézben tartja. És ez az, ami miatt a fent említett költségek kiesnek. (Ráadásul, ha az üzleti részét nézem, még ő fizet nekünk, a marketingért.)

 

"One Dragon"

Az egész folyamatot - a termesztést, a feldolgozást és a marketinget - egyedül a vállalat végzi, szigorú minőségellenőrzés mellett.

 

"One World, One Market"

Az egész világra kiterjedő csatlakozási lehetőség és bonuszrendszer minden törzsvásárló számára.

 

"One Mind"

  A vállalat és a törzsvásárlók egyazon szándékkal összpontosítanak a DXN üzletre.

 

Ganoderma ültetvény  

A DXN ganoderma ültetvény számos különleges és fontos jellemvonással büszkélkedik a csúcsminőségű ganoderma termesztésben.

Ezek a különlegességek a következők: 

  • Megfelelő Klíma - forró és párás környezet 26-27 C fok hőmérsékleti tartományban.
  • Tiszta víz - 7.0 7.9 pH fenntartásával
  • Friss levegő - az ültetvény messze van a lakott, szennyezett területtől, hogy biztosítsák a méreganyag mentességet termékeinkben
  • Bio termesztés - természetes anyagokat úgy, mint rizs pelyvát és fűrészport használnak, rovarölőszerek és szteroidok nélkül. Ezzel a módszerrel, több mint 200 fajta elsődleges és másodlagos szert állítanak elő, úgy mint enzim, koenzim, aminosav, vitaminok, szénhidrát és más nyomelemek amelyek megjavítják és fölerősítik a gomba minőségét, mennyiségét, növekedését és ellenálló képességét a kártevőkkel szemben.
  • Szövet kultúra módszer - 2 millió ganodermát termelnek csúcs minőségű, egyszerű anya ültetvényen.
  • Felfüggesztett Elrendezési Módszer - azért használják, hogy a nemkívánatos dolgok ne kerülhessenek érintkezésbe a ganodermával, így annak növekedése biztosított.

A DXN gyógyszerészeti gyár 34. 000 négyzetméteren terül el, és világszínvonalú berendezésekkel szerelték fel.

A kutatás fejlesztés terén, szintén kihangsúlyozza a DXN hosszútávú célkitűzését, hogy elsődleges fontosságúnak tartja a környezetbarát gyakorlatot és az emberi egészséget a gyártás minden fázisában.

Így, a DXN világszínvonalú vezetési rendszere, kutatási és fejlesztési tevékenysége és csúcsminőségű termékei garantálják a DXN vállalat és munkatársainak sikerességét.

 

Most kérdezném meg.

 

-         Drágák a DXN termékei?

 

Nem hinném:

-         Hisz, egy tasak DXN kávé, körülbelül 1 gépi kávé árával megegyező.

-         A DXN termékek, 100%-ban minősített bio élelmiszerek.

-         Semmilyen tartósítószert és semmilyen adalékanyagot sem tartalmaznak.

-         Viszont tartalmazzák, a világ leghatékonyabb gyógynövényét (gombáját), a Ganodermát, ami élettani szempontból nélkülözhetetlen az emberi szervezet számára.

-         A kávék alapanyaga pedig bio termesztésű, prémium minőségű, arabika kávéból készülnek.

-         És, ha még ide veszem, hogy az évek múlásával sokkal kevesebb gyógyszerre kell költeni, hát …, ezt már döntsd el magad.

Tehát prémium minőséget kapsz, megfizethető áron.

 

Én semmiről sem akarlak meggyőzni. Ezek mind tények. Meggyőzni csak saját magad tudod, úgy, hogy a lehetőségeidhez mérten, begyűjtöd a létező legtöbb információt.

Ebben próbáltam segíteni.

 

De, egyben azért egyet érthetünk:

A szervezeted, megérdemel naponta, legalább egy csésze egészséges kávét!

www.e-coffee.dxn.hu

Címkék: cordyceps dxn egészség erő ganoderma igénylő kitartás koncentrációt munkát nagy növelés sportolók teljesítmény vizsgázók végzők

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu