Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A Volkswagen által Japánban, a Tokiói Autószalonon bemutatott EcoRacer prototípus egy sokoldalú tehetség. Nem csak egy átalakítható kupé, roadster vagy speedster, hanem a Volkswagen technológiák hordozóját is jelenti, amely a számtalan jövőbe mutató technológiát és a szériagyártásnál alkalmazott innovatív megoldásokat a legmodernebb egésszé foglalja össze.
65273_357768_normal
Mindegy, hogy a karosszériáról, a futóműről, a belső tér kialakításáról vagy az erőátvitelről van-e szó, az EcoRacernél az összes olyan innovatív technológia ötvöződik, amely elősegíti az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, ugyanakkor növeli a vezetés élményét. Itt a fejlesztők nem a műszakilag megvalósítható ötletek felé orientálódtak, hanem olyan autót fejlesztettek ki, amely a jelenlegi formájában akár már holnap is megjelenhetne az utakon.
65274_452766_normal
Az eredményt egy olyan autó jelenti, amely a mai napig egyedülálló módon ötvözi a vezetési élményt és a gazdaságosságot. Már a jövőbe mutató karosszéria dizájn is határozott menetdinamikát és kiváló menetteljesítményt sugall. A középmotoros sportautó csúcssebessége 234 km/h, és mindössze 6,3 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből 100 km/h sebességre gyorsuljon. A vezetési élményt az a tény teszi teljessé, hogy az EcoRacer annyira visszafogott az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag kibocsátás tekintetében, ami a menetdinamikai mutatóit figyelembe véve már-már hihetetlen. A teljesen újonnan kifejlesztett 3-hengeres, 110 kW teljesítményű TDI motor, a dupla tengelykapcsolós váltóval (DSG) kombinálva mindössze 3,4 litert fogyaszt 100 kilométeren, és a ma még csak a tervek között szereplő EURO5 károsanyag kibocsátási normának is eleget tenne.
65275_445135_normal
Az innovatív motorkoncepció mellett, az egyes anyagoknál és rendszereknél következetesen alkalmazott tömeg-optimalizálás képezi az alapját ezeknek az egyedülálló mutatóknak. Az EcoRacers terheletlen tömege, többek között a karosszéria borításnál alkalmazott üvegszál erősítésű műanyagnak köszönhetően mindössze 840 kilogramm, anélkül, hogy mindeközben a komfort vagy a biztonság szempontjából bármiről is le kellett volna mondani. Az EcoRacer egy letisztult, de nem spártai sportautó.

forrás (további infó): http://www.vw.hu/

65276_185197_normal

65294_187147_normal

65295_284288_normal

65296_223003_normal

65297_820440_normal65298_814765_normal

65299_784598_normal

Címkék: autó eco kocsi prototípus racer volkswagen

Kapcsolódó cikkek:

  Barényi Béla - Tervező

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Régebbi bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu